Ο χορός

136 11 0
                                    

Μάγκνους:

Σήμερα γίνεται ένας χορός από έναν φίλο μου μάγο και είμαι καλεσμένος.......θες να έρθεις μαζί μου?

Άλεκ: 

Ξες ότι δεν είμαι εγώ για τέτοια......

Μάγκνους:

Θα το κάνεις για εμένα? Σε παρακαλώ~~

Άλεκ: 

Καλά θα έρθω.......

Μάγκνους:

Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου. Σε δύο ώρες να είσαι στο σπίτι μου.

Άλεκ:

Οκ.

..................................................................

Και έτσι έγινε σε δύο ώρες ο Άλεκ ήταν στο σπίτι του Μάγκνους.

Α: Έτοιμος?

Μ: Ναι πάμε.

Και έτσι άνοιξε μια πύλη και σε λιγότερο από ένα λεπτό βρίσκονται στο μέρος όπου γινόταν το πάρτι.

Μ: Πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα εδώ αν δεν είσουν και εσύ. Ευχαριστώ.

Του είπε και του έδωσε ένα πεταχτο φιλί.

Α: Και τώρα τι κάνουμε?

Είπε ο Άλεκ αναστεναζοντας.

Μ: Διασκεδαζουμε.

Είπε απλά ο Μαγκνους και πιάνοντας τον από το χέρι τον πήγε στο μπουφέ όπου έβαλε κάτι για να πιούνε.

......................................................
..........

Οι ώρες περνούσαν και ο Άλεκ τώρα καθόταν μόνος του σε μια καρέκλα όσο ο Μαγκνους μιλούσε με μια παρέα μαγων. Όταν τον είδε να τον πλησιάζει σηκώθηκε από την καρέκλα και τον πλησίασε και αυτός.

Α: Μαγκνους εγώ φεύγω. Εσύ άμα θες μείνε και άλλο.

Μ: Όχι. Πρώτα θα χορέψεις μαζί μου.

Α: Τι? Όχι. Και πάλι όχι. Δεν ξέρω να χορεύω.

Είπε κάπως ντροπαλα στο τέλος. Ο Μαγκνους πλησίασε το αυτί του και του ψυθιρισε.

Μ: Θα σου μάθω εγώ. Απλά ακολούθησε τα βήματα μου.

Ο Άλεκ ανατριχιασε και άφησε τον Μαγκνους να τον πάρει από το χέρι και να τον πάει στην πίστα όπου ήταν και άλλα άτομα και χορευαν. Από τα ηχεία ακουγόταν μια απαλή μουσική. Ο Μαγκνους πήρε τα χέρια του Άλεκ και τα έβαλε γύρω από την μέση του και αυτός έβαλε τα χέρια του γύρω από το λαιμό του. Έτσι άρχισαν να χορεύουν αργά με τον Άλεκ να προσέχει σε κάθε του βήμα για να μην πατήσει τον Μαγκνους.

Μ: Χαλάρωσε λίγο. Μην αγχώνεσαι.

Ο Άλεκ τότε τον κοίταξε στα μάτια. Άφησε τον εαυτό του ελεύθερο και απλά άφησε τον Μαγκνους να τον οδηγήσει σε κάθε του βήμα.

...............................................................

Οι ώρες περνούσαν ευχάριστα για τον Άλεκ και τον Μαγκνους. Ώσπου είχε βραδιαση για τα καλά και έτσι έφυγαν από το πάρτι. Ο Άλεκ πήγε πίσω στο ινστιτούτο και ο Μαγκνους στο σπίτι του.


Malec one shots Where stories live. Discover now