Φύγε

163 12 0
                                    

Εδώ και μια εβδομάδα ο Άλεκ έχει πολλά θέματα με το ινστιτούτο και ως αρχηγός έπρεπε να τα αντιμετωπίσει. Όμως αυτό σαν αποτέλεσμα είχε να έρχεται κάθε μέρα σε τσακομους με τον Μαγκνους. Μια μέρα ο Μαγκνους αποφάσισε να  τον πάρει τηλέφωνο για να έρθει στο σπίτι για να μιλήσουν.

Α: Τι έγινε?

Του απάντησε απότομα ο Άλεκ.

Μ: Να απλά ήθελα να έρθεις λίγο από εδώ για να  μιλήσουμε.

Α: Δεν μπορώ αυτήν την στιγμή έχω δουλειά.

Μ: Όποτε μπορείς περνά για να μιλήσουμε.

Α: Οκ.

Μ: Άλεκ?

Α: Τι είναι?

Μ: Σ'αγαπώ.

Α: Πρέπει να κλείσω έχω δουλειά.

Είπε και του το έκλεισε.

Μ: Και εγώ σαγαπω Μαγκνους.

Είπε την πρόταση που περίμενε να ακούσει κοιτώντας το κινητό του και ένα δάκρυ κύλησε από το μάτι του αλλά αμέσως το σκουπισε.

.........

Η ώρα είχε πάει οχτώ και ο Μαγκνους κάθετε στο μπαλκόνι κοιτώντας το κενό. Το μυαλό του ταξίδευε στους τσακομους που είχαν όλες αυτές τις μέρες.

Flashback:

Μ: Γειά σου αγάπη μου!

Τον χαιρετισε όταν μπήκε μέσα και τον πλησίασε να του δώσει ένα φιλί αλλά ο Άλεκ τον απέφυγε.

Μ: Έχεις κάτι?

Α: Απλά μερικά θέματα με το ινστιτούτο.

Μ: Μάλιστα. Έλα εδώ.

Ο Άλεκ όμως πήγε και έκατσε στον καναπέ.

Μ: Μωρό μου τι σου έχω πει? Όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα δεν θέλω να με απομακρύνεις.

Α: Άσε με και εσύ τώρα.

Είπε όλο νεύρα και έφυγε από το σπίτι.
End flashback.

Α: Τι ήθελες να μου πεις?

Άκουσε την φωνή του Μαγκνους από πίσω του.

Μ: Ήρθες.

Α: Για να με βλέπεις?

Μ: Δεν χρειάζεται να με ειρωνευεσε.

Είπε και τον κοίταξε.

Α: Τι θες να μου πεις?

Μ: Απλά αυτές τις μέρες μαλωνουμε συνέχεια και δεν μαρεσει καθόλου.

Ο Άλεκ δεν είπε τίποτα οπότε συνέχισε.

Μ: Θες να μου πεις τι έγινε?

Α: Και να σου πω δεν θα καταλάβεις.

Μ: Γιατί να μην καταλάβω?

Α: Γιατί πάντα είσαι στον κόσμο σου Μαγκνους. Πάντα το μόνο που κάνεις είναι να διασκεδάζεις και να κάνεις ότι κάνεις τέλος πάντων.

Αυτό ήταν αυτά τα λόγια ήταν σαν εκατόν μαχαιριες στην καρδιά.

Μ: Ώστε αυτό πιστεύεις για εμένα?

Είπε και τον κοίταξε. Δεν απάντησε.

Μ: Ξες κάτι? Αν είναι να πιστεύεις αυτό για μένα φύγε δεν θέλω να σε ξανά δω ποτέ μου.

Ο Άλεκ δεν είπε τίποτα τον κοίταξε για μια στιγμή και έφυγε κλείνοντας με δύναμη την πόρτα πίσω του. Ο Μαγκνους αμέσως γονατισε και δάκρυα άρχισαν να πέφτουν από τα μάτια του χωρίς σταματημο. Τα λόγια του Άλεκ ακόμα τον πονουσαν. Ακόμα δεν μπορούσε να πιστέψει τι του είχε πει πριν λίγο.

Malec one shots Where stories live. Discover now