10. Justin

1.8K 33 0
                                    

We hadden een hele discussie over of Joy met mij mee ging of niet. Opeens hoorden we Joy van de trap komen, met veel lawaai.
"Genoeg!" Schreeuwde ze. "Ik ga met Justin mee, of jullie het nou willen of niet. Jullie zouden het wel niet erg vinden want jij Eric jij hebt mij al verkocht aan Justin zijn vader voor ik geboren werd! En dat noemt zich een vader?!" riep ze boos uit en rende direct weer naar boven. "Kijk nou wat je doet." Zeiden Max en ik tegelijk. "Zorg goed voor haar.." zei Max twijfelend, zodra hun vader weggelopen was. Ik knikte en liep naar boven.
"Gaat het?" Vroeg ik. Ik weet niet was ik heb, maar ik geef echt om haar. Ze knikte maar ik zag dat ze het niet meende. Voor ik het wist nam ik haar in mijn armen en begon haar te sussen. ''Dankje..'' zei Joy bijna onverstaanbaar, waarschijnlijk omdat ze lichtjes huilde. Na nog geen 10 minuten, zat alles in de auto. De laatste koffers en tassen paste niet meer. Gelukkig voor deze auto mocht Joy zelf ook één auto meenemen.

We stonden in haar garage, ik keek opzij en zag dat Joy haar tranen in probeerde te houden. Ze hield van haar auto's, dat was wel duidelijk. Ik zag wel dat het duurste van het duurste er stond. Na 5 minuten koos ze er toch voor om haar zwarte Jaguar XJ220 mee te nemen. Ik kon direct zien dat hij opgevoerd was. ''Kan ik snel langs Dianne?'' vroeg Joy aan me. Ik wist nadat ze tegen haar vader had gezegd dat ze met mij mee ging dat het betrouwbaar is en ik gaf een knikje. Ik gaf haar zelfs een glimlach. Ze glimlachte dankbaar terug, jezus wat voelt het goed om haar blij te maken. Ze heeft zo'n mooie glimlach, sterker nog ze IS mooi.

Ik liep iets dichter naar haar toe en zag dat ze mijn ogen probeerde te vermijden. Ik tilde haar kin een stukje op en duwde haar, zachtjes, tegen een auto aan en begon haar hevig te zoenen. Ik gaf een tikje op haar billen waarnaar ze soepel omhoog springt en haar benen om mijn gespierde lichaam heen sloeg, tja sorry ik ha niet liegen. Ik begon zachtjes op een stukje huid te zuigen in haar nek en hoorde een zachte kreun Joy's mond verlaten, ik kon het niet laten om te gaan grijnzen. Ze pakte me bij mijn nek waarna ze kusjes begon te planten in mijn gezicht en in mijn nek. ''Ik ga maar eens..'' fluisterde ze in mijn oor, waarnaar ze in een soepele beweging van me afsprong en haar auto startte. Mij verbaasd achterlaten.

Na 30 minuten was ik thuis en bracht ik de koffers en tassen die ik meegenomen had naar Joy's kamer, er paste met moeite nog 1 koffer bij de drie en twintig en een halve tas. ''Sabrina! Joy's kamer nu.'' schreeuwde ik naar de schoonmaker, die lekker alles uit mag pakken en in mag pakken. Toen ik Joy's naam zei voelde ik dezelfde tintelingen weer door mijn lichaam gaan. Werd ik verliefd? NEE JUSTIN! Je zal niet verliefd op haar mogen worden, ondanks hoe mooi ze is.

Ik wou net een joint aansteken toen ik Joy binnen hoorde komen. Ik hoorde natuurlijk ook dat ze zo zacht mogelijk de trap op wou lopen, omdat het al redelijk laat was. ''En waar denken wij naar toe te gaan?!'' Je zag dat ze ineen kromp door mijn stem, ze dacht waarschijnlijk dat iedereen al naar bed was. Helaas, voor haar, ben ik een nachtmens en vaak nog tot laat wakker. ''Uhm.. naar bed?'' vroeg ze zacht. ''Kom anders nog 10 minuten erbij zitten.'' zei ik waarnaar ik mijn hand uitstak. Ze pakte mijn hand, wat ik als een ja beschouwde en liep mee naar de kamer. Ik stak alsnog mijn joint aan en vroeg of Joy een glas rode wijn wou. ''Ik heb liever een Joint met een biertje.'' zei ze, Gelukkig was ze niet zo'n standaard meid die wiet roken vies vind en bier drinken ook. Ik gaf haar mijn joint gaf en pakte een biertje voor ons beiden.

Let the evening begin..

Justin [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu