5: Joy

2.2K 35 0
                                    

''Als je graag naar school wilt, zou ik nu wel opstaan.'' zei Justin en ik wist zeker dat hij grijnsde. Ik ben gister heel veel over dit gebeuren te weten gekomen en ik kwam er ook achter dat achter dat bazige gebeuren best een lieve jongen kan schuilen. Zo laat hij me wél naar school gaan alleen niet alleen. Daardoor gaan Michael en Sean mee. Ik moet toegeven dat ze niet echt lelijk zijn en ze zien er best chill uit nog een pluspunt ik kan het voor zover ik kan weten best goed met ze vinden. Sean heeft blond haar, blauwe ogen, niet te gespierd en niet te groot. Michael daar in tegen heeft Bruin, bijna zwart, haar, Donkerbruine ogen, hij is groot en heel gespierd, maar niet lelijk gespierd. Ik denk dat ik het verkoop gedeelte gewoon weg denk en het gezellig ga maken met zowel Justin als Sean en Michael.

Om precies 08.00 reden we in Justin zijn Maserati weg. Een pracht auto, al zeg ik het zelf. Ik zeurde een paar keer of ik mocht rijden, maar dat mocht niet. Om 08.10 reden we mijn school op. Ik vond het ongemakkelijk aangezien iedereen naar ons keek. ''Gedraag je gewoon normaal, als mensen het vragen zijn wij je beste vrienden ja?'' fluisterde Michael in mijn oor waardoor ik wel moest lachen. ''JOOOOY!'' schreeuwde de nu al bekende stem van Dianne vlak voor ze me om de nek vloog. ''Diaaan!'' lachte ik terug. Ik probeerde haar te imiteren, wat niet zo heel goed lukte. ''Wie zijn deze 2 lekkertjes'' fluisterde ze in mijn oor. Ik begon heel hard te lachen aangezien Dianne nooit zal leren wat fluisteren is, ook al probeert ze het heel hard mensen in een straal van tweehonderd meter zouden het nog kunnen horen. ''Wij zijn haar beste vrienden'' grijnsden Michael en Sean te gelijk.

De eerste 2 uren waren saai, Michael en Sean zaten wel elke les bij me, omdat ze dat opgedragen word, maar ik kan je zeggen. We doen geen zak. Helemaal niks. We lachen alleen maar en krijgen boze blikken van de docenten en van James de zogenaamde bad boy. Het is gewoonweg hilarisch dat iedereen vindt en denkt dat hij dat is. Bij de 2e les werden we er midden in uitgezet om een kaart te halen en dat boeide me opeens helemaal niets meer. Behalve dat James er héél toevallig 1 minuut later uitgestuurd werd en me wou zoenen. Ik sloeg hem ''perongeluk'' in zijn gezicht. Natuurlijk moesten Michael en Sean hartstikke hard lachen.

Het 3e en 4e uur was echt het top punt van vandaag, aangezien het Lichamelijke Opvoeding was, ook wel bekend als Gym. Natuurlijk moesten we weer trefballen en was het een persoonlijke competitie geworden. De barbiepop ook wel bekend als Clare en ik moesten teamsmaken en ik koos als eerst Michael, puur omdat ik haar al zo zag kijken van hij komt in mijn team, Michael had het ook opgemerkt en had me een dankbare blik gegeven. Helaas koos zij Sean. En zo hadden we binnen twee minuten twee gelijkwaardige teams, althans dat dacht ik.
Na de 1e seconde gooiden Michael en ik direct Sean en James af. James werd natuurlijk door iedereen hartstikke hard uitgelachen en zo ging het de hele les door.

''Hoe waren jullie 2 uren?'' vroeg Dian zodra wij aan de tafel kwamen zitten. ''LO was geniaal. James werd zo hard uitgelachen toen we hem na 1 gooi al afgooiden'' grijnsde ik. ''Haaalloo schatje!'' riep Clare, waardoor iedereen haar aankeek. Tot iedereens verbazing liep ze niet naar James, maar naar Michael. Toen ze op zijn schoot wou zitten duwde Mic haar ''perongeluk'' van zich af en schoof zelf op. ''Waarom doe je dat nou?!'' Schreeuwt ze daarom woest. 'Ach meisje toch, ben je niet gewend dat mensen je afwijzen? Hoe sneu zeg. Dan daarbij heb ik een vriendin.' Zei Mic zo verbaasd mogelijk, terwijl hij zijn arm om mij heen legde en me smekend aankeek. ''M-maar je had toch al een relatie met ene Nick?'' vroeg Dianne héél verbaasd toen Clare weggelopen was en op James zijn schoot ging zitten. ''Ja dat heeft ze, maar als zo'n wanhopig kind op je schoot gaat zitten en duidelijk uit is op seks kan ze best even mijn vriendin spelen.'' zei Michael trots. Iedereen begon te lachen en snapte het.

''We moeten gaan'' fluisterde Michael in mijn oor. ''Maar ik heb nog 3 lessen?'' ''We moeten gewoon gaan.'' antwoordde Sean. Ik gaf ze een ongeloofwaardige blik en moest gewoon weer eigenwijs zijn. ''Nee.'' kon ik er daarom bits uit krijgen. Wat geen goed idee is aangezien ze me optilden en mee trokken. Natuurlijk werd ik raar aangekeken. 'Laat me los!!' Schreeuwde ik lachend, waardoor Sean moest grijnzen en ik ook bijna zeker wist dat Michael moest grijnzen. Helaas kan ik het niet zien, omdat ik over zijn schouder lig.

We kwamen aan bij de parkeerplaats waar een schat van een auto, Jaguar F-type(zie omschrijving) stond.
'Ik ga alleen mee als ik mag rijden en anders ga ik heel hard huilen en zeggen dat jullie me mishandeld hebben!' Zei ik grijnzend, waardoor ze me gelukkig wel lieten rijden. ''Je mag harder rijden hoor.'' zei Michael die naast me in de bijrijdersstoel zat. Blijkbaar was het goed zichtbaar dat ik me in wou houden. Ik ben het gewoon zo gewend, inhouden wanneer er mensen in de auto zitten en zo hard als je wilt als je alleen in de auto zit, maar nu ze toch zeggen dat ik zo hard als ik wil... druk ik extra hard het pedaal in op het meest onverwachte moment. Ik zag dat ze door het grote snelheidsverschil direct naar achter worden gerukt. Ze hebben nog net geen oprollende mondhoeken zoals je dat altijd ziet in een (teken)film.

Toen we eenmaal thuis waren kreeg ik direct een aantal, super mooie, bikini's in mijn hand gedrukt. 'Joy hier heb je een paar bikini's allemaal in verschillende maten want we wisten je maat niet, ga lekker in de Jacuzzi zitten en laat ons met rust begrepen?' Vroeg Justin bits.
Ik keek hem met ongeloof aan en ging als een klein kind die zijn zin niet kon krijgen stampend weg. Wat een klootzak.

_____________________________

Van 779 woorden naar 1047 woorden, het verschil mag er wezen.

Justin [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu