14.část

74 5 0
                                    

"Ano?"

"Promiň. Nic jsi nezkazila a rozhodně jsi chybu neudělala. A jak žes mi to řekla? " Usmál se na mě.

"Ehm...nijak ?"

"To nezakecáš. Já to slyšel." Já se nervózně posunula na sedadle a Harry mě chytnul okolo pasu a políbil mě. Usmála jsem se na něj a Harry mi pošeptal: " Nebuď nervózní. Mě se to líbí Beruško." Já se jen na něj kouknula a políbila ho. Najednou se v divadle začalo stmívat a divadelní hra začala. Carmen byla úžasná. Harry mě chytnul za ruku a já mu ji jemně stiskl. Když hra končila, zvedli jsme se ze sedadel a šli k autu. Tentokrát už se na nás venku nikdo nevrhl, a bylo vidět že si Harry oddechl. 

" Emily, neber to špatně že bych se za tebe styděl nebo tak něco, ale chtěl jsem tě mít aspoň chvilku pro sebe. Teď je budeme mít na každém kroku. Promiň, že sis myslela že za to můžeš. Měl jsem ti to říct hned."

"Harry. To je v pořádku. Já se na tebe nezlobím. " Políbila jsme ho a jeli jsme ke mně. 

Když už jsme byli u mně doma, došla jsem pro dvě skleničky a víno. Když jsem přišla do obýváku, Harry už seděl na gauči a usmíval se od ucha k uchu. 

"Copak?"

"No víš. Chci se tě na něco zeptat. "

" Tak povídej. " 

" No. Napadlo mě, co kdyby jsi byla oficiálně moje přítelkyně. Zatím jsme jen randili, takže...."

"Takže hrozně ráda. " Odpověděla jsem a políbila ho. Harry se do toho více opřel a já si mu sedla na klín. Takhle jsme chvilku seděli na gauči a Harry pošeptal: "Jdeme do ložnice? " 

Jenom jsem přikývla a Harry se zvedl. Držel mě pod zadečkem, takže jsem mu nohy obmotala okolo pasu. Harry vyšel schody a otevřel dveře do pokoje. Tam mě hodil na postel a sundal si sako. Lehl si na mě a hladil mě po celém těle. Zastavil se u zipu, který potom rozepnul. Stáhnul mi šaty a já zůstala jen ve spodním prádle. Teď jsem zase já svlékla Harryho do boxerek. Chviliku jsme se líbali a mazlili. Harry mi rozepnul podprsenku a stáhl kalhoty, sobě sundal boxerky a já jsem ze šuplíku vytáhla kondom. Harry si ho nandal a začal přirážet, během toho mě líbal a masíroval prsa. Když jsme skončili, Harry si mě vzal na hruď a políbil mě do vlasů. 

"Harry? "

"Ano beruško?"

" Víš zítra se mám sejít s kamarádem a jeho přítelem. Máme jít na oběd a on tě pozval taky. "

"Jaj. To je od něj hezký, ale já zítra bohužel nemůžu. "

"Dobře. " Řekla jsem trošku smutně. 

"Nevadí ti to? "

"Nevadí. Jen mě to mrzí. "

Harry mě políbil a já se na něj usmála. 

"Dobrou noc Harry."

"Dobrou noc Emily. "

Usnula jsem okamžitě, protože jsem byla unavená. Na dnešek toho bylo moc.

Ráno jsem se probudila a Harry se na mě koukal. Byl ještě rozespalý a když promluvil byl roztomilý. 

"Ahojky zlatíčko. " Řekl a políbil mě. 

"Mmm. Ahojky broučku."

"Co máš dnes v plánu?"

"Tak oběd s Tomem a pak flákačka. A co ty?"

"Dneska máme zkoušku na koncert a pak nahrávání ve studiu. "

" A v kolik musíš jet? " Mrkla jsem na něj. 

" V 9 musím být v hale."

" Tak to bys měl vstávat. "

"Jakto? Máme času. " Políbil mě a já bych ho nechala pokračovat, jenomže to měl jen tak tak, aby to stihnul, takže jsme se odtáhla. 

"Broučku je 8:25. I když to nerada říkám, tak musíš jít. "

"Sakra. Já nikam nechci, ale musím." Políbil mě a rychle se oblékl. Mezitím jsem mu udělala snídani a tu jsem mu dala sebou s kávou v termohrnku. Když přišel do kuchyně dala jsem mu to. Harry mě políbil, rozloučil se a odešel. 

Já jsem se šla převléknout a běžela jsem si do obchodu koupit mléko, ovoce a pečivo. Ale když jsem šla okolo trafiky něco mě bouchnulo do očí.

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat