32.

4.4K 192 8
                                    

Vstoupili jsme do domu a já se na něj podívala s neutrálním pohledem.
„Pokud semnou nechceš být, pojedu domů" povzdychne si a já záporně zakývám hlavou.
„Nechoď nikam" šeptla jsem a přitáhla si ho do objetí.
„Neberu tě jako samozřejmost" zamumlala jsem do jeho hrudě a ucítila, jak se uchechtl.
„Někdy ano" šeptl a já opět kývala hlavou v záporu.
„Neberu" ohrnula jsem spodní ret a podívala se na něj.
„Ty jsi pako" rozesmál se a já se opět cítila nedočkavá co se dnes stane, ale proč to trošku nepošoupnout k mému směru?

Přitáhla jsem si ho do polibku a začali jsme se vášnivě líbat až se z našeho líbání stalo chtivé hltání rtů toho druhého.

Rozešla jsem se nějakým směrem až mi došlo, že jsme se ocitli v kuchyni.

Když jsem ucítila silný stisk na mém zadku povyskočila jsem a on mě položil na linku.

„Jasone neprodlužuj to" vzdychla jsem když líbal můj krk, který jemně nasával.

„Neboj se babe" šeptl a já se vzrušila ještě víc.

Vzala jsem to do vlastních rukou a chytila jeho triko, které jsem roztrhla a odhodila ho pryč.

„V čem pojedu domů?" zeptal se.

„Ty někam jedeš?" zeptala jsem se já a on se ušklíbl.

Chytila jsem jeho opasek a i s kalhotami je rozepla a on je ze sebe skopl.

„Hele ty jsi furt oblečená. Musíme to napravit" zašeptal u mého ucha a následně se jemně

zakousl do mého lalůčku a já dlouze vydechla zadržovaný vzduch v plicích.

Rozepnul mi sportovní mikinu, kterou ze mě odhodil, poté chytil lem mého trička a pomalu ho sundal.

Podíval se na mou sportovní podprsenku a olízl si rty, následně pokračoval s tepláky a hned na

to jsme před ním seděla jen ve spodním prádle.

Prsty jsem zahákla za lem jeho boxerek a sesunula mu je dolů, přitáhla jsem si ho zpět ke rtům,

jemně ho kousla do spodního rtu a rukou přejela po jeho chloubě.

Tiše vydechl a hned na to letěla na zem moje sportovní podprsenka a kalhotky.

Ucítila jsem v sobě tu rozkoš co mi jeho tělo dodávalo a silně se prohnula v zádech.
Jeho ruku si zapletl do mých vlasů a s každým tvrdým přírazem za ně zatahal tak že jsem zaklonila hlavu až mé záda tvořily písmenko U.
Druhou rukou si mě chytil za pas a já obmotala své nohy kolem jeho pasu, aby se dostal co nejhlouběji.
Své ruce jsem měla zapřené o linku na které jsem seděla, abych z ní nespadla na Jasona nebo ještě hůř na zem.
„Ach bože" vzdychla jsem když tvrdě a rychle přirazil zatímco tahal za mé vlasy sepnuté v culíku.
Začal líbat můj krk, kde mu vycházeli tiché stény, znějící jako rajská hudba pro mé uši, s mým jménem na jeho rtech.
Snažila jsem se uvolnil své vlasy z jeho sevření, což se mi po chvilce podařilo a já se přilepila na jeho rty a vášnivě ho políbila.
Poté jsem se věnovala jeho krku a když jsem se odtáhla přilepil se na mé prso, které intenzivně sál a dráždil.
Když už jsem cítila pocit blížící se euforie své ruce jsem dala na jeho záda a silně mu je zaryla do zad.
„Kurva Gab" vzdychl nahlas a já cítila jeho děti putující ve mně.
„Jasone nepřestávej" vzdychla jsem a to byl můj konec, protože jsem se na něj svalila celou svou váhou a společně jsme rozdýchávali ten silný orgasmus.
„Tohle byl ten nejlepší sex vůbec" přiznala jsem a on mě políbil na krk.
„Bylo to neuvěřitelný" podíval se mi do očí a já se usmála jako sluníčko.
„Nemáme to uklidit?" zeptal se.
„Nech to tak a pojď do postele"
„Další kolo?" olízl si ret.
„Klidně, ale tentokrát budu nahoře já" jakmile jsem to dořekla hned mě zvedal z linky a přísahám že běžel do mého pokoje.
„Tak se předveď" řekl když jsem na něj pomalu dosedla a přivřela oční víčka.
„Ještě budeš prosit, abych byla nahoře pořád" řekla jsem vítězně a on jen mlaskl a políbil mě na rty.
„V to doufám" řekl a já se uchechtla.

Další kapitolka je za námi.
Vaše názory?
Kdo je tu pro Gabson? A kdo jim to nepřeje?
Vaše P.T.     

Dangerous ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat