Pusťte si pesničku 👆👆
,,Myslím že by si to mala povedať Emily."
,,Nie. Ona aj tak nebude vedieť čo to znamená."
,,Ako chceš."
Zobrali sme si kľúče od izby a odišli. Tam sme si dali kufre. Vybalili sme si veci a ako sme sa dohodli, sme sa stretli na chodbe. Keď sme tam boli už všetci teta vyhlásila: ,,Teraz je osem. O deviatej je Cross Country junior, o desiatej dostihy pre starších, a poobede o trinástej je parkúr a o pätnástej drezúra. Tak je vám všetko jasné?"
Každý prikývol a spolu sme odišli ku stajniam kde boli naše kone. Jessica odišla do sedlárne po veci a spoločne sme jej medzitým vyčistili Romea.
,,Ďakujem."
,,Nemáš začo Jess. Chceme predsa aby vyzeral super nie?"
,,No, ja to nechcem!"
,,Buď ticho Jenna!"
,,Buď ticho Jenna..."
,,Nemusíš sa po mne opičiť."
,,To ty si opica nie ja!"
,,Christine! Jenna! Prestaňte!"
,,Fajn!"
Pozrela sa na mňa vražedným pohľadom a odišla. Medzitým kopla do Onyxovho boxu.
,,Ty sviňa! To čo si dovoľuješ!?"
,,Jenna. Kopaj si do boxu tvojho koňa nie nášho!"
,,FAJN!"
Odišla a potom sme ju už nevideli. Jessica si nastrojila Romea a ešte asi päťkrát si všetko prekontrovala.
,,Kľud. Bude to dobré."
,,Keď to hovoríš ty."
,,Ale no... Aj keby ti to povedala Kate, alebo Taylor alebo..."
,,Alebo?"
,,No... Tyler."
,,Ten by mi to nikdy nepovedal."
,,Ale čoby nie. Tyler!"
,,Áno?"
,,Poď sem!"
,,No... Čo chceš?"
,,Že to zvládne?"
Pozrela som sa naňho vážne. Pozrel na mňa a potom na Jessicu ktorá si stále šúchala svoje spotené ruky.
,,Áno zvládneš to."
Jessica naňho nechápavo pozrela. Do oka sa jej tlačili slzy šťastia. Zrazu sa rozbehla a objala Tylera.
,,Ďakujem."
,,Nemáš začo."
,,Ale mám."
,,Pohni si poník! Za chvíľu začínaš."
,,Dobre ježko! Nestrachuj sa o mňa."
,,Mňa z vás raz porazí!"
,,OK ja idem."
,,Dobrý deň tu Ronald Covald, váš moderátor na dnešný detský turnaj. Za malú chvíľu sa začne Cross Country Junior takže poprosím súťažiacich aby sa dostavili na miesto pretekania. Kto sa včas nedostaví bude okamžite vylúčený. Ďakujem za pochopenie a prajem úžasný zážitok."
,,Tak ja by som asi naozaj mala ísť. Ahoj!"
,,Čau."
,,Ahoj!"
,,Počuj, to bolo od teba super. To ako si sa zachoval."
,,Ale to nič nebolo."
,,Bolo."
Pozbierala som sa a odišla sledovať Jessicu. Keď som prišla Jessica aj s Romeom stála pri ostatných. Keď ma uvidela zakývala mi. Po chvíli ju prišli sledovať aj ostatní. Aj Tyler.
,,Ako prvá začne Jessica Adamsonová s jej verným haflingom Romeom. Môžeš sa prichystať Jess."
Jessica odfúkla a vysadla na koňa. Potom na ňom odišla na štartovnú čiaru. A potom to prišlo. Jessica sa rozcválala a ja som ju už len videla na zlomok sekundy. Našťastie obrazovka bola blízko nás a tak sme pozorovali ako preteká. Po chvíli ma to omrzelo a chcela som ju vidieť na ostro tak som utekala hore k lesu a na lúku. Nebolo tam veľa ľudí. Práve išla Jessica. Videla som Romea ako sa zdvíha zo zeme a preskakuje prekážku. Úžasné. Potom som rýchlo utekala dole aby som ju stihla v cieli. A podarilo sa. Prišla som práve vtedy keď sa jej zastavil čas.
,,Tri minúty štyridsať osem sekúnd a deväť stotín! To je úžasný čas!"
Keď Jessica celá spotená zosadla z Romea rozbehla som sa k nej. Objala som ju.
,,To bolo úžasné! Jessica prekonala si sa."
,,Ďakujem!"
,,Dobre teraz poď."
Zrazu k nám prišiel Tyler a vystískal Jessicu až nemohla dýchať.Dúfam že sa epizóda páčila. Tak medzi Tylerom a Jessicou je to už lepšie. Čo myslíte vyhrá Jessica? Ja vám nepoviem. Dúfam že ste si zapli pesničku. Tak na tému. Skúste si pozrieť klip. 😉😉
OK ja idem. Vaša Žužu🦄
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rose ✔️
Fiksi Remaja,,Niekedy musíš nechať veci ísť, aby lepšie prišli '' povedala mi teta. Ale ja som na to nebola pripravená. Nevedela som čo budem bez neho robiť. Cítila som sa bez neho stratená. Ako keby som nemala už dôvod žiť. ♞ ♞ ♞ Najlepšie hodnotenie #60 in...