BEDDUA

7.1K 430 77
                                    

" nasıl da bakıyor gözleri ! Bir gel dese bütün iplerimi koparıp ona koşacağım..."

Amar ağa hızla yanıma gelerek Tekin'i bekledi.
Tekin gelip tam önümde durdu.

"Berivan sana herşeyi anlatacam. Beni iyi dinle"

Dedikleri şeyle Amar ağaya baktım refleks olarak. Tepkisini merak ediyordum. Ama o kaşlarını çatmis karşısındaki adama ölümcül bakışlarını sunuyordu.

Tekin tekrar sözü ele aldı.

"Amar Ağa'nın seninle evlenmesinin sebebi..."
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Genç kız duyacaklarının onda yaratacağı etkiyi bekliyordu.  Sahi neden daha önce hiç düşünmemişti?. Onun evlenme sebebi açıktı.  O sırf ablası için mezarını kazıyordu. Peki bu adam? Bu adam neden kabul etmişti? Üstelik genç kızın attığı ve onun itibarını iki paralık eden iftiraya rağmen niye ses etmemişti ki?

Soğuk su etkisi yarattı tüm bu düşünceler.  Salaklığına yandı Berivan. Daha önce neden düşünmemişti?

Amar Ağa'nın davudi sesiyle irkildi düştüğü çukurdan.

"Pişman olacağın bir sey yapma bremin(kardesim)
Azabım seni küle çevirir"

Diye tısladı. Berivan şaşkınlıkla Tekin'e bakıyordu. Şu lanet adamın dudakları kıpırdasın istiyordu.

"Amar ağa bende ki bu kalpin yanında devede kulak kalır"

Dedi ve ekledi.

"Ve sen asla bana karşı gelemeyeceksin"

Amar ağa hiddetle bakıyordu kardeşine. Bu adam gerçekten salaktı. Hatta yürek yemişti. Aksi taktirde nasıl böyle bir şeye kalkışırdı?

"Neler oluyor burada allah aşkına bana açıklayın.  Tekin abi... abi söyle ne söyleyeceksen !daha yarın için kefenimi alacağım. "

Genç kızın isyanıyla iki kardeş Berivan'a döndü.  Tekin bir adım daha yaklaşarak genç kızın harelerine baktı. Kurtaracaktı sevdiği Kızı. Kurtaracaktı yürek yangınını. Gerekirse o yanmasın diye kendisi yanacaktı Amar Şaren'in cehenneminde....

"Bak Berivan sana ablanla ilgili herşeyi anlattım.  Ama bilmen gereken bir şey va-"

Genç kız heyecanla bakıyordu adamın gözlerine.  Daha taze aklına düşen düşünceleri şimdi  cevap bulacaktı. Lakin adamın sözü yarıda kaldı.  Berivan Tekin'in çalan telefonuna saydığı küfürleri , Amar Ağa'nın aldığı rahat nefesi gözleri dolu dolu izledi.  Bir umut put gibi dikilen adamın tekrar konuya el atmasını bekledi. Ama adam hizla yanlarından adeta koşarak gitti.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tekin'den
Kafam allak bullaktı. Kalbim adeta göğüs kafesimi zorluyordu. Ben... ben Tekin Şaren hayatımda ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordum.

Gözümden sakındığım , sırf ona dokunmasın diye yıllarca uzaktan izlediğim sevdiceğim şimdi abimin arabasında hemde yengem sıfatıyla!!

Artık dayanamadım o atmosferde kalmaya.  Berivan'ın gözlerindeki çaresizliği gördükçe kül oluyordum. Biri bana çıkıp yaptığım hataların kalbime ,ömrüme maal olacağını söylese  asla ama asla yapmazdim o hataları. ..

Hızla indim arabadan. Amar Ağa'nın imaları beni deli ediyordu.  Canını almak istiyordum.  Hoş zaten o bende can bırakmamıştı...

Berivan'ı ilk gördüğüm tepeye geldim. Yüzümdeki şapşal tebessüm o güne olan özlemimi ortaya atıyordu.  Seviyordum ben bu kızı. Ilk burada görmüştüm onu. Bizim konakta ki Ali ile avlanmaya çıkmıştık. Çocuk aklı işte güya kuş vuracaktık. Iste o gün ava çıkarken avlandım . Hemde dünya güzeli bir çift hare tarafından. ..

TÖRE Kelepçeli Serçe (#WATSY2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin