Prvý Tréning

192 11 1
                                    

Vstala som ráno. Bol pondelok. Čož znamenalo prvý tréning. Ráno som mala Kate a poobede Jennu. Stále narieka že ju bolí prst. Zlomila si prstenník. A že ju bude bolieť keď bude mať v ruke oťaže. Presťahovali sme ju k Tylerovi do izby. Myslím že nás zato nenávidí. Čo už. Obliekla som sa a odišla som na raňajky. Už z chodby bolo cítiť vajíčka. Keď som tam prišla za stolom sedel Tyler a pil čaj. Sadla som si za stôl.
,,Odkedy vstávaš tak skoro Tyler?"
Pozrel sa na mňa vražedným pohľadom. Ja som sa naňho len usmiala. Potom prišla Taylor. Potom Jenna, a nakoniec Kate. Ona je vždy posledná. Najedli sme sa a ja som odišla do jazdiarne. Bill už všetko upratal tak som čakala na Kate. Prišla asi polhodinu po termíne.
,,Mala si tu byť o deviatej."
,,Ja viem sorry."
,,Dobre môžeme začať."
Odišla som z jazdiarne. Kate na mňa len čudne pozerala. Vošla som do sedlárne. Zobrala som jej uzdu a vyšla naspäť von.
,,To čo je?"
,,Nikdy si nevidela uzdu?"
,,Hej ale čo s ňou mám robiť?"
,,Dať ju na koňa."
,,Prečo?"
,,Lebo som povedala. Som tvoja trénerka a budeš ma počúvať."
,,Prečo?"
,,Pozri. Normálna trénerka by ti nedovolila ani bez sedla tak buď rada. Crystal si musí tiež zvykať na postroj."
Pregúlila očami a dala Crystal dole lanko. Potom jej dala uzdu.
,,Spokojná?"
,,Áno."
Prekážky už boli nachystané.
,,Zo začiatku si dáme menšie skoky. Potom budú väčšie."
Najväčšie prekážky boli asi tak dva kavalety. Zvládla ich bez problémov. Skákala úžasne. Nechcela som aby náš tréning skončil. Kate by som nevymenila za nikoho. Ani za to že by som mala frajera. Jej vzťah s koňom bolo niečo neskutočné. Vtom nás vyrušil prenikavý hnusný zvuk.
,,Pfffff. Na sútaž neberú jazdcov bez sedla. A mimochodom lepšie sa kôň ovláda keď má zubadlá."
Kate si ju nevšímala a skákala ďalej.
,,Cha. To dokážem i ja!"
Mala som jej pokrk.
,,Vieš čo Jenna? Môžeš mi to poobede ukázať. Máme spolu tréning."
,,Čo? Ja som nepovedala..."
,,Ale povedala."
Urazene odišla. Konečne. Neznášam ju. Neznášam! Nechala som Kate skákať a ja som zatiaľ išla k výbehu. Prišiel ku mne Black. Pohladila som ho. Po chvíli za mnou prišla Kate. ,,Nezdá sa ti že od Soboty je nejaký čistejší?"
,,Bola som ho kúpať."
,,Ty si samovrah!"
,,Prečo?"
,,Ty nevieš čo ten kôň spravil?"
,,Dokopal jedného kupcu. Našťastie to prežil ale teraz je na vozíčku."
,,Čo?!"
,,Áno hovorila to Taylor. Ževraj sa to jej otec dozvedel až potom ako Blacka kúpil. Ale on vraj dáva všetkému druhú šancu tak ho dal sem aby ho tu vytrénovali."
Pozrela som sa na Blacka. Nevyzeral ako kôň ktorý by niekoho dokopal. V jeho očiach som videla dôveru. Dôveru ku mne...

Tak dnes taká obyčajnejšia epizóda. Dúfam že sa páčila. Povedala som si že nebudem písať druhý príbeh kým nedokončím tento. Takže tak ale pri poslednej epizóde vám poviem názov nového príbehu. Tak áno počkajte si až na poslednú epizódu. 😂😂

S pozdravom vaša Žužu🦄

Black Rose ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang