Ráno keď som sa zobudila bola pri mne Kate a študovala nejaký papier. Mala ho v ruke a rozmýšľala nad ním. Keď videla že som vstala začala hovoriť.
,,Tu po tom ako by si spravila pasáž do stredu jazdiarne by som dala tri piruety, nielen jednu a tu by som išla aj zig-zag."
Vtedy som si to uvedomila. Ona držala môj náčrt na drezúrnu formáciu.
,,Nechaj to! Je to nepodarený pokus."
Vytrhla som jej to z ruky. Potom som vstala z postele, papier som roztrhala a kúsky hodila do koša. Potom som sa zase zvalila na posteľ.
,,Ale ono to bolo super. Stačili drobné úpravy a ono by to mohlo byť."
,,Nie! Patrí to tam kde to je."
,,Ale máš len dva týždne. Moja milá keď chceš ísť na súťaž tak dnes musíš vymyslieť formáciu! A ešte k tomu dopasovať hudbu!"
,,Stihnem to. Nestaraj sa. Ja toho koňa trénujem nie ty!"
Vstala som a odišla. Kate za mnou ešte niečo zamrmlala ale to som už nepočula. Zobrala som si mobil a odišla za Blackom.
,,Ahoj. Tak čo? Budeme trénovať?"
Odfkol mi. Nevedela som či to znamená áno alebo nie. Priniesla som sedlo a uzdu. Nastrojila som ho a vysadla naň. Mobil som mala pri sebe. Začala som pesničkou. Bude to ľahšie vytvoriť formáciu na rytmus. Prehľadávala som nejaké pesničky no nijaká sa mi nezdala dobrá. Potom sa natrafila na jednu z mojich najobľúbenejších. Chvíľu som ju nechala pustenú a vtedy sa stalo niečo úžasné. Black normálne začal klusať a potom vytváral úplne novú formáciu o akej som v živote nepočula a ani nevidela. Keď pesnička skončila Black zastal. Ostala som sedieť na mieste ako keby na mňa niekto vylial vedro vody. O chvíľu prišla Taylor a vtedy som zoskočila z koňa.
,,Taylor! Poď tu!"
Keď ku mne prišla vtisla som jej oťaže do ruky a utekala do chatky. Tam som zobrala papier, pero a podložku a utekala naspäť.
,,Ďakujem Taylor."
,,Ummm... Není začo."
Zobrala som jej z ruky oťaže, prehodila ich Blackovi cez hlavu a Taylor som podala moje veci. Keď som vysadla na koňa veci som si od nej zobrala. Rýchlo som načrtla jazdiareň a písmená.
,,Taylor?"
,,Áno?"
,,Máš tu mobil?"
,,No... Počkaj... Áno mám."
,,Tak kameruj keby som niečo nezachytila."
Kým som sa s ňou rozprávala rýchlo som si načrtla vysvetlivky na určité drezúrne prvky. Keď mi Taylor povedala že má pripravenú kameru ja som zapla pesničku a ona nás začala natáčať. Rýchlo ako išiel Black som si značila každý jeho pohyb a všetko čo kedy robil. Keď pesnička skončila zišla som z neho.
,,Ďakujem Taylor."
,,Zase nemáš začo."
,,Mohla by som si tvoj mobil požičať? Aby som všetko skontrolovala."
,,Áno samozrejme."
,,Neboj vrátim ti ho ešte dnes. A nebudem si čítať tvoje súkromné správy ani fotky."
,,Hej v pohode."
,,Ďakujem!"
,,Ummm... Zase nemáš začo."
Veci som položila na lavičku. Odišla som odstrojiť Blacka. V sedliarni som stretla Taylor. Rýchlo som odišla do chatky. Zobrala som si všetko čo som mala a utekala sformulovať formáciu. Presedela som nad tým až do obeda, ale vyplatilo sa...Ahoj! Ďalšia epizóda. Prezradím vám že v ďalšej epizóde bude už odchod na súťaž. Lebo nemyslím si že by sa stalo niečo zaujímavé počas tréningu ďalej. Takže dúfam že sa vám epizóda páčila a že sa tešíte na druhú.
Strašne napínavá Vaša Žužu🦄
ESTÁS LEYENDO
Black Rose ✔️
Novela Juvenil,,Niekedy musíš nechať veci ísť, aby lepšie prišli '' povedala mi teta. Ale ja som na to nebola pripravená. Nevedela som čo budem bez neho robiť. Cítila som sa bez neho stratená. Ako keby som nemala už dôvod žiť. ♞ ♞ ♞ Najlepšie hodnotenie #60 in...