Ο θάνατος του Μαγκνους 2

134 9 0
                                    

Πέρασαν τέσσερα χρόνια από το θάνατο του. Ο Άλεκ ποτέ δεν τον ξεχασε. Μέχρι τώρα δεν μπόρεσε να κρατήσει την υπόσχεση που του έδωσε......να ψάξει για άλλη αγάπη. Το μόνο που ήθελε ήταν να γυρίσει πίσω σε αυτόν. Τελικά να ήταν ένας ηλιθιος ελφιατης και ότι μια μέρα θα ξύπνησε και θα τον έβλεπε να κοιμάται γαληνια δίπλα του. Τότε θα τον έπαιρνε αγκαλιά και θα τον ξυπνουσε με φιλιά. Αλλά ποτέ δεν ήρθε αυτή η μέρα.

................................

Κάθεται στην ταράτσα του ινστιτούτου. Έχει γίνει το μέρος του μετά το θάνατο του. Εκεί είναι μόνος του και μπορεί να κλαψει με την ησυχία του όταν βρίσκεται στο ινστιτούτο. Τα αδέρφια του πολλές φορές προσπάθησαν να του μιλήσουν αλλά δεν τους άφησε ποτέ. Κατεβαίνει σιγά σιγά τις σκάλες και πάει στο δωμάτιο του. Εκεί παίρνει το μπουφάν του και φεύγει από το ινστιτούτο.

...................................

Έφτασε στο νεκροταφείο. Δεν χρειάστηκε να ψάξει καν για το που είναι ο τάφος του. Τόσες φορές που είχε πάει το είχε μάθει. Άφησε ένα μπουκέτο λουλούδια και έκατσε κάτω κοιτώντας τα γράμματα στην ταφοπλακα.

Μάγκνους Μπειν
1600-2017
High warlock of brooklyn
Ο καλύτερος άνθρωπος στην γη

Έκατσε για ώρες εκεί λέγοντας του για μια ακόμη φορά την βαρετή του ζωή μακριά του. Όταν νυχτοσε σηκώθηκε και πήγε στο διαμέρισμα του Μαγκνους. Τώρα πια είχε γίνει το δικό του σπίτι. Δεν ήθελε να το αφήσει. Εκεί είχε ζήσει τις καλύτερες στιγμές της ζωής του.



Malec one shots Where stories live. Discover now