15. Joy

1.7K 24 1
                                    

Ik schrok huilend wakker, ik had weer een droom over Nick. Dat hij me zou kidnappen, uitschelden voor hoer. Net zoals hij gistermiddag deed.
Ik keek op mijn telefoon. '04:15 AM' gaf hij aan. Ik wist zeker dat ik niet verder kon slapen.

(101 ongeopende chats)

Max: Zin om morgen na school wat te doen?
Joy: Ik kan vragen of je hier mag komen?
Max: Als het mag kom ik vrijwel direct morgen!

'Hmm leg je telefoon weg en ga verder slapen' mompelde Justin hees in mijn oor.
'AU GODVERDOMME' oeps.. ik draaide me iets te lomp om. 'Sorry' zei ik waarna k hem kuste op zijn wang, waar hij het niet mee eens was. Hij klikte de lamp aan en greep mijn gezicht waarnaar k dacht dat hij me ging slaan. 'Goodnight' zei hij terwijl hij me een kus op mn mond gaf, mijn tranen wegveegde en zijn armen opende als teken dat ik erin moest gaan liggen.  Zodra hij zag dat ik goed lag klemde hij zijn armen om me heen en deed hij de lamp weer uit.

'Goodmorning sunshine' fluisterde Justin hees in me oor waarnaar ik hem sloeg met een kussen omdat ik verder wou slapen, waar hij het niet mee eens was. Hij tilde me op, in bride-style, en zette me op de wastafel. Ik zag dat hij zijn bubbelbad al aangezet had, blijkbaar heeft iemand er zin in? 
'Uh voordat we gaan doen wat we gaan doen, zou Max straks langsmogen komen? Ik zou graag meer tijd met m willen doorbrengen.." Justin knikte direct, maar vond het belangrijker mij uit te kleden en samen het bubbelbad in te gaan.
Ik wou Justin kussen, maar hij hield me tegen. "Ssh, het gaat nu alleen om de comfort. Geen seks." Zei hij dwingend met zijn vinger wijzend.
Achter zijn bazige gedrag, schuild daadwerkelijk wel een lieve jongen. Waar ik overigens wel blij mee ben.

"Ohja!, zou Max vanmiddag mogen komen? Want je knikte net wel, maar je vond het belangrijker om mij uit te kleden.' vroeg ik direct nog een keer toen we klaar waren met baden. "Tuurlijk, ik heb graag dat je je familie over de vloer hebt. Is goed voor je." Ik vloog Justin, zonder enige twijfeling, om de nek en gaf hem kusjes op zijn wang. Ik was blij om dat te horen.
Justin keek me diep in de ogen aan en ik kon de lust ruiken, zelfs mensen in Tokyo konden de lust nog ruiken. Ik moedigde hem aan door mijn lippen op de zijne te zetten, want k ga niet liegen ik had ook zin.
Hij vroeg om toestemming terwijl hij terug naar zijn kamer liep en me rustig op zijn bed liet vallen. Ik zag hem snel naar een condoom graaien die hij direct om zijn boner schoof. Hij keek me met twinkelende ogen aan terwijl hij zijn boner in me schoof. "Hou je kreun niet binnen, babe.." fluisterde Justin hees bij mijn oor. Hij zag waarschijnlijk dat ik hem in wou houden. Naarmate hij sneller op en neer ging kreunde ik steeds meer van het genot en ik zag dat Justin daar van genoot.

Na een klein halfuurtje waren we beiden op ons hoogtepunt gekomen.
Terwijl we ons rustig neer lieten vallen keek ik snel op de klok.
"Shit!!" Schreeuwde ik half uit toen ik zag dat het al 01:30 PM was. Over 30 minuten zou Max komen dus veel tijd had ik niet. Ik sprong vrijwel direct uit bed om me klaar te maken en voelde Justins ogen op me branden. "Kun je het zien?" Mompelde ik zonder Justin aan te kijken. Hij mompelde iets van een ja en ik wist zeker dat hij breeduit zat te grijnzen.

Na 25 minuten vond ik dat ik er prima uitzag, ookal had ik geen makeup op en geen zin om mijn haar te doen. Max is mijn broer en zag me zovaak zo dus hij keek er toch niet raar van op.
Ik merkte dat ik precies op tijd klaar was, want ik hoorde de deurbel(eerder de poortbel. Ik rende half de trap af en klikte op t knopje. Nog geen vier minuten later ging de deurbel. Ik keek nog snel in de spiegel die naast de deur hangt en vond dat ik er wel fatsoenlijk genoeg uit zag.
"Hee Ma.- Wat doet hij hier?!" Schreeuwde ik boos uit. Ik zag mijn broer samen met Nick staan en dat was de druppel. "Hallo schat." zei hij grijnzend. "Ik ben je fucking schat niet!" Schreeuwde ik uit waarna ik tegen de deur sloeg. "Babyyy...." zei hij nogsteeds grijnzend. "Geef mij èèn goeie fucking reden waarom ik je niet nu direct zou vermoorden?!" Schreeuwde ik nog bozer uit terwijl ik de hand van Michael op mn schouder voelde die k er direct afsloeg uit boosheid. Nick kon alleen heel hard lachen.

Na dat ik een soort van tot rust kwam ging ik via de achterdeur naar de garage. Nick en Max stonden nog steeds bij de voordeur. Ik pakte mijn jaguar XJ220 en racete zo hard als ik kon het terrein af.
Ik kon het maar niet begrijpen, ik wil het ook niet begrijpen. Ik hoorde verschillende keren mijn telefoon afgaan maar dat boeide me helemaal 0.
Ik had zin om extra veel geld uit te geven dus appte ik Dian of ze wou shoppen.

Hopelijk kan zij me wel opvrolijken..

Justin [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu