"1 maand verder"
"Godverdomme!!!" Schreeuwde ik gefrustreerd uit. Joy was al èèn maand weg, èèn fucking maand! Ik wil niet eens weten wat mijn oom en zijn aanhang met haar doen. Ik mis haar zo erg. 1 maand lang zoeken we haar al, dag in dag uit. Elke keer als we een tip hebben van waar ze kan zijn, prikken we een pin op een wereldkaart en bezoeken het. Gelukkig stuurt bijna iedereen een foto erbij zodat we haast zeker weten dat het Joy is. De laatste foto zag er niet fraai uit. Ze was heel erg vermagerd en had dikke kringen onder haar ogen. Zelfs Eric, haar vader en Max zoeken mee. Dianne houden we op de hoogte, we willen haar niet in deze problemen wikkelen. Joy zou ons nooit vergeven als haar wat overkomt."We hebben een tip!' Schreeuwt Michael. We zitten met z'n allen om de tafel afwachtend wat hij gaat zeggen. 'Iemand dacht haar te zien in Californië. Samen met je oom deze keer.' Begon Michael. "De tipper heeft er een foto bij gestuurd, gelukkig.' vervolgde Michael en liet ons de foto zien. Vol afschuw staarde ik naar de foto. Ricardo, mijn oom, had zijn arm om Joy haar schouders heen gelegd alsof ze van hem is!
'We vertrekken nu direct naar Californië. Iemand maak de jet klaar!' Schreeuwde ik op een iets te dreigende toon.
Nog geen uur later zaten we in mijn privé-Jet naar Californië, eindelijk kunnen we Joy ophalen. Ik heb al mijn mannen daar al aan het werk gezet om uit te vinden waar Joy zich zou kunnen bevinden, maar in de lucht hebben we geen bereik dus weet ik niet of ze al iets hebben.Na een paar uurtjes komen we eindelijk aan in Californië. Ik voelde zenuwen, ik was bang dat we haar weer niet zouden vinden.
(2 nieuwe berichten in 1 chat.)
Damon: We weten waar ze is!!
Damon: Ze bevind zich op 5th Ave.
Och wat ben k blij met m'n mannen. Laten we maar hopen dat ze er dit keer wel echt is..
Ik had allemaal normale auto's geregeld zodat het niet opviel dat we er met een stuk of 100 man aankwamen. Ik voelde de zenuwen weer op komen. We slopen het gebouw in totdat ik "Ha Justin, ik voelde je al aankomen." Hoorde. Ik keek achter me en keek recht in Ricardo's ogen. "Waar is ze?!" Siste ik, terwijl iedereen zijn geweerd op hem richtte. "Ik wil je met liefde naar haar toe brengen, maar of ze mee terug wil is een tweede.." zei hij waarna hij een vlakke hand op zijn wang kreeg. 2 mannen hielden hem in de houdgreep en we liepen door de lange gangen en schoten hier en daar wat mensen neer die in de weg zaten.
Na een tijdje hoorde ik Joy gillen. "Nee!!" "Ik wil dit niet!" We renden met zijn allen op het gegil af en toen we de deur open deden zagen we Nick boven op Joy liggen. Nick wou haar duidelijk verkrachten. Ik schoot zonder enige aarzeling op Nick. Joy schrok er van, dat kon je direct zien. Ze duwde voorzichtig het lijk van haar af en rende naar me toe. Ik nam haar direct in mijn armen, ze begon direct te huilen wat me een pijnscheut gaf. Het deed me nog meer pijn om te zien hoe vermagerd ze was. Wat hebben ze in vredesnaam met haar gedaan?________________________________
Juist
JE LEEST
Justin [Voltooid]
Chick-LitJoy is net verhuisd naar Minnesota. Ze komt erachter dat ze voordat ze geboren was verkocht is aan een jongeman genaamd Justin. Zal Joy haar gevoelens in bedwang kunnen houden?