Pustite si pesničku. 👆👆👆
,,Chris! CHRIS! Kam teraz ideš?"
,,Preč."
Ako som povedala tak som aj spravila. Odišla som. Nevedela som kam ale odišla som. Po ceste som zazrela vnútornú jazdiareň a v nádeji že tam nikto nieje vošla som tam. Hneď som to však oľutovala. V jazdiarni bola Jenna. A Claire. Claire je Jennina sesternica z druhého kolena.
,,No dúfam že to ten hnusný kôň zvládne."
,,Keď nie mali by ste ho predať Jenna."
Snažila som sa pomaly odísť preč ale nepodarilo sa.
,,Och! Nie je to náhodou moja obľúbená jazdkyňa s mŕtvym koňom Christine?"
,,Čo tu robíš hnusáčka!?"
,,Ja nič len..."
,,Choď preč! Čo tu robíš?"
,,To by som sa asi mala spýtať Claire. Nie Claire?"
,,Ja tu som aby som podporila moju úžasnú sesternicu z druhého kolena Jennu."
,,Ďakujem za kompliment Claire."
,,Prečo nesúťažíš Jenna."
,,Ocko mi vybavil aby som išla posledná."
,,Och... Tvoj ocko?"
,,Áno! Máš problém!?"
,,Ummm... Nie."
,,Tak a teraz začína naša predposledná súťažiaca Emma Vonderwall!"
,,Myslím že by si mala ísť Jenna!
,,Máš pravdu Claire."
,,Veľa šťastia."
,,Och nemusíš."
Neviem prečo to urobila ale zosadla z koňa. Pritom sa podkla a spadla. Buchla Aragona po stehne.
,,Sprostý kôň!"
,,On ti nič nespravil Jenna."
,,Teba nič do môjho koňa! Staraj sa o svojho. Oh... Prepáč. Ty nemáš koňa!"
Obidve sa začali smiať a ja som so slzami v očiach odišla preč.
,,Skvelý výkon! Päť minút a štyridsať sekúnd presných!"
Za chvíľu ide Jenna. Už nasadala na koňa. Čo sa stane? Prišla ku mne Kate.
,,No čo si myslíš ako to dopadne?"
,,Dúfam že čo najhoršie."
Rozosmiala sa. Ja som však neviem z akého dôvodu cítila hrču v hrdle.
,,Prichádza Jenna Blackbacková a jej arabský plnokrvník Aragon!"
Začala. Rozcválala sa a mierila na prvú prekážku. Potom preskočila druhú, tretiu... A keď bola na deviatej stalo sa to...
,,AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
Spadla. Aragon prudko zastal a otočil sa k Jenne ktorá sa na zemi zvíjala od bolesti. Kričala a vrešťala na zemi ako posadnutá diablom. Hneď k nej utekal záchranár a po chvíli niečo vyhlásil.
,,Má zlomenú nohu! Lôžko!"
Hneď tam utekalo niekoľko ľudí s červeným krížom na oblečení. Jedna žena zobrala Aragona a zakričala.
,,Haló zoberie niekto toho koňa?"
Neviem prečo ale prekročila som ohradu a utekala k tej žene.
,,Zoberieš ho? Ďakujem veľmi pekne."
Zobrala som Aragona a odviedla ho z jazdiarne. Išla som s ním k boxu. Tam som mu dala dole uzdu a nasadila ohlávku s vodítkom. Priviazala ho a začala dávať dole postroj. Až vtedy som si uvedomila aká je Jenna luxusná. Jej postoj mal na sebe značky o ktorých sa mne ani nesnívalo. Keď som dala Aragonovi dole postoj vyčistila som ho tiež s prestížnymi čistítkami.
,,To čo tu robíš?!"
,,Čistím koňa ak si slepá alebo neviem čo ti je!?"
,,Ale veď to je Jennin kôň."
,,No a?"
,,No a!?"
,,Áno. Je to kôň. Nesúdim koňa podľa jazdca!"
,,Christine, ty si sa zbláznila!"
,,Daj pokoj Kate!"
,,Čo prosím?"
,,Daj pokoj a choď k tomu tvojmu sprostému andalúzovi!"
Vyzerala že ju to zaskočilo. Chcela niečo povedať lebo otvorila ústa ale rozmyslela si to a odišla preč.
Ja som Aragona dočistila a dala mu deku ktorá mala tiež ako všetky Jennine veci luxusnú značku. Aragon bol v deke a ja som ho dala do boxu.
,,Si pekný Aragon. Neboj Jenna sa vráti. So zlomenou nohou síce ale to je jedno nie?"
Iba klipol okom a nič nespravil. Pohladkala som ho.
,,Ja už musím hej? Maj sa."
Odišla som od Aragona. Po ceste som narazila na Taylor ktorá bola v panike.
,,Ahoj Chris nemáš náhodou gumičky?"
,,Náhodou mám."
,,Super požičiaš mi?"
,,Samozrejme poď som mnou."
,,Ďakujem Chris. Nevieš čo je s Kate? Sedí pri Crystaliinom boxe a je jej do plaču."Tak je nová epizóda. Teraz to je Jenna. Zlomila si nohu. Prve som plánovala ruku ale no... Je noha. Pesnička sa mi strašne hodí lebo sa v nej spieva "Och želám si aby som nikdy neprehovorila a teraz si musím vyčistiť hrdlo s mydlom." Na Jennu sa mi to strašne hodí. Takže Jenna skončila čo znamená koniec parkúru. Nasleduje drezúra...
Tak nabudúce. Vaša Žužu🦄
أنت تقرأ
Black Rose ✔️
أدب المراهقين,,Niekedy musíš nechať veci ísť, aby lepšie prišli '' povedala mi teta. Ale ja som na to nebola pripravená. Nevedela som čo budem bez neho robiť. Cítila som sa bez neho stratená. Ako keby som nemala už dôvod žiť. ♞ ♞ ♞ Najlepšie hodnotenie #60 in...