Když se odtáhneme z nedostatku vzduchu uvědomím si jakou jsem udělala chybu, ale nelituju toho.
V momentě kdy naše rty oddělil jsem je tam chtěla cítit znovu.
„Budu muset jít" vyhrknu rychle a on to ani nevstřebá a mizím z jeho pokoje.
„Gab stůj" zvýší hlas, abych ho slyšela a já se otočím jeho směrem.
„Ten projekt ještě není hotový" řekne.
„Doděláme ho jindy" vyhrknu a jdu z jeho domu pryč.
Auto jsem nechala u školy a odsud to je tak 15 minut super.
Vzala jsem do ruky telefon a viděla tam zmeškaný hovor od Philipa.
Hned jsme tedy vytočila jeho číslo a čekala než to zvedne.„Gab kde sakra jsi?" vyjekne.
„Já zapomněla napsat" praštím se do čela.
„Máš neskutečné štěstí, že mě máš" zasměje se.
„Proč?" zeptám se.
„Řekl jsem, že jsi s Miyou, že jsi mi psala" řekne.
„Miluju tě" zasměju se.
„Tohle bylo naposledy jasný!" řekne přísně a já přikývnu až po chvíli mi dojde že mě neslyší.
„Jasný!"
„Přikyvuju" zasměju se a on se taky uchechtne.
„Za chvíli budu doma jdu si pro auto nechala jsem ho u školy" řeknu.
„Dobře a pohni si domů"
„Mám další práci" vyjeknu nadšeně.
„Ano, ale ne na dnešek, ale až na zítra" řekne a já cítím ten známí pocit prahnoucí po krvi.
„Dobře tak zatím"
„Zatím"Schovám si telefon do kabelky a s úsměvem na rtech se ocitám na parkovišti školy.
Nasednu do svého auta a jedu rychle domů.Doma
Vešla jsem do obýváku, kde seděl Philip a táta a bavili se opět o obchodech.
„O čem se bavíte?" zeptám se a jejich pohledy se přesunou na mě.
„Co by jsme asi řešili" uchechtne se táta.
„No?" zeptám se.
„Obchod s bílým masem" řekne Philip a já na něj hodím vražedný pohled.
„Jak jim to můžete dělat?" vyjeknu naštvaně.
„Co kdyby někdo unesl mě a prodával mé tělo někomu jinému" řeknu.
„Je to jen kšeft není v tom nic osobního" řekne chladně můj otce až ho nepoznávám a odcházím naštvaně do pokoje.
„Kdybych těm holkám mohla pomoct udělala bych to" řeknu si.
Lehnu si po převlečení do domácího oblečení do postele a přemýšlím nad mým životem a dokonce i nad Jasonem.
Nechci, aby se mi dostal pod kůži, ale je natolik přitažliví že se od něj nedokážu držet dál.
Měla bych to aspoň zkusit, ale vím že když bych ho ignorovala dlouho by mi to nevydrželo.Názor?
Vaše P.T.
ČTEŠ
Dangerous ✔
RomanceByla stejně vina jako každý v její rodině. Měla to vepsáno v duši, měla to dané v krvi a dokonce i v genech. Její otec byl nejznámější mafián, který šéfoval mnoha gangům. Ona o to nestála, ale stále jí něco k zabíjení lidí táhlo tak jako...