yolum çok uzun.

9K 769 93
                                    

Kemal Çakıroğlu kalçasını hafiften yaslandığı yerden kaldırıp telefon kulağında eğildi ,sigarasını yakmak üzere çakmağı ateşlemeye çalışan kadının elinin üstüne kapadı avcunu.
Telefona hitaben konuştu
"...sen ne düşünüyorsun peki?"
Keskin mavi gözler üstüne dikildiği zaman sa, telefonu kulağıyla omzu arasına sıkıştırıp onun  dudaklarının arasındaki sigaraya uzanıp aldı.
"..Kantarcı Yapı ......anladım...sen oradan soruştur bakalım biraz..."
Avucunda kırıp parcaladı,önündeki sigara tablasına attı.
Parmağını kadının konuşmak üzere açılan  dudaklarına bastırıp okşadı.
Sessizce heceledi.
Yap -ma....
Cakmagı sehpaya bıraktırırken gülümsedi...
Telefona doğru,
"Haber bekliyorum ,gecikme Serhat."
Telefonu kapatırken Saliha Polat ın ysnındaki koltuğa çöktü.  sinirle salladığı dizine avcunu bastırdi.
"Sakin..."
Onu ilk defa bu kadar kontrolünü yitirmiş görüyordu.
Telefonu sehpaya atıp arkasına yaslandi.
"Sakin ol...aynen düşündüğün gibi...araziyi mütahite veriyor...içerdekilerden kurtulmak istemiş olmalı.
"Firma tanıdık mı?"
"Bileceksin,Zekeriyaköy de son dönem başlanan inşaatların hepsi bunların ...piyasaya yeni dadandılar...bir iki yıl öncesine kadar adlarıni duyan olmamıştı...yeni nesil zengin...bildiğin şeyler...
Mücahit ve Cevahir Kantarcı...
Büyük baş hayvancılıktan, holding patronluğuna..."
"Diğer bir çokları gibi, düzenin adamı yani  ikisi de.."
Demirciköy e yaptıkları o feci  camiyi görmüşsündür ...
Heyula gibi .."
Kadın başını salladı.
"Artık her yere bu çirkin seyleri koyuyorlar..
Rezillik.."

Çağa uyalım derken canına okumuslardı mekanın.
Göğe tırmanan tuhaf zevksiz kuleler, o garip karpuz dilimi gibi  pencereler...
Onca para...
Rezillik...

Yeniden çantasına uzandı Saliha hanım.
"Hasan Atabey tek başına yetki mercii değil Kemal.Adli tatil girmese Ali Eren in davası çoktan bitmişti. "
"Canını sıkma, bir halt yapamaz...o sigaraları da bırak bakalım hanımefendi."
Çantayı önünden alıp öte tarafa koydu.
"Ne ya...."
"Şu mereti içmeyi bırak...seninle geçecek  günlerimden çalıyorsun .."
Öyle ciddiydi ki Saliha hanım adamın gözlerine daldı gitti.
Kaşlarını catmış ...
Kemal bey kadının  her zamanki şeylere dalıp gittiğini biliyordu.
"Yapma..kendini de beni de yoruyorsun ...peşinde olduğumu, vazgeçmeye niyetim olmadıgını ,adın gibi biliyor olmalısın..sana göstermem için bana izin ver.."
Ateş gibi yanan , icleri derin kuyulara benzeyen kara gözlerini kadına dikti.

.................
..............

"Kal orda Derya. Biliyorum..Korktuğunu biliyorum....Ben de öyleyim."
Ali yerinden doğrultup kapıya ilerledi.
Göz ucuyla Ümran yenge nin Mirgün ü esir almış ,eline tepeleme pişi tabağı tutuşturmuş olduğunu gördü.
"..Benden Haber bekle kardeşim...Evet...Hayır..."
Sıkıntıyla nefeslenirken evden cıkip bahçe kapısından dışarı attı kendini ,biraz mahremiyete ihtiyacı vardı.
"İkınız bana orada lazımsınız...bu iş karıştıkça karısıyor.her sey kül oldu ,bekci köpeği ortada yok...
Hesabın kendisine kesileceğini anlamıştır çoktan.Kim bilir hangi deliğe girdi ,soysuz...o bulunmadan bir şey anlama şansımız yok..."
Şakağından süzülen teri sabırsızca  sildi , elini ensesine götürdü..
Sokağa dağılmış ,köşebaşlarıni tutmuş sivil ve  resmi polis memurları ikişerli üçerli gruplar alinde...
"Burda yeteri kadar adam var...polis , asker ...."
Titrek bir nefes verdi
"..çok korkuyorum...çok geç kaldım...."
Gözünün kıyısından inen yaşı sildi.
"Çok geç kaldımm, kız beni beklemekten öldü oğlum....burada gelince...
Derya , gelince daha iyi anladım...ben .. onu burda hapse mahkum etmişim...kendi karanlıgıma gömülüp...onu mut..mutlu sanmışım.
Göya bütün...bütün ..."
Demir bahçe kapısını  kuvvet almak ister gibi tuttu, duvar dibine çöktü
"Bütün pürüzleri temizleyip , onu alıp getirecek tim..
O iki sersemin söylediklerine ..inandım...bursa doğdu büyüdü...
Iyi kötü alışık,anne bildiği kadınla ,kardeş bildiği kızla beraber....sabreder diye düşündüm Derya, 
Ahmağın tekiymişim..."
Hıçkırdı...
"Kızıma , göz dikmişler meğer."
Sokağın sonunda bir hareketlenme olunca başını çevirdi,iki polis memurunun arasında kıskıvrak yakalanmış çırpınan adamı gördü  ...
itile kakıla getiriliyor...
"...amirim ,şüpheli birini yakaladık..eee.....tamam...ekip otosuna...şimdi .."
...............

Efendilerin KonagıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin