🔞🔞🔞🔞

273 12 0
                                    

Ο Άλεκ μετά από μία κουραστική μέρα πήγε να δει τον Μαγκνους στο σπίτι του. Όταν ο Μαγκνους του άνοιξε του έδωσε ένα φιλί και πήγε στο καναπέ.

"Είχες κουραστική μέρα σήμερα αγάπη μου?"

Τον ρώτησε όλο ενδιαφέρον ενώ ήρθε από πίσω του και τηλιξε τα χέρια του γύρω από το λαιμό του.

"Ναι."

Είπε ο Άλεκ και γύρισε να τον κοιτάξει. Ο Μαγκνους τότε του χαμογελασε.

"Τότε να σε χαλαρωσω."

Του είπε πονηρά και άρχισε να τρηβει με το ένα χέρι του το στήθος ενώ το άλλο το κατευθηνε στο όργανο του αρχίζοντας να το χαιδευει πάνω από το παντελόνι του. Ο Άλεκ εγηρε το κεφάλι του προς τα πίσω απολαμβάνοντας το άγγιγμα του αγοριού του βαριανασανοντας. Ο Μαγκνους τότε βρήκε την ευκαιρία να τοποθετήσει τα χείλη του στον λαιμό του και να του το φιλαει.

"Μ-μ-μαγκνους."

Είπε με δυσκολία ο Άλεκ και έβαλε το χέρι του γύρω από το λαιμό του. Ο Μαγκνους τότε σταμάτησε και αφού πήγε μπροστά του τον σήκωσε από τον καναπέ. Τον έπιασε από τα μπούτια και τον έκανε να πηδηξει πάνω του και κατευθυνθηκε προς την κρεβατοκαμαρα τους. Εκεί τον έριξε στο κρεβάτι και άρχισε να του βγάζει την μπλούζα. Τοποθέτησε τα χείλη του πάνω στο γυμνό του στήθος και άρχισε να τον φιλαει κατεβενοντας όλο και πιο κάτω. Του αφερεσε το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο και άρχισε να τον φιλαει στα μπούτια του. Του έριξε μια ματιά και επιτέθηκε στα χείλη του. Του έδωσε ένα παθιασμενο φιλί και ύστερα ξανά κατέβηκε στο όργανο του. Στην αρχή άρχισε να το παίζει με τα χέρια του και ύστερα μέσα στο στόμα του. Πριν ο Άλεκ τελειώσει το έβγαλε και άρχισε να βγάζει και τα δικά του ρούχα. Αφού έμεινε γυμνός και του έδωσε ένα φιλί στα χείλη μπήκε μέσα του με δύναμη. Ο Άλεκ τηλιξε τα πόδια του γύρω από την μέση του και τοποθετισε τα χέρια του στους ώμους του πιεζοντας τον απαλά προς το μέρος του και αρχίζοντας να τον φιλαει. Όσο ο Μαγκνους έμπαινε μέσα του το φιλί δεν είχε σπάσει παρά μόνο για να πάρουν ανάσα.

"Αλεξαντερ σαγαπω!"

Είπε αφού τελείωσαν και οι δύο μαζί  και έπεσε πάνω του ακουμποντας το κεφάλι του στο στήθος του.

"Και εγώ σαγαπω Μαγκνους!"

Του είπε και ο Άλεκ χαιδευοντας τα μαλλιά του. Ο Μαγκνους σήκωσε το κεφάλι του για να τον κοιτάξει και είδε έναν Άλεκ που ελαμπε ολόκληρος όπως και αυτός. Κατέβηκε από πάνω του και ξαπλωσε δίπλα του. Ο Άλεκ τότε έβαλε το ένα του χέρι κάτω από τον λαιμό του και ο Μαγκνους έβαλε το κεφάλι του πάλι στο στήθος του Άλεκ και το χέρι του γύρω από το σώμα του και κοιμήθηκαν ο ένας αγκαλιά με τον άλλον.

Malec one shots Where stories live. Discover now