8.

5.9K 235 8
                                    


Došla jsem do třídy s učebnicemi v rukách a sedla si na své místo.
Věnovala jsem se telefonu a nepozorovala svou třídu, která se plnila lidmi.
Vedle mě vrzla židle a já odvrátila svůj pohled od telefonu a podívala se, kdo si vedle mě sedl.
„Co tu chceš?" vyprsknu na něj.
„No přece tebe" olízne si rty.
„Zapomeň" mucknu na něj a on se ušklíbne.
„Konečně si to přiznej. Toužíš po tom abych do tebe přirážel" usměje se.
„Jasone sklapni už" protočím oči a věnuju se nadále telefonu.
„No tak nebuď takový bručoun" uchechtne se a stiskne mé odhalené stehno v ruce nad čím se mi zadrhne dech.
„Nech toho" propálím ho pohledem a on se ušklíbne.
V tom zazvoní a během sekundy se ve dveřích objeví učitelka se svým úsměvem na rtech.
S pokynutím ruky si sedáme a ona začne mluvit dnešní učivo, které ani neposlouchám.
„Takže jelikož tento předmět není nijak zvlášť důležitý a já potřebuju posbírat známky uděláte si projekt. Ve dvojicích jak sedíte a bude to na téma sexuální život. Je mi vážně jedno jestli tam napíšete něco o sexu, antikoncepci a nebo pohlavních nemocích, ale prostě potřebuji známky. Máte na to celý týden" řekne s úsměvem a já se na ní vyjukaně podívám.
„Ne já s tebou nebudu na nějaký debilní projekt" vyprsknu.
„To máš, ale smůlu že?" ušklíbne se a pohladí mě po stehnu.
I když mi je to příjemné tak jeho ruku odžduchnu a podívám se na něj vražedným pohledem.
„Hele klidně to udělám sama a ty se jen podepíšeš" vyhrknu a on se zasměje.
„Ne uděláme ho spolu" šeptne u mého ucha a já cítím husinu na mém tělu.
Přejede mi rty po ušním lalůčku a mě se zadrhne dech a tiše vzdychnu.
„Nech mě" přecedím skrz zuby a odtáhnu ho od sebe.
„Dneska pojedeme ke škole ke mně, abychom udělali ten projekt. Klidně udělám i tebe" šeptne a já se uchechtnu.
„Moc si věříš chlapečku" řeknu a zvednu pravé obočí.
„Ještě budeš ráda až do tebe budu drsně přirážet a tvoje tělo se bude natřásat jako zkurvené želé" řekne tiše a já cítím známe mravenčení v podbřišku.
„A kurva on mě vzrušil" řeknu si sama pro sebe a nervózně se zakousnu do rtu.
„Nehrej si na něco co nejsi" našpulím rty a hned jak to dořeknu zazvoní a já mizím ze třídy ke své skřínce.
„Pane bože proč s ním dnes budu u něj doma" šeptnu si sama pro sebe a přemýšlím nad tím nejhorším.
„No vlastně nejlepším" pomyslím si a olíznu si rty.



Názory?
Vaše P.T.

Dangerous ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat