34.

3.8K 185 7
                                    

Když jsme dojeli k restauraci, Jason zaparkoval a oba jsme vylezli z auta.
Uslyšela jsem zvonit můj telefon, a tak jsem ho vytáhla a na obrazovce se mi rozsvítila kolonka „Táta".
„Ahoj tati" řekla jsem, když jsem hovor zvedla.
„Ahoj zlato, jen jsem ti chtěl zavolat, jestli je vše v pořádku" řekl starostlivě a já se usmála.
„Jsem v pořádku" řekla jsem.
„Dobře s bratrem se vrátíme za 2 dny trošku se to prodloužilo, ochrance jsem dal volno, ale hospodyně tam bude chodit vařit" řekl.
„V pohodě zvládla bych to sama"
„No uvidím zlato, jsem trošku nervózní že by se mohlo něco stát. Mám divný pocit. Nechceš být radši u kamarádky?" zeptal se mě a já se pro sebe usmála.
„Jistě mohla bych si zařídit spaní u kamarádky" řekla jsem.
„Dobře budu mít lepší klid v duši" uslyšela jsem jeho smích.
„V pohodě. A nemáte tam žádné problémy?" zeptala jsem se.
„Ne, jen mi volal jeden klient, prý jsi ještě nesplnila jeho nabídku. Máš snad moc školy?" zeptal se zmateně.
„Jo ta škola mi leze na nervy" zalhala jsem a podívala se na Jasona, který netrpělivě čekal.
„Dobře, hlavně se nevyčerpej, a zavolej mi až budeš u té kamarádky" řekl.
„Dobře" opověděla jsem.
„Tak ahoj"
„Ahoj"
Dala jsem telefon opět do tašky a došla k Jasonovi.
„Mám pro tebe dobrou zprávu" obejmula jsem ho a dala mu ruce kolem krku a s nadšením a vzrušením se dívala do jeho karamelek.
„Jakou?" olízl si ret.
„Můžu u tebe být 3 dny?" zeptala jsem se a mu se rozzářili oči.
„Klidně u mě buď navždy" šeptl a políbil mě.
„Jdeme?" zeptal se a s mým přikývnutím jsme si sedli v restauraci ke stolu.

„Co si dáš?" zeptal se mě a já mykl rameny.
„Nemám tušení" uchechtla jsem se.
„Já bych si dal tebe" šeptl u mého ucha a políbil mě na krk.
„Jasone" šeptla jsem, když mi stiskl stehno.
„Dobrý den, co si dáte?" zeptala se celkem milá holka a oba jsme se na ní otočili.
„Dejte nám to nejlepší šampaňské" řekl Jason a ona přikývla.
„A něco k jídlu?" zeptala se.
„Co si dáš?" zašeptal.
„Dám si kuřecí maso se šunkou a sýrem a k tomu oblohu s hranolkami" usmála jsem se na číšnici a ona si vše zapsala.
„Já si dám to samé" řekl Jason a on s přikývnutím a se slovy: „Hned to bude" odešla někam dozadu.

Když nám přinesli jídlo, pustili jsme se do něj oba s chutí, a přitom si povídali.
Po dojedení jsme zaplatili na půl a nasedli do auta.
„Kam teď?" zeptala jsem se ho a on se usmál.
„Pojedeme ke mně?" navrhl a já přikývla s úšklebkem.


Vaše názory?
Vaše P.T.

Dangerous ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat