Katin Parkúr

140 10 2
                                    

Pustite si pesničku 👆👆👆

,,A práve začína šarmantná Kate Bekett a jej kôň Crystalia!"
Najprv som videla hlavu Crystalii a potom... Išlo ma roztrhnúť! Kate si nezobrala sedlo. Normálne vyšla do jazdiarne s uzdou a bez sedla. Už som vedela že bude problém. Keďže som stála hneď vedľa stanu porotcov, všetko som počula.
,,Tak toto nie!"
Počula som že niekto zobral mikrofón a niekto mu ho vytrhol z ruky.
,,Tak toto nie Tim! Nevidel si ju ešte jazdiť!"
,,Toto mi stačí!"
,,Tim! Nechaj ju prejsť cez dráhu!"
,,Fajn!"
Kate začala. Všetky prekážky skákala super. Žiadnej sa nedotkla. Zazrela som v dave Taylor a spolu s ňou Jessicu. Vedľa Jessicy stál Tyler. Hneď som odtiaľ odvrátila zrak. Potom som ďalej pozorovala Kate ako skáče cez jednotlivé prekážky. Išlo jej to super. Už bola skoro pri konci. Prichádzala posledná, najťažšia zo všetkých... Pomaly sa k nej približovala a potom... Skočila. Bol to super čistý skok. Mala rezervu asi ešte tridsať centimetrov nad prekážkou. Počula som ako niekto zase schmatol mikrofón a začal hlásiť: ,,Ďakujeme, to bol teda ehm... reprezentatívny výkon. Čas je päť minút, sedem sekúnd a päť stotín a päť trestných bodov za..."
Zase niekto schmatol mikrofón. Ale toto bolo naštvané vytrhnutie mikrofónu z ruky.
,,Prepáčte náš predseda poroty si poplietol počet trestných bodov. Žiadny trestný bod nebol udelený tejto súťažiacej. Ďakujem."
Keď som to počula odľahlo mi. Kate nedostala ani jeden trestný bod. Hneď ako som ju videla zliezať z koňa rozbehla som sa k nej.
,,Neviem či ti mám vylepiť facku alebo ťa objať. To čo ťa napadlo ísť bez sedla? Oh už viem... Ty si Kate a Kate vždy jazdí bez sedla!"
,,Zoberiem asi to objatie."
,,Och ty!"
Objala som ju. Potom som sa od nej odtiahla a predstierala som že jej dávam facku. Obidve sme sa rozosmiali.
,,Dobre, tak ja neviem ako..."
,,Kate bola si super! Že si sa odvážila jazdiť bez sedla! Ja by som to neriskoval."
Bol to Tyler. Hneď ako som počula jeho hlas začala som sa pomaly odkrádať preč.
,,A ktorá prekážka sa ti zdala najťažšia?"
Hneď ako sa Tyler otočil na jazdiareň Kate mi začala naznačovať kde ideš? Ja som jej naznačila preč! a ona zase kde? Kde preč? Vtom sa za ňou otočil Tyler. Kate akoby sa nič nestalo.
,,No hej viem tá bola ťažká."
Odišla som. Otvorila som Blackovi box a tam som si sadla aby ma nikto nevidel. Sem tam som z vonka počula hlasy.
,,O môj bože! Veď to je Black Rose!"
,,Nie určite nie. Ten je asi niekde už mŕtvy!"
,,Nie! Vyzerá úplne ako on!"
,,Dobre poď! Parkúr sa už začal!"
,,Dobre idem."
Za malú chvíľu nato prišla k boxu osoba a strčila dnu hlavu.
,,Chris! Čo ti je?"
,,Nič."
,,Ale noták! Niečo sa deje a ja chcem vedieť čo!"
,,Dozvedela som sa pravdu..."
,,Akú pravdu?"
,,Prečo ma Black má vôbec rád! Nie... On ma nemá rád. Myslí si že som niekto iný kto už nežije! Ja... On... Proste... Ja neviem ako to povedať! On proste nemá rád mňa preto ako sa k nemu chovám! On ma má rád preto lebo vyzerám ako niekto komu dôveroval. Koho mal rád..."

Fjuuuuuuuu nová epizóda na svete? Ako myslíte že dopadne Jenna? Prejde vôbec dráhu? Napíšte do komentov! Ďakujem

Halloween skončil. Vaša Žužu🦄

Black Rose ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin