„Proč jsi to včera zrušila?" zeptala se mě Miya zvídavě.
„Měla jsem práci" šeptla jsem.
„Jo aha" řekla a pak jsme vlezly do nějakého obchodu.„Našlas něco?" zeptala se po chvíli, když jsem si prohlížela boty.
„Ne, nic tu není" řekla jsem zoufale a pak jsme odcházely z obchodu.
„A co támhlety?" vyjekla nadšeně Miya.
„Které?" zeptala jsem se a ona prstem ukázala na nádherné boty na vysokém podpatku zbarvené do oceánové modré.
„Panebože ty musím mít" šeptla jsem nevěřícně a hned jí táhla do obchodu s botami.„Dobrý den, přála bych si tamty oceánově modré ve velikosti 38" řekla jsem a prodavačka přikývla a odešla.
Po chvíli se vrátila s krabicí v ruce a úsměvem na rtech.
„Kolik?" zeptala jsem se.
„200 dolarů" řekne a já přiložím kartu a po pípnutí s botami v tašce odcházím.
„Kam teď?" zeptala jsem se jí.
„Potřebuju nějaké džíny, takže směr obchod s kalhoty" řekla směšně a já jen pokroutila hlavou a šla s ní do dalšího obchodu.„Panebože mě bolí nohy" vyjekla unaveně Miya, když jsme si šly sednout na jídlo.
„To i mě bolí nohy" řeknu taky unaveně a sedáme si ke stolu.
„Co si dáme?" zeptala jsem se a očima kmitala mezi menu a Miyou.
„Dáme si pizzu" řekla a olízla si rty.
„Souhlasím s tebou" usmála jsem se a hned co přišla číšnice jsme si objednaly obě piňa coládu a 2 pizzy.„A co Jason?" zeptala se mě a já si povzdychla.
„Furt nic nevím" řeknu.
„Promiň, že ti to připomínám" zamumlala.
„Nepřipomínáš, mám to v hlavě stále" řeknu a pousměju se.
„Gab nevěřím svým uším" řekla překvapeně.
„Co?" řeknu nechápavě.
„Ty na něj pořád myslíš?" zeptala se s úšklebkem.
„Jsem sexuálně frustrovaná" řeknu víc nahlas, než jsem chtěla.
„Jo tak proto" uchechtne se a já se zasměju.Po dojedení pizzy jsme nasedly do mého auta a já odvezla Miyu domů a hned na to jsme taky jela domů.
Stále s myšlenkami na Jasona, proč mi kurva nedá už na chvíli pokoj.Vytočená vystupuju z auta, a když vlezu do domu řeknu „Jsem doma" a hned na to jdu do pokoje a skočím do postele.
Hned kontroluju všechny zprávy, ale víte co?
Nic je tam naprosté hovno, protože na mě Jason totálně sere.
Frustrovaně hodím s telefonem o postel a zabořím hlavu do polštáře.Vaše názory?
Kde je Jason tak dlouho? (Neukázal se už 4 dny)
Vaše P.T.
ČTEŠ
Dangerous ✔
RomansaByla stejně vina jako každý v její rodině. Měla to vepsáno v duši, měla to dané v krvi a dokonce i v genech. Její otec byl nejznámější mafián, který šéfoval mnoha gangům. Ona o to nestála, ale stále jí něco k zabíjení lidí táhlo tak jako...