S Lux jsem si užila opravdu báječný večer. Koukala jsem s ní na pohádky, hrála si s panenkami a Lux mi nakreslila obrázek než šla spát. Spinká jak andílek. Už se těším až budu mít vlastní princeznu nebo prince. Šla jsem se umýt a spát.
Ráno mě probudil zvonek dveří. Přetáhla jsem přes sebe župan a šla otevřít. Za dveřmi byla Lou.
"Dobré ráno Emily. Snad jsem tě nevzbudila?"
"Dobré ráno Lou. To nevadí. Dáš si kávu? Alespoň udělám snídani malé."
"Jsi hodná. A kafe si dám ráda." Usmála se a následovala mě do kuchyně.
"Hele Emily?"
"Hmm."
"Řekneš mi co to bylo včera s Harrym? "
"Nooo víš. Já už ho znám. "
"Ale jak to? Mně říkal že tě nezná a tak jsem si říkala že tě s ním dám dohromady. "
"Zapomeň! Víš že to nesnáším. Víš jak to dopadlo minule. Naprostá katastrofa! No znám ho z letadla. Usmál se na mě, ale já ho pak už neviděla. Až v hale. Tam mě pozval na kafe, jenomže jsem nemohla tak si řekl o číslo ale už nezavolal. A to je všechno. " Akorát přišla Lux, tak jsem ji nandala snídani.
"Ale Emily. To je u Harolda normální. Tak ztratil číslo. No a ? Neříkej že tobě se to nikdy nestalo. "
"No dobře máš pravdu, ale já si ho alespoň pamatuju. "
"Dobře, dobře. Vyhrálas. Ale zkus mu dát šanci. Jen jednu. A když to zkazí už ti nebudu nikoho dohadovat. Platí? "
"A slibuješ?"
"Slibuju."
"Fajn, fajn. Půjdu na rande s panem Stylesem."
"Dobře. Řeknu mu aby tě v 8 vyzvedl. "
"Cože? Už dnes? "
"Teto. Ty půjdeš dneska na lande se stlejdou Halym?"
" No víš Lux..."
"Ano broučku, teta bude mít rande se strejdou."
Lux se usmála a zatleskala. Za to mně di smíchu nebylo. Čeká mě rande s Harrym. Upřímně byla jsem ráda že jsem ho viděla, ale hrozně mě zlkamam když si ani nevzpomněl.
Asi kolem 10 odpoledne Lux s Lou odešla a já si pustila film (Chceš mě, chci té) a objednala si jídlo. Asi kolem 6 jsem se šla osprchovat, potom jsem si vyfénovala vlasy, které jsem si natočila. A teď mě čekalo to těžší. Co na sebe? Nakonec jsem si vybrala červené krajkové šaty, černé lodičky a psaníčko. Lehce jsem zvýraznila řasi řasenkou a na rty dala balzám a bylo hotovo. Zbývalo 5 minut do osmé a ozval se zvonek. Došla jsem dolu otevřít a za dveřmi stál Harry v černém saku a hrozně mu to slušelo. Jen stál s otevřenou pusou a nic neříkal.
ČTEŠ
Anděl v oblacích
FanfictionPříběh o dívce, která se zamiluje do světoznámé hvězdy :) ale osud je rozdělí a poté zase snad spojí :)) jak to bude :))?