Ο Μαγκνους βρίσκεται στο διαμέρισμα του και κάθεται στο καναπέ με ένα ποτήρι ουίσκι στο δεξί του χέρι. Περιεργαζεται το χώρο γύρω του. Ένιωθε μοναξιά εκεί μόνος του. Πήρε το κινητό του στο ελεύθερο χέρι του και άρχισε να ψάχνει τις επαφές για ένα συγκεκριμένο άτομο. Αφού το βρήκε πάτησε πάνω στην κλήση. Χτύπησε μια δυο τρεις.....αμέτρητες φορές αλλά δεν το σήκωσε.
"Θα έχει δουλειά."
Σκέφτηκε και άφησε κάτω το κινητό του. Είχε συνηθίσει ούτως ή άλλως την μοναξιά. Εδώ και 100 χρόνια μόνος του ήταν. Ξαφνικά άκουσε το κουδούνι να χτυπάει.
"Πάνω που ήθελα παρέα."
Είπε και χαμογελασε. Πήγε και άνοιξε κατευθείαν την πόρτα.
Μ: Αλεξαντερ?
Είπε έκπληκτος.
Μ: Τι κάνεις εδώ? Δεν σε περίμενα. Και γιατί δεν απάντησες στο τηλέφωνο?"
Α: Ήθελα να σε δω οπότε ήρθα και όταν με έπαιρνες είμουν στο δρόμο οπότε είπα να μην το σηκώσω για να μην καταλάβεις ότι έρχομαι σε εσένα."
Είπε και μπήκε μέσα αφού του έδωσε ένα πεταχτο φιλί στο στόμα. Όταν Μαγκνους τότε χαμογελασε και αφού έκλεισε την πόρτα πίσω του άρπαξε το αγόρι του από την μπλούζα και αφού τον κόλλησε πάνω του του έδωσε ένα παθιασμενο φιλί.
Μ: Λοιπόν τι λες για ένα ποτό?
Α: Δεν θα έλεγα όχι.
Είπε και του έκλεισε το μάτι. Ο Μαγκνους έβαλε σε ένα ποτήρι ουίσκι για τον Άλεκ και του το έδωσε. Τσουγκρισαν τα ποτήρια τους και ηπιαν μια γουλιά. Έκατσαν έτσι να μιλάνε και να γελάνε για διάφορα θέματα μέχρι που είχε φτάσει η ώρα ο Άλεκ να φύγει για το ινστιτούτο.
Μ: Γιατί δεν μένεις να κοιμηθείς εδώ απόψε?
Τον ρώτησε και τον κοίταξε πονηρά.
Α: Θα το ήθελα πολύ Μαγκνους αλλά έχω κάποιες δουλειές στο ινστιτούτο."
Απολογιθικε ο Άλεκ και του χαιδεψε το μάγουλο. Ο Μαγκνους απλά χαμογελασε απολαμβάνοντας την στιγμή κλείνοντας και τα μάτια του. Τότε ένιωσε τα χείλη του αγοριού του πάνω στα δικά του.
Μ: Ελπίζω να τα πούμε σύντομα.
Είπε αφού σπάσανε το φιλί.
Α: Θα τα πούμε.
Είπε ο Άλεκ και του έδωσε ένα τελευταίο φιλί αλλά αυτήν την φορά στο μάγουλο.
YOU ARE READING
Malec one shots
FanfictionΕδώ θα γράφω μικρές ιστορίες για τους θαυμαστές του Malec