„Jasone nesmíš se namáhat" upozornila jsme ho, když mě začal líbat na krku.
„Jenže já tě potřebuju" šeptne.
„Jenže já mám zavřeno" uchechtla jsem se a on se ušklíbl.
„Každý rytíř má svůj meč od krve" řekl a já se zamračila.
„To bylo nechutný" řekla jsem a on se rozesmál.
„Neboj zlato to bych nikdy neudělal" usměju se nad tím jak mě oslovil a přitulím se víc k němu.
Podívám se mu do očí a přiblížím se k jeho rtům, ale nespojila jsem je zastavila jsem se milimetr od nich.
„Neprovokuj" přecedí skrz zuby a pak naše rty spojí.
Zakousne se do mého spodního rtu nad čím vzdychnu, usměje se a pak se začneme normálně líbat.
Když jsme se odtáhli zářivě jsem se na něj usmála.
„Nepřipadáš mi protivná" řekne.
„To, protože jsem s tebou" šeptla jsem a přitulila se k němu.O den později.
Když jsem včera odjela večer domů řekla jsem tátovi, že přespím přes víkend u Miy a on neměl, žádný problém.
Napsala jsem teda Miye, aby mě když tak kryla a že jí pak vše řeknu.
Teď jsem si sbalila pár věcí a už se těšila, jak se přitulím k Jasonovi a když ucítím na sobě jeho rty a...
Radši jsem už na nic nemyslela a odešla z domu a hned nasedla od auta.Zazvonila jsem a čekala, než mi někdo otevře a po chvilce se konečně dveře otevřeli a v nich stál Kornel.
„Stalo se něco?" zeptala jsem se míříc na Jasona.
„Ne jen jsem ho zkontroloval naštěstí se mu to hojí rychle do 3 dnů by už měl stát na nohou a v pohodě fungovat, ale kšeftům se vyhne ještě 2 týdny" řekl a já přikývla.
Vešla jsem dovnitř a pohled mi padl na kluky sedící na gauči.
„Ahoj kluci" usmála jsem se na něj.
„Ahoj" řekli všichni a já se jen uchechtla a běžela nahoru.
Otevřela jsem dveře a viděla Jasona, který něco ťukal do telefonu, ale hned ke mně vzhlédl pohled.
„Ahoj krásko" šeptl a já se usmála.
„Ahoj" sedla jsem si na postel a položila vedle ní tašku, kde jsem měla pár věcí.
„Necháš si tady ty věci?" zeptal se mě a já nadzvedla pravé obočí.
„No co? Naposledy tu určitě nejsi" řekl svůdně a posadil se.
„Co břicho?" zeptala jsem se.
„Už mě vůbec nebolí" řekl, ale já mu nevěřila.
„Pravdu zlato" povzdychla jsem si.
„Ještě bolí, ale ne tak hodně jako včera" přitáhl si mě k sobě a já vyjekla, protože jsem se lekla.
„Nehekej tolik, nech si to na příště" uchechtl se.
„Dneska se semnou budeš mazlit je ti to jasný" vztyčila jsem na něj prst a on se usmál a přikývl.
„Budu jen rád" řekl a pak mě začal líbat na krku a já jemně pootevřela rty.
„Počkej" vzdychla jsem když se do něj jemně zakousl.
„Jen se převleču" řekla jsem a on se ode mě odtáhl.
Vzala jsem si z tašky svoje dlouhé tričko a začala se před ním převlékat.
„Děláš to schválně?!" přecedil skrz zuby a já se uchechtla,
„Možná" vydechla jsem a sundala si i podprsenku, přece v ní nebudu ležet v posteli, strašně to škrtí.
„Obleč se" vyhrkne a povzdychne si.
Nakonec jsme se oblékla a lehla si k němu do postele.
Hned jsem se k němu přitulila a spokojeně se usmála.
„Těšila jsem se na tebe" zamumlala jsem do jeho hrudě.
„Já na tebe taky" usmál se na mě a já si ho přitáhla do polibku.
Začali jsme se líbat a jeho ruka se přesunula na můj pas a pomalu jela výš až k mému prsu, které následně jemně zmáčkl.
„Jasone" vzdychla jsem když ho opět zmáčkl.Vaše názory?
Vaše PrincessTopinka
ČTEŠ
Dangerous ✔
RomanceByla stejně vina jako každý v její rodině. Měla to vepsáno v duši, měla to dané v krvi a dokonce i v genech. Její otec byl nejznámější mafián, který šéfoval mnoha gangům. Ona o to nestála, ale stále jí něco k zabíjení lidí táhlo tak jako...