Bež Za Svojimi Snami

189 10 1
                                    

,,Ahoj ja som Jessica. My sa ešte nepoznáme."
,,Ja som Taylor."
,,Tvoje meno mi pripomína Tylera. Znie to podobne. Kde je vlastne Tyler?"
,,Neviem ale poobede má tréning."
,,Christine? Mohla by si dať potom Romea do výbehu. Rád behá. A daj ho tam so Zafirom, sú dobrí kamaráti."
,,Poobede dám do výbehu všetkých. Už tam dlho neboli. Iba v malom."
,,Umm... Christine?"
,,Áno Taylor?"
,,No... Že... A Black?"
,,Toho dám do boxu."
,,ČO?"
,,Čo?"
,,Ty chceš dať Blacka do boxu?"
,,Hej."
,,Deti tu máte polievku! A kde sú ostatní?"
Práve sa rozleteli dvere a do nich vošli všetci. Tyler, Kate, Jenna, Bill, teta a Chloe. Máme stôl presne pre všetkých. No, vždy si k nám prisadne aj moja mama. Keď sme sa všetci najedli tak som odišla do stajne. Najprv do červenej. Prišiel tam aj Bill.
,,Pôjdeš prosím otvoriť veľký výbeh?"
,,Ty chceš kone pustiť do ohrady s Blackom?"
,,Sorry zabudla som."
Zobrala som prvé vodítko čo som našla. Myslím že bolo Mustangove. Prišla som k ohrade a pískla. Okamžite bol Black pri mne. Pripla som mu vodítko o ohlávku a brala som ho do čiernej stajne. Keď som s ním prechádzala všetky kone sa stiahli do zadu svojho boxu. Aj Mustango čož ma veľmi prekvapilo. Už bol voľný iba posledný box. Otvorila som ho. Vo vedľajšom sa Romeo krčil od strachu. Nemohla som to tak nechať. Rozmýšľala som ako to spravím. Lakento! Lakentovi je všetko jedno a nevytočí ho nič. Ani splašený kôň. Taký tvrdohlavý. Blacka som zavrela do boxu. Všetky ostatné kone som pustila. Romeo utekal jak o život. Zo stajne vycválal. Potom som rýchlo zašla do druhej stajne. Pustila som všetky kone a rýchlo som utekala vonku. Čierna stajňa bola už v ohrade.  Prvý Cezár, za ním Flower. Potom Paint, Destiny a za ňou Zafir. Za ním Sunshine, potom Onyx, Beauty, A dvaja flákači Emperor a posledný Lakento. Vedela som to naspamäť. Tak to bolo vždy. Bill už čakal pri ohrade a zavrel za Lakentom dvierka. Potom prišiel Tyler.
,,To kde mám koňa?"
,,Vo výbehu. Keby si si pohol stihol by si ho v boxe. No a teraz ho choď chytiť!"
,,Bože!"
Ja som odišla dať Blacka do Onyxového boxu. Keď som vyšla von Tyler behal za Onyxom ktorý behal za Romeom ktorý behal za Zafirom. Popletené, ja viem. Zapísala som. Všetky kone sa otočili.
,,Onyx!"
Rozbehol sa ku mne. O chvíľu už stál pri mne. Za ním behal Tyler. Udychčaný naňho dal ohlávku a odišiel ho nasedlať. O asi päť minút prišiel a podal mi stopky.
,,Ďakujem."
,,Máš za čo!"
,,Nebuď protivný!"
,,Niesom."
,,Určite."
Buchla som Onyxa po zadku a on sa aj s Tylerom na chrbte rozcválal. O chvíľu prišli naspäť.
,,To malo byť čo?"
,,Zahrievacie kolo. Teraz ideme na ostro!"
,,No dávaj."
,,Tri...Dva...Jedna...Ideš!"
Bežali po vyznačenej čiare. Už keď prišiel a ja som mala zhrozený výraz došlo mu že to bolo asi veľa.
,,Dobre. Koľko?"
,,Minúta a štyridsať sekúnd? To si zo mňa robíš srandu?"
,,Nechce sa mu behať!"
,,Nie jemu! Tebe!"
,,Hej určite!"
,,No hej!"
,,Joj! Neštvi ma!"
,,Ja ťa štvem?"
,,Hej!"
,,Ty máš behať rýchlejšie!"
,,Ako?"
,,Bež sa svojimi snami."
,,Čo?"
,,Tvojím snom je vyhrať pretek. Je to tak?"
,,Áno."
,,Tak sa tým inšpiruj. Proste bež sa svojím snom..."

Tramtatatatada! Nová epizóda. A _Krystalia_ o tom nevie? O môj bože! Čo sa stalo? Ale nič. Len o tom nevie no. Dúfam že napíše komentár. 😉
Diky Krystalia.

Zase nabudúce. Vaša Žužu🦄

Black Rose ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ