Ik zat met een biertje en een joint in mijn handen op de bank tegenover Justin die mij blijkbaar heel interessant vind om naar te kijken. ''Kun je het zien?'' grijnsde ik. Hij knikte. Hij was te ver heen om helder te denken. Justin liep naar mij toe en drukte mijn joint uit. Ik keek hem met een pruillip aan. ''Waarom deed je dat? Hij was nog niet helemaal op..'' zei ik pruilend. Justin gierde het uit, maar doordat ik hem raar aankeek zag ik het niet aankomen dat hij me op zijn schoot trok. Ik probeerde los te wurmen, maar Justin was (zoals verwacht) veel te sterk. Blijkbaar had hij het door want hij verluisterde hees ''gaat je niet lukken...'' in mijn oor wat mij kippenvel gaf. Ik draaide me om en keek hem diep in zijn ogen aan. Voor ik het wist drukte ik mijn lippen zacht op de zijne Hij bleek het niet erg te vinden, aangezien hij na een paar seconden zachtjes op mijn onderlip tikte met zijn tong voor toestemming. Die ik hem zonder enkele aarzeling gaf.
Na 5 minuutjes brak ik de zoen en stond op. Ik zag hem pruilend naar me kijken, waardoor ik begon te grijnzen. Ik liep bijna tegen de muur op, maar Justin was sneller en draaide me in een keer om. ''Zo snel kom je niet van me af babe..'' fluisterde hij weer hees bij mijn oor, waardoor ik het niet meer hield. Ik pakte zijn nek, en duwde hem dichter naar me toe. Ik kuste hem vrijwel direct op zijn mooie volle lippen. Het ging wel moeilijk, omdat Justin veel groter is dan ik. Dit keer was ik degene die om toestemming vroeg, die ik kreeg en Justin gaf een tikje op mijn kont als aanwijzing dat ik mijn benen om zijn heupen moest klemmen, zodat we op gelijkere hoogte waren. Ik sprong zeer soepel omhoog en klemde, zoals hij aangaf, mijn benen om zijn heupen zonder de zoen te verbreken. Ik voelde dat Justin begon te lopen, ik denk richting zijn kamer. ''Lekker bezig Jus!'' hoorde ik iemand, die ik nog niet kende, lachend zeggen. Justin gaf hem een dreigende blik. Na vijf minuten stonden we in Justins kamer, zo groot is dit huis. Ik hoorde hem nog de kamerdeur op slot doen. ''Zo kan niemand ons storen.. schatje.'' fluisterde hij vol lust. We keken elkaar diep in de ogen aan waarnaar Justin mijn nek begon te sabbelen. Ik gaf een kreun en voelde Justin grijnzen tegen mijn huid aan. ''Did I found someone's sweetspot?.'' grinnikte hij. Ik beantwoorde zijn vraag met een kreun toen hij weer begon te zuigen op een stukje huid in mijn nek. Ik zag dat we voor zijn bed stonden en vond het een mooie gelegenheid om ons ruw op bed te laten vallen. ''Hmmm..'' Ik trok zijn shirt uit en begon overal zachte kusjes te planten. na een tijdje begon ik op verschillende plekken te zuigen. Direct erna zag je de huid blauw-paars worden. Ik grinnikte en plante zacht een kusje op zijn lippen, waarnaar hij ons snel omdraaide, zodat hij bovenop lag en mijn shirt voorzichtig uit rkon doen. ''Weet je zeker dat je dit wilt?'' zei Justin lip-bijtend. Ik knikte en hij gaf me een kus op mijn mondhoek.
Ik weet dat ik fout bezig ben, maar op dit moment denk ik alleen aan Justin, mij en dit bed.
JE LEEST
Justin [Voltooid]
ChickLitJoy is net verhuisd naar Minnesota. Ze komt erachter dat ze voordat ze geboren was verkocht is aan een jongeman genaamd Justin. Zal Joy haar gevoelens in bedwang kunnen houden?