Překonala jsem tu malou vzdálenost a naše rty se dotkly. Harry neváhal ani chvíli a opřel se do polibku. Nejprve to byl pomalý a krásný polibek, který se změnil v rychlý a divoký. Po chvilce jsem se od Harryho odtáhla a usmála se na něj.
"Děkuju za dnešní večer. Skvěle jsem se bavila. Ahoj."
Vtiskla jsem mu ještě malý polibek a šla jsem domu. Harry chvilku stál ještě před bytem a když jsem došla ke dveřím, tak odjížděl. Odemknula jsem si dveře od bytu a zase je za sebou zamknula. Došla jsem se umýt a po dlouhé, příjemné sprše jsem si lehla do postele. Jen co jsem si lehla mi začal zvonit mobil. Na displeji svítila fotka Lou. Hovor jsem přijala a Lou hned spustila. " Tak jaká byla večeře? "
"No upřímně byla dobrá." Zasmála jsem se do telefonu.
"Ne, ne, ne. To kecáš. Jaký byl večer s Harrym? "
"Překvapivě se mi to líbilo. A upřímně jsem ráda že si mě do toho dokopala. "
"Vidíš? Kdyby jsi nešla seděla bys doma na zadku."
"Díky. " Řekla jsem ironicky.
"Nezlob se. Tak jsem to nemyslela. No a co se dělo? "
" V pohodě. Šli jsme do restaurace, povídali si a no.."
"Co no? " Skočila mi Lou do řeči.
"No políbili jsme se." Když jsem si na to vzpomněla, musela jsem se usmát.
"Páni. Takže ses dobře bavila. "
" Ano. Dokonce si vzpomněl že jsme se už potkali na tom letišti. "
"A?"
"Mrzelo ho to, ale já mu řekla že je to v pořádku. Co si budu nalhávat, jsem stejná. "
"To jsi. " Zasmála se mi Lou.
"Takže? Se znovu s Harrym uvidíš? "
"Nevím. Snad jo. Ale neptej se ho. Ano? "
"Dobře.Tak zatím. Jdu si lehnout. Jsem totálně mrtvá."
"Dobře. Zatím a pozdravuj doma."
"Budu. Ahoj."
Vypnula jsem hovor a na displeji mi blikala smska. Bylo to cizí číslo. Když jsem ji otevřela, zjistila jsem že je od Harryho.
-Ahoj Emily. Večer byl skvělý :)). Co si to zítra zopakovat? Harry xxx
-Ahoj Harry. Ráda :))) V kolik a kde? Emily :))
Číslo jsem si uložila a chtěla jsem jít spát, když v tom přišla další smska.
- U London Eye ve tři :)? H. xxx
- Dobře :)). Budu tam :)) E. xxx
Odložila jsem mobil na noční stolek a usnula jsem.
ČTEŠ
Anděl v oblacích
FanfictionPříběh o dívce, která se zamiluje do světoznámé hvězdy :) ale osud je rozdělí a poté zase snad spojí :)) jak to bude :))?