Ο Μαγκνους απο το μεσημέρι είναι στην κουζίνα μαγειρευοντας. Σήμερα είχε καλέσει το αγόρι του για δείπνο και ήθελε όλα να είναι άψογα και φτιαγμένα από τον ίδιο. Αφού τελείωσε με τα φαγητά άρχισε να στολιζει το διαμέρισμα του. Κεριά και πέταλα βρίσκονται στο πάτωμα και στα τραπέζια. Αφού τελείωσε είδε την ώρα. Είχε πάει επτά.
"Ωραία τελείωσα. Σε μια ώρα θα έρθει προλαβαίνω να κάνω ένα μπάνιο."
Σκέφτηκε και μπήκε κατευθείαν στο μπάνιο. Αφού τελείωσε ντυθικε επίσημα και έκατσε να περιμένει το αγόρι του.
.........
Ο Άλεκ από την άλλη από το μεσημέρι είχε αρχίσει να ετοιμάζεται. Είχε φέρει και την μικρή του αδερφή την Ιζι για να τον βοηθήσει να βρει ρούχα.
Ι: Γιατί με τιρανας?
Α: Γιατί θέλω να είμαι όμορφος για το αποψινό δείπνο.
Ι: Ακόμα και τις πιτζαμες σου να φορέσεις όμορφο θα σε βρει ο Μαγκνους.
Είπε η Ιζι και ο Άλεκ τότε γέλασε με το σχόλιο της.
Α: Τέλος πάντων έλα να με βοηθήσεις.
Της είπε και την κοίταξε γλυκά.
Ι: Καλά.
Ύστερα από μία ώρα ψάξιμο κατέληξαν σε ένα μαύρο παντελόνι με ένα πουκάμισο.
Α: Ευχαριστώ πολύ αδερφούλα.
Της είπε και την φιλισε στο μάγουλο.
Ι: Καλά να περάσεις.
Του είπε και του έκλεισε το μάτι. Ο Άλεκ τότε πήρε το μαξιλάρι από το κρεβάτι του και της το πέταξε αλλά η Ιζι είχε προλάβει να φύγει από το δωμάτιο.
Ι: Δεν με πέτυχες.
Άκουσε να του φωνάζει παιχνιδιαρικα και γέλασε. Τότε μπήκε στο μπάνιο και αφού έκανε ένα μπάνιο άρχισε να ετοιμάζεται. Κοίταξε την ώρα είχε πάει εφτά.
"Ωραία είμαι έτοιμος. Αλλά να μην πάω με άδεια χέρια."
Και έτσι έκανε. Στην διαδρομή για το σπίτι του σταμάτησε σε ένα ζαχαροπλαστιο και του πείρε μια τούρτα.
.......
Η ώρα πήγε οχτώ και ο Μαγκνους κάθετε στο καναπέ μέχρι που άκουσε το κουδούνι να χτυπάει. Σηκώθηκε και πήγε να ανοίξει. Αλλά πριν με ένα χτύπημα των δαχτυλων του άνοιξε όλα τα κεριά.
Μ: Μωρό μου!
Είπε και τον φιλισε στο στόμα.
Α: Σου έφερα αυτό.
Είπε και του έδωσε την σακούλα που κρατούσε.
Μ: Τέλεια και πάνω που σκεφτόμουν ότι δεν είχαμε γλυκό για μετά το γεύμα.
Ο Άλεκ τότε μπήκε πιο μέσα και παρατήρησε τον χώρο γύρω του.
Α: Ουαου είναι υπέροχο.
Αναφωνισε και τον κοίταξε.
Α: Άλλα δεν έπρεπε να μπεις σε τέτοιο κόπο.
Του είπε και τον φιλισε.
Μ: Ήθελα να είναι ρομαντικό σήμερα το δείπνο.
Του είπε.
Μ: Λοιπόν θες να πάμε για το φαγητό ή να αρχίσουμε με ένα ποτό?
Α: Πάμε για το φαγητό πηναω σαν λύκος.
Του απάντησε ο Αλεκ και ο Μαγκνους γέλασε.
Μ: Οκ από εδώ.
Είπε και του έδειξε με το χέρι του το τραπέζι. Ο Άλεκ έκατσε σε μια καρέκλα και ο Μαγκνους αφού με ένα χτύπημα των δαχτυλων εμφάνισε όλα τα φαγητά πάνω έκατσε στην καρέκλα απέναντι του.
Μ: Λοιπόν πως τα πας με την δουλειά?
Α: Καλά. Αλλά δεν είμαι εδώ για να μιλάμε για τέτοια.
Του είπε και του χαμογελασε. Πήρανε τα ποτήρια τους και τα τσουγκρισαν.
Μ: Σε εμάς.
Είπε ο Μαγκνους και ηπιαν λίγο από την σαμπάνια τους.
Α: Μμμμμ πολύ νόστιμο το φαγητό.
Αναφωνισε ο Αλεκ μόλις το είχε δοκιμάσει.
Μ: Χαίρομαι που σου άρεσε. Ώρες το ετοιμαζα.
Ο Άλεκ τότε χαμογελασε.
Α: Μπήκες τζάμπα σε κόπο πάντως. Θα μπορούσες να κάνεις κάτι απλό.
Μ: Το ξες ότι δεν μου αρέσουν τα απλά. Και ήθελα να σε εντυπωσιάσω.
Α: Μαγκνους το ξες ότι δεν χρειάζεται να με εντυπωσιάσεις. Σε θέλω έτσι όπως είσαι.
Του είπε και απλωσε το χέρι του για να πιάσει το χέρι του Μαγκνους. Ο Μαγκνους τότε κοίταξε τα χέρια τους και έπειτα τον Άλεκ. Το χαμόγελο του ξέφυγε από τα χείλη και τον έκανε να λάμπει ακόμα πιο πολύ. Την υπόλοιπη ώρα του δειπνου μιλούσαν για διάφορα θέματα και γελουσαν με διάφορες ιστορίες που έλεγε κυρίως ο Μαγκνους. Όταν τελείωσαν έκατσαν στο σαλόνι και συνέχισαν την συζήτηση τους με ένα ποτό στο χέρι.
Μ: Η ώρα έχει πάει δώδεκα. Πως πέρασε τόσο γρήγορα?
Α: Αλήθεια?
Μ: Ναι......μην μου πεις πως πρέπει να φύγεις?
Α: Λέω να κοιμηθώ εδώ σήμερα αν δεν σε πειράζει.
Μ: Καθόλου. Θα το ήθελα πολύ.
Του είπε και τον φιλισε γλυκά στα χείλη. Ο Άλεκ τότε έβαλε τα χέρια του με τέτοιο τρόπο ώστε να τον σηκώσει σε στυλ νύφης και να τον πάει στο δωμάτιο τους χωρίς να σπάσουν ούτε λεπτό το φιλί τους που γινόταν όλο και πιο άγριο.