Kérdésemre, hogy mi lesz velünk, nem válaszol azonnal. Már kezdek bepánikolni, ezért eltávolodom tőle és kérdőn nézek a szemeibe.
-Fogalmam sincs, Lily - böki ki szomorkás arccal.
Hosszasan tanulmányozva lesem az arca minde egyes pontját. Kezem akaratlanul is a haja felé irányul és ujjaimmal végig szántok rajta. Tyler lélegzete elakad, tudom, hogy engem néz de én akarattal nem akarok szemkontaktust kezdeményezni vele.
-Lily! - hirtelen megragadja a kezem én pedig összerezzenve nézek rá - Nem mehet ez így tovább, valamit lépnünk kell!
-Erre magamtól is rájöttem - mondom monoton hangon.
Hiába próbálok logikusan gondolkodni, nem megy. Itt van mellettem, érzem teste melegségét és egyszerűen nem megy a gondolkodás.
-Két külön világ vagyunk szerintem... - szólalok meg bizonytalanul. A babráló kezeimet nézem, nem vagyok képes a mélybarna szemeibe nézni.
Államon az ujjait érzem meg, ami egyszintbe emel az arcával. Először a csókolni való ajkaira meredek, majd egyenesen a szemeibe. Nagyot kell nyelnem, teljesen elgyengülök. Rajta is látok valamit, valamit, ami...Még a gondolatomat sem tudom befejezni, hiszen megcsókol. Nem úgy, ahogy eddig, ez most a lehető legszenvedélyesebb és ugyanakkor leggyöngédebb csók volt. Karjai körém fonódnak és szorosan magához húz.
-Csak valld már be magadnak, hogy van valami köztünk, amit nem szabad veszni hagynunk, Lily - mormogja elszakadva tőlem.
Tudom jól, hogy igaza van, csak nehéz valamiért elfogadni a kész tényt.
-És mégis mit fogunk csinálni? Randira járni? - kérdezem nevetve. Tyler is elvigyorodik.
-Először szeretném megmutatni a világomat - szemei rögtön felcsillannak - Viszont a média biztos a szájára vesz téged majd...
-Azt hiszem megtudok bírkózni vele - ha rólad van szó - tettem magamban hozzá. Úgy érzem, jelenleg bármit eltudnék viselni, ami vele kapcsolatos. Hirtelen a boldogság szele borzongtatott meg. Most azonnal fel szerettem volna állni és hagyni, hogy vigyen magával, amerre csak szeretne.
-Holnap reggel dolgozol? - kérdi miközben a hajammal játszadozik.
-Igen, és csak délután végzek.
-Akkor onnan majd elviszlek a forgatásunk helyszínére - arcára egy óriási mosoly ül ki.
Egyik percről a másikra mindketten megváltoztunk. A bennem lévő tartózkodó énem megszűnt létezni és minden porcikámmal Tylerrel akartam lenni, megismerni, hogy ki is ő valójában. Megismerni a barátait, munkatársait, egyszóval mindenkit. Látni, hogy milyen körülmények között él, milyen a lakása.
Ebből a szempontból ő sokkal jobban ismer engem. Nem teljesen, de jobban, mint én őt.
-Menjünk aludni? - kezét elhúzza a hajamtól. Válaszul csak bólintok. Felállunk és úgy, ahogy vagyunk, bedőlünk egymás mellé az ágyba. Némán figyeljül egymást, ujjai néha pedig az arcomat cirógatják.
-Sosem gondoltam volna, hogy itt fogunk kilyukadni, amikor találkoztam veled azon az estén, amikor minden elkezdődött - nevet fel halkan, én pedig mosolyogni kezdek.
-Hidd el én sem...
-Miért folytottad el magadban az érzelmeidet?
-Ezt én is kérdezhetném - nevetek fel. Szemem már hozzá szokott a sötéthez, így tisztán látom az arcát - Nem akartam csalódni. Nem akartam az a gyenge nő lenni, aki belesze... - hirtelen elhallgatok - akinek hirtelen szimpatikusabbá és szimpatikusabbá válik az a személy, akihez a hálószobai tevékenységeken kívül semmi köze sincs - magyarázom.
-Akkor mindkettőnknek ugyan az volt a problémája - felnevet és kezét most az enyémre helyezi. Melegsége és szeretete végig áramlik bennem és minden apró kis szegletembe beivódik. Sokkal többnek érzem magam miatta, pedig nem is ismerem igazán.
YOU ARE READING
Elfojtott érzelmek
AdventureGyakran megjelenik nálam, de nem vagyunk többek egymásnak, mint hálótársak. Viszont az érintéseiből néha teljesen az ellenkezőjét érzem. Lehet beképzelem magamnak... tiszta hülye vagyok.