Voľný Deň

185 9 3
                                    

,,Hej, a Tyler zabehol minútu dvanásť!"
,,To je super. Už sa zlepšuješ Ježko."
,,Ježko?"
,,Tak ma volá. A ty nie poník!"
,,Pche! Mňa to neurazilo!"
,,Ani mňa!"
,,Deti nehádajte sa a jedzte! Dnes je sobota."
,,A... Čo presne znamená že je sobota?"
,,Uvidíš Taylor."
Dojedli sme. Odišli sme si trochu oddýchnuť. Keď sme pooddychovali, zavolal nás Bill.
,,Kone sú už na paši."
,,Super."
,,Mám ísť po fúrik?"
,,Hej choď."
Taylor len na mňa pozerala pohľadom 'čo budeme robiť'. Odišla som do skladu a podala som jej lopatu. Minule som lopaty počítala. Máme ich deväť.
,,Ide sa čistiť!"
,,Prečo?"
,,Boxy čistíme každý deň, ale v sobotu máme veľký upratovací deň. Upratujeme celý ranč a tak môžeme v nedeľu oddychovať."
,,Ahá."
,,Taký zvyk."
Chopili sme sa lopát a začali kydať. Tyler chodil za nami s fúrikom a potom to išiel vysypať do vlečky na traktore ktorý to odviezol. Vykydali sme všetko a potom sme doviezli novú slamu. Koňom sme do hrántov dali seno a povymetali všetko seno a slamu a odišli pochytať kone. V sobotu všetky kone čistíme, tak sme si zobrali kufrík s čistiacimi prostriedkami a jedného po druhým sme čistili. Niektoré kone boli až od blata a tie sme sa rozhodli že poumývame po obede. Keď sme sa naobedovali všetci sme trielili naspäť do stajní. Zobrali sme šampón a pustili vodu. Umývali sme Mustanga, Zafira a Cézara. Keď som dávala šampón na Cézara musela som si sadnúť na Tylerove plecia. Všetci sme sa pri tom bavili iba Jenna nie. Tá sedela na lavičke a pilníkovala si nechty. Jessica naplnila vedro vodou a vyliala ho na ňu. Každý sa smial a ona skoro od hnevu pukla.
,,Vy idioti! Zničili ste mi účes!"
To bolo zábavy. Dokonca i Cézar zaerdžal. Každý pozoroval Jennu ako nahnevaná pochoduje sa prezliecť. Ďalšia bola na rade sedláreň. Museli sme všetky sedlá, uzdy, ohlávky, podsedlovky, barančeky a vodítka vyniesť von. Potom sme poupratovali vnútri. Pozametali a poutierali prach a potom sme tam začali k menovkám dávať všetky veci kto čo má. Na každom predmete je menovka. Máme pomerne veľkú sedláreň keďže máme viac ako dvadsať koní. Teta rozprávala o tom že by sa nám zišla i tretia stajňa. Keď sme poukladali všetky veci na svoje miesta išli sme do kŕmiacej miestnosti. Tam sme mali všetko jedlo pre kone. Trochu sme to tam poupratovali a odišli do jazdiarne. Uhladzovali sme piesok a vynášali konský trus. Odložili sme kavalety a odišli spraviť to isté i do vonkajšej jazdiarne. Večer sme boli všetci celí vyšťavený. Všetci sme sa osprchovali a dohodli sme sa že si pozrieme Harry Pottera. Zašla som do kuchyne po popcorn a čipsy a prišla naspäť do chatky. Všetci sme si ľahli na zem a pozerali na veľkej plazme môj najobľúbenejší film. Bol to ten najúžasnejší deň aký som zažila tieto prázdniny...


Upratujeme. Harry Potter. Moja srdcovka. Som na tretej knihe a videla som všetky filmy. Koho máte najradšej? Ja Draca Malfoya. A btw som v slizoline 🐍.


V akej fakulte ste vy? Vaša Žužu🦄

Black Rose ✔️Where stories live. Discover now