„Co otec?" Zeptal se mě v autě.
„Nechtěl mě pustit, ale když jsem na něj zařvala že tě prostě potřebuju, pustil mě." Řekla jsem spíš šeptem a více se nad tím zamyslela.
„Myslíš, že ti to zaracha nechá?" zeptal se a já přikývla.
„Řekl, že mu budu hledat nové holky." Znechuceně jsme se zatvářila.
„Klidně ti pomůžu." Usmál se na mě.
„Vím, jak to nesnášíš a ve dvou nám to půjde líp, jen je vždy předáš." Řekl a já byla ráda, aspoň budeme spolu.
„Jen na to nesmí přijít otec, protože i do školy mě odteď bude odvážet ochranka." Protočila jsem oči a on si povzdychl.
„Aspoň, že spolu máme hodiny." Olízl si rty a já se usmála.
„To jo a třeba nám může i nějaká hodina odpadnout, nebo přibýt." Uchechtla jsme se.
„Takhle se mi líbíš, když se usmíváš." Pohladil mě po tváři a zastavil u jeho domu.
„Kluci jsou doma?" Zeptala jsem se.
„Jo jsou, budeme muset být tiší." Vyplázl na mě jazyk.
Došla jsem k němu a políbila ho na krk a poté šeptla: „Víš, že s tebou je to nemožné."
„Vadit jim to určitě nebude." Šeptl a já se ušklíbla a pak jsme ruku v ruce vešli dovnitř.„Ahoj Gab." Vyjekly všichni a objali mě.
„A já nic?" Řekl Jason.
„Jo jasně čau Jasone." Řekly a já se rozesmála.
„Nemáš hlad?" Zeptal se mě Jasonův táta.
„Ne díky Jeremy." Usmála jsem se a on potom odešel.
„No tak půjdeme si už lehnout." Řekl Jason a kluci se ušklíbli.
„Snažte se krotit." Vyplázl na nás jazyk Ryan a ostatní se začali smát.Jason za námi hned zavřel dveře a já vešla do jeho šatny a hned si vzala tričko na sebe.
Oblečení jsme si položila na židli a přesunula se do koupelny.
Vyčistila jsem si zuby a po rozčesání vlasů jsem šla zpět, kde Justin ležel jen v teplácích na posteli.
„Usnadňuješ mi práci?" Zeptal se a hned na to se zvedl.
„V čem?" Zeptala jsem se ho a přitáhla do polibku.
„To uvidíš sama." Zakousl se do mého spodního rtu, za který jemně zatáhl a já už cítila ten chtíč po jeho těle.
Silně jsem ho žduchla do postele a sedla si na jeho klín.
Přilepila jsem se mu na rty a pomalu se rty sjížděla k jeho krku, přes klíční kost až k pupíku.
Oba jsme to cítili, bylo to jiné než dřív.
Nebylo to tak dravé tak rychlé, bylo to opravdové milování, uvědomili jsme si to oba.
Opatrně nás otočil a vysvlékl mé tričko a já se musela usmát, jak se na mě krásně díval.
Políbil mě na rty a poté se věnoval mému krku a já vydávala tiché stény.
Začala jsem mu sundávat tepláky až je ze sebe skopl a mě odstranil podprsenku a svými rty je začal dráždit.
Své ruce jsem dala na jeho záda a když se do nich jemně zakousl, své nehty jsem zaryla do jeho kůže.
Po chvilce jsme byli oba nazí a já se na něj podívala a dala mu ruku na tvář.
Teď by bylo jako v romantických filmech na čase si říct „Miluji tě." , ale to se nestalo, oba to neumíme říct, jen jsme se políbili a poté do mě jemně vnikl.
Jeho přírazy nebyly tak tvrdé jako dřív, byl jemný jakoby se bál že se mu rozsypu pod tělem.
Bylo to nádherné, lepší sex jsme v životě neměli.
„Bože Jasone." Vzdychla jsem, když jsem cítila, že už budu.
„Zlato vydrž ještě." Políbil mě na rty a pohyboval se rychleji.
„Já to nevydržím." Vzdychla jsem nahlas a zaryla silně do jeho zad nehty.
Ucítila jsem v sobě teplo a já se silně prohnula v zádech, hned mě políbil na hrudník a pomalu se ve mně ještě pohyboval, aby to bylo intenzivnější a já to pomalu rozdýchávala.
Políbila jsem ho na rty a začali jsme se jemně líbat, bylo to jako ze snu.
„Jasone." Šeptla jsem a podívala se mu do očí.
„Jsem tak ráda že tě mám." Přitáhla jsme si ho k sobě ještě blíž.
„Nevíš, jak já." Políbil mě na špičku nosu a já se usmála.
„Celá záříš." Jeho oči se projasnily karamelovým nádechem.
„To jen s tebou." Musela jsem se pořád usmívat.
Po chvilce si lehl vedle mě a já zaujala místo na jeho hrudi.
„Nenechávej mě nikdy samotného, slib mi to." Hladil mě po zádech.
„Slibuju." Šeptla jsem a vtiskla mu polibek na hruď.Ráno pohled Gab
Probudila jsem se sama od sebe a podívala se na hodiny, a bylo něco málo kolem desáté, ještě že je dneska neděle.
Koukla jsem se na svůj telefon, kde nebyl ani jeden zmeškaný hovor či zpráva.
Protáhla jsme se a vzala si Jasonovo triko a kalhotky.
Jelikož tu Jason nebyl rozhodla jsem se jít ho hledat, až jsem uslyšela hlasy z kuchyně.
„Jasone neříkal jsi náhodou, že s holkou spíš jen z lásky?" Uslyšela jsem hlas Ryana a nevešla dovnitř, tohle mě zajímalo.
„A co s tím?" Řekl Jason.
„Miluješ Gab?" Zeptal se ho Ryan a pak jsem nic neslyšela.
„Měli byste si to oba ujasnit." Uslyšela jsem naposledy Ryana a v tom mi došlo že mu odpověděl kývnutím hlavou.
Vešla jsem dovnitř a dělala, jak jsem strašně rozespalá.
„Dobré ráno." Usmála jsem se a protáhla se.
To jsem dělat neměla, samozřejmě že Jasonové tričko je dlouhé, ale když jsem se protáhla zvedlo se.
Jason zavrčel a Ryan nervózně odešel a já se uchechtla.
„Hele" nedopověděl to a šáhl mi mezi nohy nad čím jsem zalapala po dechu a dopověděl: „tohle je jen moje." Políbil mě na rty a já přikývla.
Objal mě kolem pasu a já dala hlavu do jeho záhybu mezi krkem a ramenem.
„Udělal jsem něco k jídlu." Řekl a já nevěřila, že to slyším.
„Co máme?" Vyjekla jsem nadšeně.Vaše názory?
Jak asi Jason odpověděl?
Vaše P.T.
ČTEŠ
Dangerous ✔
RomanceByla stejně vina jako každý v její rodině. Měla to vepsáno v duši, měla to dané v krvi a dokonce i v genech. Její otec byl nejznámější mafián, který šéfoval mnoha gangům. Ona o to nestála, ale stále jí něco k zabíjení lidí táhlo tak jako...