Alıntı

9.9K 370 43
                                    

Amar ağa biraz daha sıkıştırdı karısını duvarla arasina.
Çarpık gülüşü Peyda olurken titreyen bedene aldırmadan fısıldadı.

"Duyamadım?"

Dedi karısının harelereine bakarak.  Şu an karşısında dudaklarını birbirine bastırmış , yanakları al ala olan karısının cevabını bekliyordu.

Berivan dili tutulmuş gibi kekeledi.

"Ka...Karın olmak istiyorum. "

Diyebildi sadece. Amar ağa gerçekleri biliyordu ama yinede karısını zor durumda bırakmak için sordu.

"Dün gece bana başkasının olduğunu söyledin.  Yanlış hatırlamıyorsam."

"Yalan söyledim"

Dedi Berivan.  Amar Ağa tek Kaşını kaldırarak sordu.

"Neden?"

Berivan aniden alınına çarpan dudaklarla ürperdi. Kocası şu ab dudaklarını alnına dokundurarak konuşuyordu.

Berivan boğuk bir sesle yanıtladı.

"Bana dokunmanı istemiyordum!"

Gerçekleri söylemenin huzuruyla derin bir nefes aldı. Ama nefesi Amar Ağa'nın kokusuyla boğazına dizildi.

Amar ağa ise duyduklarıyla sinirlendi.

"Ne değişti peki bir gecede? Daha dün akşam sana dokunmamı istemeyen sen şimdi adeta bana yalvarıyorsun.neden ki?"

Gözleri doldu Berivan'ın. Ama eğemezdi başını.  Tekrar o cehenneme gidemezdi.

"Eğer yarın jimom(kaynanam) yarın Çarşafı görmezse beni baba evine gönderecek.  Ağam babam beni  yaşatmaz.!"

Dedi utanarak.Amar ağa
Karısının gözlerine bakarak konuştu.

"Senden bu kadar nefret ederken neden hayatını kurtarayım ki? Bu benim de işime gelmez mi sence karıcığım?"

Berivan Kaşlarını çatarak yanıtladı kocasını .

"Haklısın . Kabahat bende ki yardım istiyorum. "

Amar ağa'yı itip ondan uzaklaşacakken dudaklarını örten dudaklarla neye uğradığını şaşırdı. ...

TÖRE Kelepçeli Serçe (#WATSY2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin