Rond een uur of 1 belde ik de jongens dat ze terug moesten komen. Het was dit keer echt belangrijk, nou ja.. ik vond het belangrijk. Ik had al verwacht en er rekening mee gehouden dat Joy er ontzettend moeilijk over zou doen omdat ze nog "3 uren les had", maar dat boeide me niet en gelukkig weten mijn mannen heel goed hoe ze met zoiets om moeten gaan.
Na een klein half uur kwamen ze eindelijk aan, dat kon je in Tokyo nog horen. Joy was nog blijer dan ze normaal is. Ik denk dat dat komt, omdat Michael die normaal rijd haar heeft laten rijden. Ik weet ook wel waarom. Joy zou hun chanteren totdat ze haar zin kreeg en om nou een hele scene te maken op schoolterrein waar je overigens ook nog naar school gaat, is niet zo gepast.Nadat ik Joy, een beetje bits, richting de jacuzzi heb gestuurd vroeg Michael direct waarom ze zo dringend moesten komen. Hij zei er zelfs nog baas achter, waar ik echt van houd. Ze mogen me gewoon bij mijn voornaam, initialen of bij mijn bijnaam noemen en dat weten ze maar al te goed. Het neemt niet weg dat het super fijn voelt als ze me baas noemen, hehe.
"Het zit zo jongens.." Ik haalde even diep adem voor ik verder ging. "Jullie moeten naar Joy haar oude huis en een hartig woordje met haar vader en het liefst ook met haar broer spreken."
"Is goed Jus, maar naar wie moeten we vragen aangezien wij wel Joy's achtergrond weten, maar haar familiezaken niet..." vroeg Sean een beetje beschaamd.
"Eric en Max en nu weg. Ik verwacht jullie over maximaal 2.5 uur terug."
"Komt goed!" Zeiden ze allebei super enthousiast. God ik houd van deze jongens.Toen ze weg waren dacht ik een kijkje te nemen bij Joy. Ik nam aan dat ze nog wel in de jacuzzi ruimte zat en ik ben een nette man dus klopte op de deur. "Hm?" Kreeg ik als antwoord. "Mag ik binnenkomen, Joy?" Vroeg ik.
"Ja hoor, de deur is open!" Schreeuwde ze terug. Ik liep rustig de zwemruimte binnen en ik schrok vrijwel direct van wat ik zag. Ze had een velblauwe bikini aan, en mann.. wat liet dat haar rondingen er goed uitkomen, haar huidskleur leek er ook mooier door. Wacht Justin focus! Dacht ik bij mezelf."Kun je het zien?" Vroeg Joy een beetje beschaamd toen ze doorhad dat ik staarde. Auch dit is het moment dat ik mezelf voor mijn kop kan slaan, omdat ik te lang staarde.
"Ja hoor. Nu ter zake wat was je van plan te gaan doen?" Vroeg ik terwijl ik wéér toe moest geven dat Joy een super mooie meid is. "Ik was van plan om Netflix te gaan kijken. Ik moest van Dian de serie Orphan Black kijken anders ging ze me vermoorden." Lachte ze uit, ik zou uren naar die lacht kunnen kijken, zo mooi..
"Dat kan vanavond wel, wil je mee naar de stad? Ik dacht dat je misschien wel wat nieuwe kleren wou? Of lingerie" zei ik grijnzend toen ik mezelf weer bij elkaar geraapt had.
"Nou eigenlijk kan ik wel wat lingerie EN kleding gebruiken gezien ik niet naar mijn huis kan om mijn kleding te halen." Antwoordde ze iets te bits.
"We kunnen eerst gaan shoppen en dan langs je oude huis gaan? Dan kun jij jouw kleding ophalen en je mag ÈÈN auto van je meenemen." zei ik zonder door te hebben wat ik daadwerkelijk zei, ik had wel zin om lingerie te kopen met haar wantja.. ik blijf een man, maar gewone kleding niet bepaald ook al wist ik dat Joy ontiegelijk eigenwijs is en me dan gewoon meesleept.
"Echt?!" Schreeuwde ze vol ongeloof uit terwijl ze me om mijn nek vloog. Ik moet zeggen dat ik hier wel gewend aan zou kunnen raken, nou ja.. voor even.
"Als jij je klaarmaakt binnen 5 minuten, mag jij ook nog is rijden." Zei ik grijnzend terwijl ik wegliep.Lets go...
_____________________________
Eerst 486 woorden nu 688 woorden.. Gaat de betere kant op al zeg ik het zelf.
JE LEEST
Justin [Voltooid]
ChickLitJoy is net verhuisd naar Minnesota. Ze komt erachter dat ze voordat ze geboren was verkocht is aan een jongeman genaamd Justin. Zal Joy haar gevoelens in bedwang kunnen houden?