15.část

81 6 0
                                    

Na stojanu byl štos noviny a na titulní stránce byla fotka ze včera. Na ní jsem byla já a Harry před divadlem. Titulek zněl : HARRY STYLES A JEHO DALŠÍ ÚLET? více na straně 6.

Cože další úlet? Rychle jsem si jedny noviny koupila, na nákup jsem se vykašlala a šla jsem domu. Doma jsem noviny otevřela na straně 6 a začala číst. Psali tam o mně jako o neznámé a taky že jsem jen jeho další čárka na seznamu. Čárka?! Pro jistotu přidali i fotky ostatních dívek s Harrym. Začala jsem brečet. Ani jsem to nedočetla, noviny zmuchlala a hodila do koše. Akorát někdo zazvonil. Došla jsem otevřít a stál tam udýchaný Harry. 

"Co chceš? " Vyštěkla jsem. 

"Chci si promluvit Emily. Můžu dál? "

"Ne. Já s tebou nechi mluvit! "

"Ale tak to není! Vážně!" Křičel zoufale.

" Ne? A jak to teda je? Nejsem čárka? Tak teda křížek? "

" Sakra Emily. Proč bys byla křížek nebo čárka?!"

"Nemáš být náhodou na zkoušce? "

"Neodbočuj od tématu. "

"Vypadni! "

"Cože? "

"Slyšels. Vypadni! "

"Já nikam nejdu, dokud mi nebudeš věřit. "

"Dobře. Tak tedy nejsem čárka ani křížek. Co teda jsem?! "

"Moje přítelkyně. "

"To říkáš každý. Přiznej si to!"

"To není pravda! Sakra Emily. Ty jsi jediná, která mě dostane do kolen jen když se usměješ. Ty jsi jediná, která se mi dostala do hlavy. Protože ty jsi jediná, kterou miluju."

" Cože? "

"Slyšela jsi dobře. Miluju tě Emily. Jsi pro mě jediná. " Řekl a začal se pomalu přiblížovat. 

"Beruško nebreč. Smích ti sluší víc. " Usmál se, setřel mi slzy z tváře a políbil mě. 

Snažila jsem se ho odstrčil, ale po chvilce jsem s ním začala také spolupracovat.

"Asi by ses měl vrátit do práce. " Řekla jsem mu.

" Nikam nejdu. Chci být s tebou. "

" Ne Harry. Fanoušci se na vás těší, takže padej. " Bouchnula jsem ho do hrudi a zasmála jsem se. "Stejnak se musím převléknout a jít na ten oběd s Tomem. "

"Dobře. Ale pak ti ještě zavolám. " 

"Dobře. "

"A Emily? "

"Ano?"

"Miluju tě. " 

Usmála jsem se a Harry mě políbil. 

" Taky tě miluju. " Úsměv mi opětoval, políbil mě a odešel. Převlékla jsem se a šla jsem pomalu do restaurace. 

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat