13.část

77 5 0
                                    

Podhled Emily

Konečně! Tři dny jsou pryč a já s Jade stojíme v letištní hale. Připraveny na odlet domu. Hrozně se těším na to až uvidím Toma. Přece jen je jako můj brácha a jeho rodiče jsou hrozně milý. Vždycky se musím smát když k nim přijdu v neděli s Tomem na oběd,pokud mi to práce dovolí, a jeho mamka se ptá: " Tak kdy bude svatba? " a hned potom se zasměje, protože Tom vždy mámu spraží pohledem. Ale je tu ještě jeden člověk na kterého se těším nejvíc. Harry.

Ani jsem se nenadála a už přistávali v Londýně. S Jade jsme poklidily letadlo a šly jsme do šaten. Tam jsem si dala rychlou sprchu a převlékla se do mého oblečení. Vzala jsem si kufr, rozloučila se s Jade s rychle jsem běžela na stanoviště taxi, protože jsem zase šla pozdě jako obvykle. Vždy, když mám sraz s Tomem, přijdu pozdě. Naštěstí to nikdy moc neřeší. Přijela jsem k naší oblíbené restauraci, a Tom už seděl u našeho stolu. 

"Ahoj. Promiň že jdu pozdě. Jak se máš? "

"Ahoj. Já už si zvykl." Zasmál se a pokračoval. "Už jsem nám objednal, nevadí? Jinak já se mám dobře . Co ty? Jo a mám přítele a chci tě s ním seznámit. "

"Ne nevadí. Já se mám taky dobře, až moc dobře. Wow. Ráda ho poznám, ale neměl bys ho nejdřív představit rodičům? " Řekla jsem opatrně, protože jeho rodiče neví že je gay. I když si myslím že to tuší.

" Ne, ne, ne. To nepřipadá v úvahu. Táta si myslí, že nejlepší je objet sekretářku v kanceláři, a máma chce vnoučata, takže pochybuju že to oni pochopí."

Pohladila jsem ho po ruce.

"To bude dobrý. Uvidíš. Víš že na mě se můžeš kdykoliv spolehnout. A hrozně ráda ho poznám. "

Tom se jen usmál a akorát nám přinesli jídlo. Hmm sushi. Dali jsme se do jídla.

"Dobře. A co dnes večer? Uděláme menší večírek? Ty, já a Filip."

"Promiň zlato, ale já dnes nemůžu. Jdu do divadla s Harrym. "

"Harrym? "

"Ehm. No jo. Seznámila nás Lou. A máme dnes další rande."

"Jéje Lou? No tak co zítra jít na oběd? "

" Hele docela bych řekla že teď se ji to povedlo. Dobře. Zase tady? "

"Tak to jo. Určite. A vem i Harryho. Chci ho poznat. "

"Dobře. " Usmála jsem se a pokračovala v jídle. 

Takhle jsme si povídali až do 4 odpoledne. On mi vyprávěl o Filipovi a já mu něco o Harrym. Ve čtyři jsme se rozloučili a já utíkala domu. 

Rychle jsem zalezla do koupelny a vylezl jsem až v pět. Umytá a s natočenou hlavou. Rychle jsem se namalovala a oblékla si šaty. Připravila jsem si černé lodičky a do uší jsem si dala malé perličky. Akorát někdo zazvonil. Běžela jsem otevřít. Byl to Harry. Nechala jsem pootevřené dveře a šla si rychle pro stříbré psaníčko. 

Někdo zaklepal na dveře. 

"Harry? "

"Ano?"

"Pojď dál. "

Akorát jsem scházela schody a Harry tam stál jak solnej sloup. 

" Haló. Země volá Harryho? "

"Promiň, ale jsi nádherná. " Řekl a usmál sea políbil mě. Ještě chvilku a byli by jsme doma, takže jsem se odtáhla. Zamknula jsem byt a šli jsme k autu. Harry mi otevřel dveře a potom je zavřel. Obešel auto a sám si sednul. Připoutal se a vyjel k divadlu. Po cestě hrálo jen rádio. Když jsme projížděli k divadlu, přišlo mi že Harry znejistil. Když zaparkoval, vystoupili jsme a v tom se na nás vrhla hromada fotografů. Na Harrym bylo vidět že je naštvaný, ale zároveň ho to mrzí. Rychle jsem se dostali do divadla a ukázali naše lístky. Když jsem našli naše sedadla, Harry stále mlčel. Takže jsem se ho zeptala: "Broučku ty jsi naštvaný na mě? Vadí ti že nás viděli? " Harry stále neodpovídal a mlčel. "Promiň jestli jsem něco zkazila. " Zvedla jsem se a chtěla odejít. 

"Emily počkej! "

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat