Tanıtım

20K 687 245
                                    

Elimdeki atkıyı sallarken bağırarak dile getirdiğim marşı kaçıncı kez söylediğimi bilmiyordum. Üzerimde bulunan Galatasaray forması neredeyse yırtılmıştı. Önemi var mıydı? Yoktu. Şampiyon olmuştuk! Taksim sokakları meşalelerin ışığıyla sarı kırmızıya boyanmış, dumanlar nefes almamı zorlaştırır hale gelmişti.

Re re re Ra ra ra Gassaray Gassaray Cimbom bom!

Sonunda sesim kısıldığında susmak zorunda kaldım. Yanımda duran arkadaşım asık suratıyla etrafı izliyordu ki taraftarlardan birisi üzerindeki şalı çekti. Bu isteyerek yapılan bir hareket değildi. Bilirsiniz. Maçı kazandıysanız, üstelik bu bir fener derbisiyse sevinirken sarıldığın kişinin kim olduğunu önemsemezsin. Ancak adam şalı çektiğinde ortaya çıkan Fenerbahçe forması neredeyse tüm Galatasaray taraftarının bizim tarafa dönmesine neden oldu. Önce herkes sustu. Derya bakışlarını bana çevirmiş yavru kanarya bakışları atıyordu ancak onu kurtaracak aklıma hiç bir şey gelmiyordu.

"Burada Fenerli var! " Küçük bir çocuk bağırarak diğer herkese de duyurduğunda yutkundum. Bayılsam muhtemelen dikkatleri üzerime toplardım. Olamaz mıydı? Olurdu. Ancak ben bir anda ne olduğunu bile anlayamadan Derya'yı göğsüme çekmiş ağlamaklı bir sesle,

" Ağabeyi. " Demiştim." Özürlü o. Deli deli. " Elimlede deli işareti yaptım ki inansındı. Ancak bize doğru gelmeye başlayan bayan taraftarlar planımın suya düştüğünün habercisiydi.

" Ayşegül! " Yanımdaki kız bana baktı.
" Ne yapacağız? "

" Kaçacağız! " Ve ikimizde kalabalığın arasından sıyrılıp koşmaya başladık. Neyse ki peşimizden gelmemişlerdi yoksa ikimizide parçalarlardı. Nihayet ara sokaklardan birine girdiğimizde bir barın önünde durup nefeslendik.

" Ulan neredeyse yakalanıyorduk! "

" Hiç sorma be. Ödüm bir taraflarıma karıştı. "

Güldüm. Gitmek için ayaklandığımızda  yerde duran beyaz kağıt dikkatimi üzerine çekti. Derya'ya çaktırmadan elime aldığım kağıdı cebime atıp eve kadar arkadaşımın koluna girdim. Şakalaşırak yaptığımız otobüs yolculuğunun ardından nihayet eve gelmiştik. Üzerimdeki yorgunluğu atmak için kısa bir duş aldım önce, sonra da Galatasaray şampiyonluğu ile ilgili tüm sosyal medya hesaplarımda paylaşım yaptım. Nihayet yatmaya hazırlanırken aklıma kağıt gelmişti. Montumun cebindeki kağıtı çıkardığımda gözüm dehşetle açıldı. Neredeyse tamamı kanla kaplı olan kağıtta bir telefon numarası yazıyordu. Numaraya uzun uzun baktım. Ardından da çöpe atmak için ayaklanmıştım ki telefonuma gelen mesajla yatağa tekrar oturup telefonu elime aldım. Tanımadığım bir numaradan gelen mesaj yutkunmama neden oldu. Zira mesaj kağıtta yazan numaradan gelmişti.

" Başına iş aldın güzelim. Yanlış adamın numarası elinde. "

Siktir!

Çattık Belaya | Texting |TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin