18.Bölüm / İLK KAVGA

5.2K 323 18
                                    

Belanın mesajından sonra birkaç dakika boş boş telefon ekranına baksam da kalkıp hazırlanmam yarım saatimi almıştı. Heyecandan birkaç kere yere yuvarlanmış, rimeli gözüme sokmuş ve maşayla alnımı yakmıştım ama söz konusu sevdiceğim olunca bunların bir önemi kalmıyordu. Dizimde biten siyah pileli eteğimin üzerine giydiğim düz beyaz tişört gayet güzel duruyordu. Onun üstüne siyah deri ceketimi geçirip saçlarımı son kez kontrol edecekken çalan kapı bu minnak planımı altüst etti. Biraz bekleyip çalan kişinin geri gitmesini bekledim, gitmedi. Aksine sanki hayvan gibi kapıya vurmuyormuş gibi bir de tekmelemeye başladı ki bu gelen kişi hakkında en büyük ip ucuydu.

Ellerimi boğazıma götürüp kendimi boğmaya çalıştım. Bir ara gözüm karardı, yalan yok. Hatta beyaz ışığı ucundan gördüm gibi de oldu ama baktım ölüyorum ellerimi serbest bırakıp kapıya doğru ilerledim. Sonuçta ölmem hiçbir şeyi değiştirmezdi. Üstelik Bela ve Derya'nın üzüleceği gerçeği beni mutlu bile etmişti ama Semiha teyzenin atacağı mutluluk kahkahaları bu isteğimi törpüledi. Hayin kadın.

Kapı kolunu kavrayıp aşağıya indirmemle Derya özürlüsünün ayaklarımın dibine kapaklanması bir oldu. Gözlerimi devirip sağ ayağımla nefesini kontrol ettim, ardından da kolundan tutup içeriye çektim. Üzerindeki kıyafetler karakolda giydiği kıyafetlerin aynıydı. Bu, uyumadığı anlamına geliyordu ki canım özürlüm uykusuzluğa dayanamazdı.

"Derya? Şşş. "

Ona her ne kadar kızgın da olsam kıyamıyordum işte. Arkadaş olmak böyle bir şey olsa gerekti. Hoş, kaç kişinin arkadaşı narkotik şubeden uyuşturucu çalıp şeker niyetine satardı?

" Kankağğ! Bittim. Bittik. Semih boşadı beniğ. Nerelere gidem dul başıma üç çocukla? "

Yavaşça doğrulup oturdu, ardından da cebinden bir kutu bonibon şeker çıkarıp hepsini ağzına tıktı. Gözlerim dehşetle açıldı, üzerine atlayıp kutuyu çekmeye çalıştım.

" Yapma kankağ! Değmez o herife. Hem o içip içip seni dövüyordu. Etme! "

Beni itip şekerleri yuttu.

" Ayşegül, özürlü müsün kanka? Ne dövmesi. Adam içki içmiyor ki sarhoş olsun. "

" Dinime küfreden Nihat Hatipoğlu olsa. Sen adamla evli olmadan adam seni boşuyor. Ona takılmadın da buna mı takıldın? "

" Mantıklı. Neyse çek elini de şekerimi yiyem. Anam dünden beri bir şey yemedim. Ölüyordum açlıktan. "

Şeker kutusunu bırakıp doğruldum. O da benimle birlikte doğrulmuş, kendini oturma odasına atmıştı.

" Noldu? Semih ile barıştın mı? "

Koltuğa oturdum.

" Barıştım. Evdeki diğer şeker paketlerini verince affetti. "

" Kanka Allasen, narkotik şubede şeker olabileceğini nasıl düşündün? Hadi düşündün, şeker dedin. Karakoldan bir şey çalınır mı? "

" Ne bileyim kızım. Beleş sirke baldan tatlıdır demişler. Sen hayırdır? Bu ne şıklık? "

" Bela ile buluşacağım. Beni mekanına götürecek. " Bacaklarımı ileriye doğru uzatıp kıkırdadım. Kendimi yeşilçam filmlerindeki şuh kadınlar gibi hissediyordum. Neyseki Derya bana alışıktı.

" Cesur'u gördüm. Yere düşüp dağılan karpuza dönmüş. Hahaaa! Biri iyi dövmüş. "

Gözlerimi devirirken aşağıdan gelen korna sesi beni susturdu. Ayaklanıp Derya'ya veda ettim ve kısa botlarımı giyip evden çıktım. Kapıya çıktığımda son model bir araba bekliyordum ama gördüğüm motor beni şaşırttı. Bakışlarım Bela'yı bulduğunda onun bakışlarının bacaklarımda olduğunu farketmem ise tam bir faciaydı. Yüzü kızarırken elinde tuttuğu kaskı bana uzattı.

Çattık Belaya | Texting |TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin