,,Ona začala!"
,,Nie ona začala!"
Bila som sa svoje. Na Gagarina si nikto dovoľovať nebude. Zvlášť nie Jenna.
,,Ona začala pani Carterová" ukázala Taylor na Jennu. Taylor bola posledná u koho by som čakala že sa ma zastane.
,,Jenna?"
,,Áno!"
,,Takže i ty Kate?"
,,Bola to Jenna!"
,,OK Tyler. Jenna vraj si to bola ty? Môžeš mi prosím povedať ako to bolo?"
Jenna celá rozstrapatená, celá špinavá od zeme sa tvárila že je nevinná. Fňukala že ona to nebola. ,,Ona sa na mňa vrhla. Skoro ma zabila!" nariekala Jenna. Ja som mlčala.
,,Ona jej povedala že by jej kôň nezdochol keby ho nechala na pokoji!"
Bolo ticho. Teta sa pozerala na Taylor hodnú chvíľu. Pozrela sa na Kate a Tylera ktorí stáli vedľa seba. Prikývli. Teta sa pozrela na Jennu. Tá bola celá červená a zahanbená. Posledná sa teta pozrela na mňa. Pustila som slzu. Spomenula som si na moment kedy som ho našla v stajni. Začala som plakať. Teta podišla ku mne a objala ma. Vytrhla som sa z jej náruče a začala utekať. Utekala som a utekala. Vošla som do ohrady. Bol tam taký krík a pri ňom som sa zastavila. Plakala som. Gagarin vždycky ten krík okusoval. Ako jediný. Začula som žuchľanie. Utrela som si slzy a podišla ďalej. Bol tam Black. Žral z kríka. Ako keby som videla Gagarina. Uvidel ma. Zľakol sa a postavil sa na zadné.
,,Hou, hou, hou. Nemusíš sa ma báť. Ja ti neublížim."
Postavil sa naspäť na všetky štyri. Briblížil sa ku mne. Neodvážila som sa ho pohľadkať. Najprv ma z diaľky oňuchal. Sklopil uši dozadu. Ustúpila som. Pomaly som šla ďalej. Išiel za mnou. Zastavila som pri bráne. Pravdupovediac trochu som sa bála. Strkol do mojej ruky. Zľakla som sa a rýchlo som prešla cez bránu. Odišla som. Na ruke som mala gumičku tak som si spravila cop. Prišla som do jazdiarne. Nikto tam nebol. Všetci boli vonku.
,,No čo nikto nejde trénovať?"
Všetci sa zobrali a išli. Ja som išla do sedlárne po dlhý bičík. Ako prvá prišla do jazdiarne Kate. Sama. ,,To čo má byť? Kto sedlal kone?" pýtala sa naštvane. ,,Bill asi. Neviem" odpovedala som. Nasratá odišla do stajne. Ostatní prišli. Aj Jenna. Vyzerá to tak že si vypočula kázeň. Všetci vysadli na koňa. Jenna na Aragona, Tyler na Onyxa a Taylor na Afroditu. Kate prišla o 3 minúty. Bez sedla a bez uzdečky. Vrhla som na ňu pohľad s popisom vážne? Nechápavo sa na mňa pozrela. Mala len lanko okolo krku. Jenna zatlieskala. ,,Prichádza naša lesná žienka Kate s jej lesným koňom Kryštáľom a ide nám predviesť ako vie jazdiť bez sedla a uzdy" ohlásila a zatlieskala. Nasadila znechutený ksicht. Usmiala sa a chytila oťaže do ruky. Ten jej úsmev. Keby nebola na koni vylepila by som jej. Kate mala slzy na krajíčku. ,,No predveď nám niečo lesná žienka" usmiala sa Jenna. Vyžívala sa v posmievaní sa z druhých. Kate sa rozplakala a utekala von z jazdiarne. ,,Rozkrokujte kone" nakázala som a odišla za Kate. Predomnou prebehla Crystal a bolo jej jedno že som za jej zadkom. Utekala von. Keď som vyšla von zazrela som Kate na lavičke a vedľa nej Crystal. Sadla som si k nej. ,,Jenna je taká. Nič si z nej nerob. Ona sa nezmení" pohladkala som ju po ramene. Utrela si slzy a usmiala sa na mňa. ,,Poď musíme k nim ísť. A z Jenny si nič nerob" povedala som jej. Zobrala Crystal a vošla do jazdiarne.
,,Christine tu si!"
,,Čo je teta?"
,,Otec Taylor chcel aby sme mu vytrénovali Blacka a ty sa toho ujmeš."
,,Ja sa toho koňa bojím."
,,Žiadne výhovorky Tyler ťa videl."Ták ďalšia epizóda za nami. Jejo. Toto hore 👆 je Crystal. Ako myslíte že to dopadne? Napíšte svoj tip do komentov. Ešte aj svoj názor. Či chcete viac slov a tak.
OK čaute vaša Žužu🦄
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rose ✔️
Fiksi Remaja,,Niekedy musíš nechať veci ísť, aby lepšie prišli '' povedala mi teta. Ale ja som na to nebola pripravená. Nevedela som čo budem bez neho robiť. Cítila som sa bez neho stratená. Ako keby som nemala už dôvod žiť. ♞ ♞ ♞ Najlepšie hodnotenie #60 in...