Po příjezdu k mému domu jsme s Jasonem vešli do domu a jelikož otec jel rychleji doma už dávno byl.
„Zapomněla jsem tam věci," povzdychla jsem si a chtěla se tam vrátit, ale Jason mě chytil za paži a přitáhl zpět.
„Nech je tam, aspoň budeš mít věci u mě," usmál se a já se také usmála.
„Jdeme jinak tě táta odstřelí," vyplázla jsem na něj jazyk a rychle ho zatáhla do pokoje a následně zamkla.
„Nemyslíš, že to je bouda?" ujistil se.
„Nemyslím si, protože pokud je kašlu na něj nikdo mi nebude v mém životě překážet," řekla jsem naprosto vážně.
„Nepřestáváš mě udivovat," zašeptal.
„To je účel," uchechtla jsem se a políbila ho na rty.Když jsme se odtáhli tak jsme si sedli na postel a začali si povídat o všem možném, co nás napadlo.
„Kdy děláme maturitu?" zeptala jsem se.
„Myslím, že za týden," řekl nejistě a já vykulila oči, jako nejde mi o to, zda z ní budu mít za jedna nebo za tři, ale musím ji dát.
„Ty se učit nebudeš?"
„Ne, protože mě stačí čtyřka," mykl rameny a já se zamračila.
„Tak mi tu pak nepřekážej, táta řekl, že maturitu musím mít maximálně za tři."
„To mě vyhazuješ?" řekl dotčeně.
„Klidně se dívej na to, jak se učím," vyplázla jsem jazyk a on protočil oči a lehl si vedle mě, zatím co já jsem seděla.
Zvedla jsem se a vzala si sešity, kde jsem měla zápisky k maturitě a jelikož mám tu nejlepší kamarádku, které jsem volala během celého dění tak mám všechny zápisy v počítači.
Rozhodla jsem si vše opsat a stejně mi to nedalo a já ji napsala. (Zprávy jsou vždy na přeskáčku, prvně napsala Gab a poté Miya)„Ahoj kočko,"
„Ahoj, jak je na útěku?"
„Jsme s Jasonem u mě v pokoji a já se chystám učit na maturitu,"
„Cože?"
„Můj otec nás našel a jaksi nám dovolil být spolu,"
„To že udělal?"
„Přesně taky to nechápu,"
„Takže se uvidíme u zkoušek nebo jdeš do školy?"
„Nejdu ten týden už to kašlu a budu se jen učit,"
„Ty jsi můj člověk,"
„No nic končím, pak zajdeme někam sednout,"
„Co zítra? Snídaně v devět ráno, Starbucks?"
„To zní úžasně, ale uvidím, pokud tu Jason přespí,"
„Nemůžeš se na mě vykašlat!"
„Nevykašlu jen ho brzo vzbudím,"
„Jsi zákeřná,"
„Já vím,"
„No nic končím,"
„Taky, pa Gab,"Vypnula jsem chat s Miyou a pustila se do přepisování, Jason si spokojeně ležel a byl na telefonu, zatím co já se tu snažila naučit něco do anglické literatury.
„Už to umíš?" zeptal se po dvou hodinách.
„Co? Už se ti vybil telefon?"
„Přesně tak a nechce se mi domů?" řekl a poté si sedl.
„Umím tak celý prvák a polovinu druháku," povzdychla jsem si.
„Však umíš skoro všechno," řekl překvapeně.
„Jo učení mi šlo vždycky strašně rychle," mykla jsem rameny a podívala se na další stranu.
„Zlato, nudím se," ohrnul spodní ret.
„Dej mi ještě půl hodiny ať se doučím celý druhák a pak budu celá tvoje."
„Vážně?"
„Téměř, stále je tu můj otec," ujasnila jsem a on chápavě přikývl.
„Můžeš se nenápadně vplížit do kuchyně a donést chipsy?" udělala jsem psí oči a on se uchechtl a zvedl z postele.
„Pokud mě tvůj táta zabije, je to tvoje vina!" vztyčí na mě prst a já přikývnu kousajíc svou propisku.Naštěstí se Jason po dvou minutách vrátil, živý a zdraví, a hlavně s třemi balíčky brambůrků.
„Ty jsi šikovný," pohladila jsem ho po tváři a rovnou jeden otevřela a dala ho k sobě.Jenže on mi po deseti minutách nedal pokoj a začal mě hladit na stehně, vždy jsem se na něj zamračila, ale on to prostě ignoroval.
„Jasone tam mám laptop tak si ho vezmi a dej mi ještě patnáct minut," řekla jsem otráveně a ukázala na stůl, kde jsem měla starší laptop.
„Ale já chci šahat na tebe," řekl tiše.
„Za patnáct minut kasanovo," protočila jsem oči a on dělal uraženého.
Stejně se nakonec zvedl a ten laptop si vzal.
Nakonec jsem se ještě učila dalších třicet minut a vůbec si neztěžoval.
Někdy se vážně chová jako malý, ale když mu dáte bonbonek v mém případě ho zabavíte, tak je klid.Odložila jsem všechno učení na zem a podívala se na něj.
„Co tam čumíš?"
„Nemůžu?"
„Jistě že můžeš," olízl si rty a já se sladce usmála.
„Spíš tu dneska?" zeptala jsem se.
„Nevím puso, protože kluci psali, že máme kšeft, ale můžu to zrušit, jelikož to zvládnou sami."
„Je to na tobě, protože jsem si psala s Miyou a chceme jít ráno spolu na snídani," řekla jsem a sedla si do jeho klína.
„Tak já tu budu s tebou a pak kolem desáté večer odjedu."
„Dobře a kolik je?" zeptala jsem se.
„Bude sedm," řekl a já přikývla.
Jeho ruce sjeli z mého pasu na můj zadek a šibalsky se na mě usmála.
„Když je tu táta tak ne!" řekla jsem přisně.
„Jsi nějak usedlá nemyslíš?"
„Cože?"
„Odvaž se zlato," vydechl a trošku se nadzvedl, takže se o mě jemně otřel.
„Nebudu s tebou spát, když je můj táta doma, ještě předevčírem tě chtěl zabít," připomněla jsem mu.
„Já vím, ale když tu na mě sedíš jenom v tílku a kraťasích, jsi k nakousnutí," olízl si rty a posadil se, aby byl ve stejné úrovni a hned na to se jemně zakousl do mého krku.
Vydechla jsem přebytečný vzduch a víc si ho ke krku přitáhla.
„Vidíš zlato, jen tak dál," usmál se mi na krku a postupoval níž k mému výstřihu.
„Miláčku, vážně tě chci, ale tady s tebou prostě spát nebudu!" zamračila jsem se a on chápavě přikývl.
„Ale mazlit se můžeme," řekl a já přikývla.
Opět si lehl a mě stáhl sebou, takže jsem ležela na něm.
Začali jsme se pomalu líbat a bylo to úplně něco jiného, než na co jsme byli oba doposud zvyklí.
Konečně v tom byli cítit všechny naše city, které k tomu druhému chováme.
Věděla jsem, že jsem do Jasona bezhlavě zamilovaná.
Vše názory?
Po dlouhé době jsem zase něco napsala.
Další kapitola už bude po maturitě a jim začnou letní prázdniny.Poté bude ještě asi deset kapitol a tento příběh bude u konce, ale chci to zakončit kulatým číslem takže možná, že 60 bude poslední.
Vaše P.T.
Ps: A vím na 600%, že druhý díl nebude, protože by vůči konci neměl být o čem.
ČTEŠ
Dangerous ✔
RomanceByla stejně vina jako každý v její rodině. Měla to vepsáno v duši, měla to dané v krvi a dokonce i v genech. Její otec byl nejznámější mafián, který šéfoval mnoha gangům. Ona o to nestála, ale stále jí něco k zabíjení lidí táhlo tak jako...