10

330 17 12
                                    

Jó ötlet ez az egész? Hogy Vele megyek kocsmázni? Kezdek egy kicsit bizonytalan lenni, miközben a ruhásszekrényem előtt ácsorgok és próbálom kitalálni, hogy mit vegyek fel.

Túl csinosan nem akarok öltözni, mivel ez nem randi, de nem is akarok hasonlítani egy lázadó tinédzserre, aki mindenféle hülyeséget magára aggat, ami nem talál semmivel sem.

Nincs okom kiöltözni, így egy sima fekete farmert húzok fel egy bordó spagetti pántos felsővel. A hajamat enyhén behullámosítom, kenek magamra egy kevés sminket és készen is állok. Már csak arra kell várnom, hogy Tyler írjon, miszerint készen van és indulhatok.

Miután megittuk reggel a kávéinkat, azonnal elment, mert valaki felhívta. A gyomrom egész nap görcsben volt a ma esti találka miatt, de én amúgy inkább a kávéra fogtam, így jobban hangzott.

A tükör előtt szemezek magammal. A látvánnyal elégedett vagyok, viszont magával a helyzettel, hogy Tylerrel fogok lógni, nem. Volt néhány nem megszokott beszélgetésünk eddig, vajon ma mivel fog elő állni?

A szám harapdálása közben megszólal a telefonom. Ő írt üzenetet, hogy indulhatok.

Belebújok az egyszerű fekete sportcipőmbe, vállamra dobom a táskámat és elhagyom a lakást, amit a munkán kívül elég gyakran teszek meg. Szerencsére holnap még nem kell mennem dolgozni.

Az utat végig kettőnkön agyalva teszem meg, de mint mindig, most sem jutok semmire.

-Szia - ránt ki gondolataimból a jól ismert hang mosolyogva.

-Helló - bizonytalanul én is pisolygok.

Egyszerűen van felöltözve. Fekete farmer és fehér póló, ami irtó jól áll neki. Mármint, dehogy áll jól, Lily, miket beszélsz? Megrázom a fejemet.

-Minden oké? - kérdezi lekomolyodva.

-Persze, menjünk be.

Udvariasan megtartja az ajtót, én pedig besurranok a hangos helyiségbe, ahol magamon érzek néhány szempárt.

-Menjünk a teraszra, amúgy sincs hideg - motyogja a hátam mögött.

Balra ondulok és a pult mellett kilépünk a teraszra, ahol szerencsére kapunk helyet.

Nagyon ritkán járok ide és ez az a hely, ahol legelőször találkoztunk. Kényelmetlen érzés, miért pont ide hozott?

-Mit iszol? - kérdi, miközben előhalászik a zsebéből egy doboz cigit és meggyújt egyet. Rohadt szexin tudja szívni még azt a cigit is. Bambulásomból a pincér szakít ki és kérek magamnak egy sört, tudom, hogy Tyler is ezt szereti. Ő is azt kér.

-Te cigizel? - kérdem meglepetten. Felnevet.

-Aha, néha szoktam - válaszolja a körülöttünk lévő emberekre nézve.

Még sosem éreztem rajta a cigifüstöt, ezért is volt új ez a dolog.

A széken fészkelődve próbáltam megtalálni a helyemet. Ez az egész szituáció arra emlékeztetett, amikor az exemmel szakítás után még beszélgettünk és egyszer kiderült, hogy egy városban vagyunk. Meghívott egy italra pont egy ilyen terasz helyiségre.

-Nem tudom min járhat az eszed, de fura arcot vágsz - vigyorodik el aranyosan. Cigijéről leüti a hamut és folytatja az én arcom vizslatását. Még akkor sem veszi el a tekintetét rólam, amikor a pincér elénk teszi a kinyitott üvegeket. Köhintek és zavartan a sörre nézek - Jól áll a bordó szín - utal a felsőmre, miközben a melleimet nézi. Azt hiszi olyan hülye vagyok és nem látom? Mondjuk teljesen mindegy, úgy csinálok mintha nem látott volna ezerszer pucéran.

-K-köszi... - megragadom az üveget és meghúzom.

Egy óra után és pár sörrel késöbb már érzem a fejemben a kábulatot. Nem volt tervben az, hogy berúgok akár egy kicsit is, de megtörtént. A mosdóba menet össze találkoztam egy sulis ismerőssel, aki annak idején nagyon tetszett. Nem tudom mennyi ideig beszélgethettünk, de egyszercsak egy kéz a derekamra simul és megérzem az ismerős, kellemes illatot.

-Nem akarom megzavarni a kis beszélgetéseteket, de már hiányoltalak - néz le rám Tyler mosolyogva. Látszik rajta, hogy őt is elérte az alkohol.

George, az előttem álló lefagyva néz Tylerre, aki pont rosszkor érkezett, mivel épp egy találkát beszéltünk meg.

-Ne törődj vele, csak egy haver és részeg - próbálom menteni a menthetőt zavartan nevetve.

-Akkor hagylak is benneteket, holnap hívlak! - rám kacsint és elmegy.

-Ki ez a szerencsétlen és miért hív fel holnap? - kérdi komoly hangon Tyler, miközben kezét leveszi a derekamról.

-Meghívott egy kávéra, gondolom az még nem bűn - vágok vissza.

-Nem - mondja rám sem figyelve - Ha megbocsájtasz, elhívok én is valakit - vet rám egy gúnyos mosolyt és egyenesen egy kicsípett nőhöz megy.

Miért érzem rosszul magam? Miért zavar, hogy így viselkedik és oda megy ahhoz a ...
Vissza megyek a helyünkhöz, elveszem a táskámat és a kijárat felé igyekszem.

Mikor becsukom az ajtót, Tyler tekintete rám irányul, mosolya hirtelen eltűnik, én pedig az üvegnek nyomva a kezem beintek neki és lelépek.

Elfojtott érzelmekWhere stories live. Discover now