653 121 9
                                    


Eun-Hae boy aynasının karşısında belki de onlarca gece elbisesi denemiş, en sonunda pes ederek iç çamaşırları içerisinde odada dolanmaya başlamıştı. Ufak bir arayış sonrasında bulduğu sigara paketi ile yatakta uzanmakta olan Taehyung'un yanına ilişmiş, ona bir sigara uzatmıştı. Taehyung yaklaşarak sigarayı dudakları ile tuttuktan sonra mırıldanarak teşekkür etti.

Yanındaki kadının özenle kırmızıya boyanmış tırnakları ile sigarayı tutuşunu, derin bir iç çekişini seyretmişti. Onun gibi güzel bir müşteriye sahip olduğu için şanslıydı. Bir eskort parasını aldığı sürece işini yapmak zorundaydı. Elbette işini yaparken asla yapmayacağını belirttiği şeyler vardı ancak bunlar dışındaki tüm istekleri yerine getirmek işinin parçasıydı. Müşterinin iyi görünümlü olup olmaması seçebileceği bir şey olmasa da sektörde en çok revaçta olan çalışan olduğundan çoğunlukla seçme şansı oluyordu.

Konu Eun-Hae olduğunda Taehyung ona neredeyse hayatıyla güvenebileceğini düşündü bir kez daha. Onunla birlikte yaptığı çoğu iş profesyonellikten ibaretti sonuçta. Seks bu profesyonelliğin bir parçası olsa da genelde Eun-Hae başka şeyler için ona para öderdi.

Yalnız bir kadındı. Eşi öldükten, çocukları kendi hayatlarını kurduktan sonra tamamen yalnız kalarak kendini işine adamıştı.

"Taehyung-ah." Eun-Hae konuştu.

"Sana bugün aldığım takım elbiseyi giyebilir misin?"

"Tabii. Takım elbiseme yakışacak bir elbise giymek istiyorsun değil mi?" Taehyung düzenli bir şekilde askıya asılmış kıyafet parçalarını üzerine geçirirken konuştu. Boğazlı kazağını giyerken kadının gözlerini üzerinde hissettiğinden gülümsedi.

"Evet." Eun-Hae sigarasını söndürdükten sonra yataktan kalkarak genç adama yaklaştı.

"Yardım edebilir miyim?" Taehyung çocukça bir gülümsemeyle kadına baktığında kadın da ona geri gülümseyerek devasa gardırobunu açtı.

Elbiseleri renklerine göre düzenlenmiş, altlarında ise ayakkabıları yan yana dizilmişti. Taehyung kadının ne kadar çalıştığını bildiğinden bu zenginliği onu şaşırtmıyordu. Bu kadar zengin olup parasını paylaşacak kimsesi olmaması, neden kendisi için bu kadar çok para harcadığını açıklıyordu.

Taehyung dolaptan iki bordo, üç siyah elbise çıkartarak onları Eun-Hae'ye uzattı.

"Bunları deneyebilirsin. Bence güzel duracaktır."

"Ne de olsa giyen sen olacaksın."

Yarım saat içerisinde bir paket sigara bitirilmiş ve bir iki saat sonraki parti için giyilecek kıyafetler seçilmişti.

Taehyung bir çok iş partisinde bulunmuştu ancak Hangmin Group kadar büyük bir şirketin hiçbir eventinde bulunmamıştı. Her ne kadar kendine güvense de o gece bir köşede kokteyllerin tadını çıkartacak ve Eun-Hae istediği zaman konuşacaktı. Sonuçta bunun için ona para ödeniyordu.

Hangmin Group son zamanlarda televizyon haberlerinden ve magazinlerden düşmeyen bir isim olmuştu, Taehyung bunun farkındaydı. Dikkatli olması gerekecekti. Eskort olduğu bir sır olmasa da Eun-Hae onu o davete bir partner olarak götürdüğünden dikkat çekmemesi iyi olurdu.

Taehyung hafızasını yoklayarak son iki üç ayda Hangmin Group hakkında duyduklarını bir araya koydu. Şirket sahibi ve başkanı Min Seo-Joon karısı ile hayli tatsız bir boşanma sürecine girmiş, tek oğulları Min Yoongi ise bu konu hakkında en ufak yorumda bulunmamıştı. En azından magazinler öyle söylüyordu.

Doğru, Min Yoongi'yi hatırlıyordu Taehyung bir de. Çelimsiz, kısa boylu, bebek yüzlü bir adamdı kendisi. Ancak yine de çoğu magazinin kapağındaydı. Taehyung bunun aptalca olduğunu düşünerek kendi kendine gülümsedi. Hiçbir şey adil değildi, ancak paran varsa her şey senin istediğin yönde ilerlerdi.

Taehyung'un güzel, geniş bir apartman dairesi vardı. Çalıştığı seneler boyunca edindiği birikim ile almıştı evini. Çoğu düzenli müşteri ödemelerini para yerine hediyelerle ve tatillerle yapardı, bu yüzden Taehyung'un evi çok da parlak sayılmazdı, eşyaları da öyle.

Genç adam içinde bulundukları arabanın aniden fren yapması ile düşüncelerinden uzaklaşarak çatık kaşları ile şoförü süzdü.

"Dikkatli süremez misin?" Eun-Hae şoförünü hafif sinirli bir ses tonuyla uyardıktan sonra uzanarak Taehyung'un elini sıkıca tuttu.

"Bu benim için önemli bir parti olacak Tae. Eğer partide iyi bir izlenim bırakırsam şirkette bir pozisyon bile alabilirim, o derece."

Kadın heyecanlı bir biçimde kıkırdadı.

"Biliyorum. Bana güvendiğin için teşekkür ederim. Seni hayal kırıklığına uğratmayacağım." Taehyung kadının alnına ufak bir öpücük bıraktı.

"Tabii ki sana güveniyorum."

"Sorun olmayacağına eminsin değil mi? Büyük ihtimalle bir ton paparazi olacak." Taehyung istemsizce gergin hissederek sordu.

"Kimin umurunda Taehyung. Sen işini yapıyorsun ve benim yakın bir arkadaşım sayılırsın." Eun-Hae duraksadı. "Hem biliyorsun, ben senin için sadece bir müşteri değilsem sen de benim için sadece bir eskort değilsin."

Eun-Hae haklıydı. İkisi yıllardır çalıştıklarından birbirlerini yakından tanıma fırsatları olmuştu. Yatakta harika dinamikleri olan yakın arkadaşlar gibiydiler. Taehyung zor zamanlarda Eun-Hae'yi, Eun-Hae de zor zamanlarda Taehyung'u desteklemişti.

"Lütfen, gergin olmanı gerektirecek bir şey yok." Güven verici bir şekilde gülümseyen Eun-Hae şoförünün açtığı kapıdan indi. Taehyung biraz sonra onu takip ederek arabadan inmişti.

Tahmin ettiğinden daha çok paparazi vardı.

Ve çoktan kameralar kendisine dönmüştü bile.

---

Turning Point | 태기Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin