Σε παρακαλώ μην φύγεις

157 11 0
                                    

Ο Μαγκνους κάθετε ήρεμος στο σαλόνι. Ήταν χαρούμενος γιατί σε λίγο θα ερχόταν ο Άλεκ να περάσουν την μέρα τους μαζί. Είχε πολλές δουλειές αυτές τις μέρες οπότε δεν τον πολύ έβλεπε. Άκουσε το κουδούνι να χτυπάει. Αμέσως σηκώθηκε και με γρήγορες κινήσεις πήγε να ανοίξει.

Μ: Αλε.....

Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και είδε τον Τζέις να κουβαλάς τον Άλεκ που ήταν όλο αίματα.

Μ: Τι έπαθε?

Ρώτησε ανήσυχος και τον άφησε να περάσει. Τον πήγαν στο δωμάτιο του και τον ξαπλωσαν εκεί. Ήταν τελείως αναισθητος.

Τ: Είχαμε πάει σε μια αποστολή και ένας δαίμονας του επιτέθηκε από πίσω. Δεν μπόρεσε να αντιδράσει και ο δαίμονας τον χτύπησε άσχημα. Από τότε δεν έχει ανοίξει καθόλου τα μάτια του.

Μ: Θα προσπαθήσω να τον κάνω καλά.

Είπε και κράτησε τα δάκρυα του. Δεν αντεχε να βλέπει το άτομο που αγαπάει πιο πολύ από όλους να είναι σε αυτήν την θέση.

Μ: Μπορείς να πηγενεις. Θα σε ενημερώσω εγώ.

Ο Τζέις πήγε να διαμαρτυριθει αλλά ήξερε ότι ο Μαγκνους ήθελε να μείνει μόνος μαζί του οπότε έφυγε χωρίς να πει τίποτα κοιτάζοντας για μια στιγμή τον Άλεκ. Ο Μαγκνους όταν άκουσε την εξωπορτα να κλείνει βηματησε προς το κρεβάτι. Έκατσε στο πάτωμα και του έπιασε το χέρι.

Μ: Σε παρακαλώ Αλεξαντερ μην με αφήσεις. Σε παρακαλώ μείνε ζωντανός.

Είπε και τα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν το ένα μετά το άλλο χωρίς να έχει το έλεγχο τους. Αμέσως τα σκουπισε και σηκώθηκε πάνω. Μπλε φλόγες βγήκαν από τα χέρια του. Αμέσως άρχισε να του κλείνει τις πληγές. Αφού τελείωσε τον κοίταξε για μια στιγμή και του χαιδεψε το μάγουλο. Ένιωθε κουρασμένος μετά από αυτό οπότε πήγε και ξαπλωσε δίπλα του παίρνοντας τον στην αγκαλιά του. Έκλεισε τα μάτια του και κοιμήθηκε.

...........

Α: Μαγκνους?

Άκουσε την φωνή του Άλεκ να τον καλεί. Αμέσως άνοιξε τα μάτια του και αντικρυσε τον Άλεκ να τον κοιτάει.

Μ: Αλεξαντερ ξύπνησες!!

Είπε ενθουσιασμενος και τον εσφυξε στην αγκαλιά του.

Α: Μαγκνους θα με σκάσεις.

Τον άκουσε να λέει και χαλάρωσε λίγο.

Μ: Πόσο με τρόμαξες.

Του είπε και φαινόταν η ανησυχία στην φωνή του.

Α: Συγγνώμη δεν θα το ξανά κάνω.

Του είπε και τον φιλισε.

Μ: Να πάρω τηλέφωνο τηλέφωνο τα παιδιά θα ανησυχούν.

Είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι. Πήρε το κινητό του και τηλεφώνησε τον Τζέις.

Τ: Τι έγινε Μαγκνους?

Του είπε φανερά ανήσυχος ο Τζέις.

Μ: Ξύπνησε. Όποτε θέλετε ελάτε.

Είπε.

Τ: Ερχόμαστε τώρα.

Είπε όλο χαρά και το έκλεισαν.

Μ: Έρχονται τώρα.

Είπε και τον κοίταξε.

Α: Μέχρι να έρθουν δεν καθεσε εδώ?

Του είπε και του έδειξε την άδεια θέση δίπλα του. Ο Μαγκνους πήγε και έκατσε εκεί και ο Άλεκ αμέσως τον άρπαξε και άρχισαν να φιλιουντε. Μέχρι να έρθουν τα παιδιά έκατσαν εκεί αγκαλιασμενοι.

Malec one shots Where stories live. Discover now