Snobka Jenna

220 9 1
                                    

Zobudila som sa. Bola som na manželskej posteli. S Kate . Ostatní boli na ostatných 2 posteliach. Prečo sme tam mali byť 5 a len 4 postele nám dali. No jednu manželskú ale neviem čo si mysleli. Tyler bol v druhej izbe. Nechcel s nami spať v jednej izbe. Dve izby s posteľami, jedna kuchyňa,obývačka, dva WC a jedna kúpeľňa. Celá chatka. A ešte balkón. Kate ešte spala. Taylor už bola hore. Čítala si knihu o koňoch. Neviem akú ale na obálke bol kôň.
,,Dobré ráno" povedala som. ,,Dobré" odzdravila mi. Vstala som a prezliekla sa. Taylor už prezlečená bola. Išla som si umyť zuby. Vychádzala som z kúpeľne keď tu zrazu: ,,Preboha!"
,,Ježiš!"
,,Zľakla som sa ťa! Nabudúce dávaj pozor."
,,To som až taký strašidelný?"
,,Hahaha. Len sa smej. Ty uvidíš!"
,,Uvidím. Mám oči a slepý nesom."
Len nech sa smeje. Zašla som do izby. ,,Ideme jazdiť hneď zrána?" spýtala sa Taylor. Prikývla som. Potom som sa zamyslela. ,,Ja dnes jazdiť nebudem" odpovedala som. Taylor pochopila prečo. Dala som si rajtky. Obula si čižmy.
,,O desať minút v stajni" zakričala som a odišla. Počula som tam dajaké hundranie ale nevšímala som si to. Zašla som ďalej za chatku a keď som išla ku stajni začula som známy hlas.
,,Ja tu byť nechcem otec. Tam mi bolo lepšie!"
,,Zlatko, tamto je jazdecká škola. Tá cez prázdniny nefunguje."
,,Otec ja tu byť nechcem! Rozumel si? Nechcem!"
,,Je tu nejaké nové dievča. A vraj jazdí drezúru."
,,No a čo? Nechcem vidieť nejakú kravu čo jazdí drezúru."
,,Taylor nieje krava Jenna. Taylor je človek."
Otočila sa. Pozrela sa na mňa znechuteným pohľadom. Mala na sebe biele rajtky, bielu košeľu, čierne čižmy a sivé sako ktoré bolo na niektorých miestach čipkované.
,,Dobré ráno Christine."
,,Dobré ráno pán Blackback."
Podala som mu ruku. Potriasol mi s ňou. On nebol taký ako Jenna. Jennu tak vychovala jej mama. Jej otec je úplný opak. Je milý a priateľský. Jenna je odporná a namyslená. Taká istá bola aj jej mama. Jej mama však zomrela v autonehode. Jenne to ani veľmi nevadilo ale jej otec to znášal hrozne. Sú to už dva roky. V diaľke som začula topánky. To nebola Kate. Musela to byť Taylor.
,,Dobrý deň" pozdravila keď prišla ku mne.
,,Dobrý. Teodor Blackback."
,,Teší ma. Ja som Taylor Buckbellová."
Pán Blackback sa pozrel na Jennu.
,,Jenna. Jenna Blackbacková."
,,Dobre Jenna ja už musím ísť. Príde James aj s Aragonom. Ok ahoj!"
Už teraz mi bolo zle. Z nej. Keď jej otec odišiel začalo sa to.
,,Tak Taylor akého máš koňa? Dúfam že nejakú zdochlinu z ulice."
,,Nie, moju Afroditu sme kúpili aj s papiermi. Je to frízska... "
,,Frizáci sú tvrdohlaví. To vie každý. Aspoň ho máš papierového."
Prišla Kate. Prve sa na Jennu znechutene pozrela a spustila: ,,Preboha to čo máš na sebe? Nejdeme na nejaký konský pochod."
,,Ehm... Toto je uniforma mojej jazdeckej školy. No ale teba by tam asi nezobrali. Neberú tam totiž kone ktoré sú z lesa."
,,Dovolila si si veľa."
Chcela na ňu vybehnúť ale zastavila som ju.
,,Nestojí zato."
,,Určite!"
Prišiel Tyler. Jenne sa rozžiarili oči. Ako keby doňho bola.
,,Ahoj Tyler."
,,Čau"
,,Nechaj ho Jenna."
,,Ja mu nič nerobím. Buď radšej ticho ty. Toho tvojho koňa si mala nechať aspoň by nezdochol."
Tak toto prehnala. Pustila som sa na ňu. Skríkla ale bolo mi to jedno. Skočila som na ňu. Bili sme sa ako tigre. Na Gagarina mi nadávať nebude.

Tak ďalšia epizóda za nami. Dúfam že sa páčila. Ako skončí bitka medzi Christine a Jennou? Uvidíte. Tamto hore 👆 je Jenna.

OK nabudúce. Vaša Žužu🦄

Black Rose ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora