12. Justin.

1.9K 33 0
                                    

Ik had net haar shirt uitgetrokken, terwijl ik op mijn lip beet. ''Weet je zeker dat je dit wilt?'' Ik weet geeneens waarom ik dit vroeg, ik geef gek genoeg om haar, moet ook wel als ze hier moet wonen. Ze knikte en ik plante zachte kusjes op haar nek en buik. Ik liet ook een spoor van zuigzoenen achter. Ik ging langzamerhand steeds verder naar beneden naar haar broek. Ik trok hem in een soepele beweging uit. Nu lag ze alleen nog in haar slip en BH en ik moet je zeggen ik heb nog nooit zo'n mooi meisje in mijn bed gehad. ''Heb jij een condoom?'' vroeg Joy een beetje beschaamd. Ik begon te grijnzen waardoor ik afgeleid werd en Joy ons in een keer andersom gooide waardoor zij bovenop zat. Ze keek me even diep in mijn ogen aan, nu pas zie ik hoe mooi blauwgrijs haar ogen zijn. Ik wist al eerder dat ze mooie blauwgrijze ogen had, maar als ze vol lust staan zijn ze nog mooier. Ze keek me aan en zoende me, liefdevol. Ik voelde dat de lust bij haar net zo groot was als bij mij. Ze plantte zachtaardige kusjes in mijn nek langzaam naar beneden. Toen ze bij mijn broek was keek ze me even aan, alsof ze twijfelde of ze dit wel moest doen. Ik weet wel dat ik boos zou worden als ze nu ging afhaken want mijn vriend daar beneden is al aardig gegroeid. Ze trok mijn broek uiteindelijk toch maar uit, samen met mijn Calvin Klein onderbroek en begon aan mijn geslachtsdeel te zitten. Ik merkte dat er een kleine kreun mijn mond verliet. Nog nooit heeft een meisje mij binnen één minuut horen kreunen, waarschijnlijk komt dat omdat ik nooit kreun bij meisjes. Na een tijdje ontkliptte Joy haar BH en ging ze weer verder met mijn inmiddels flinke boner te strelen. Na een tijdje draaide ik ons om en trok in een keer haar slip uit. Ik voelde dat ze al behoorlijk nat was. Ik deed de condoom om en keek haar nog èèn keer aan, ze had een prachtig lichaam. Ze glimlachte me bemoedigend en lustvol toe. Ik stopte hem rustig in haar en ging steeds verder en harder.
Joy begon ook steeds harder te kreunen en ik ik kon alleen maar meer genieten. Gelukkig was dat wederzijds.
Na een klein half uurtje plofte we naast elkaar neer. Ik heb nog nooit zo'n fijn orgasme gehad. Ik greep mijn shirt van de grond en gooide die naar Joy, omdat ik kippenvel van de kou op haar lichaam zag. Ze keek me dankbaar aan waardoor ik moest glimlachen.

Ik werd wakker van beweging naast me, ik schrok eerst een beetje maar bedacht me dat het Joy was. Nog nooit heeft een meid in mijn bed geslapen en dat is maar beter ook. Ik keek naar haar en dacht terug aan vannacht. Ze was gewoonweg geweldig. Ik heb nog nooit het bed gedeeld met zo'n mooi meisje.

Joy werd wakker en schrok toen ze de tijd zag ''08.30''. ''Fuck, fuck fuck fuck! Ik ben te laat.'' Ik barstte in lachen uit, wie boeit school nou wat? ''Babe doe rustig. Je kan eerst nog rustig (met mij) douchen en dan het 3e uur naar school, dan daarbij ik heb je afgemeld voor de eerste 2 uur en zei dat je naar de tandarts moest.'' Grinnikte ik. Ik zag dat Joy ook begon te grinniken en weer naast me kwam liggen. Ik voelde mijn vriend groeien en dacht fuck. ''So... douchen dan maar?'' grinnikte Joy. Ik knikte omdat dat een goed idee was. Ik liet de douche vast stromen en tilde Joy op. Ze slaakte een klein kreetje, omdat het nogal onverwachts was. Ik keek diep in haar ogen en begon haar rustig te zoenen. Na 5 minuten was het water opgewarmd en liep ik met Joy de douche in zonder de zoen te verbreken. Ik pakte snel een condoom, waarom ik die op de badkamer heb I don't know. En deed die om mijn penis, we lieten het voorspel maar even weg omdat we beiden teveel lust hadden en het niet erg praktisch is in de douche.. Ik stopte hem rustig in Joy en begon al snel harder in haar te stoten. Ik genoot net zo veel als Joy deed.
Na een klein kwartiertje hadden we beiden ons hoogtepunt bereikt en gingen we serieus douchen.
"Kun jij misschien mijn rug insmeren?" Vroeg Joy terwijl ze deze vraag duidelijk niet fijn vond. Ik deed meteen wat ze vroeg en zag dat ze genoot van mijn aanrakingen. Ik kon het ook niet laten om zachtjes in haar achter en voorgevel te knijpen, waardoor er weer een kreun uit haar mond kwam.

Na een klein half uurtje waren we eindelijk klaar met douchen, met heel veel geouwehoer natuurlijk, en zat ik geïnteresseerd te kijken naar hoe Joy haar haren föhnde, haar mooie lange blonde haar met een bruine gloed. Ik voelde weer rare vlinders in mijn buik. Ik wou deze vlinders niet voelen, waar is mijn imago gebleven als je hem nodig hebt?

Justin [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu