prolog

302 10 0
                                    

Před rokem...

Šla jsem chodbou školy, která už byla dávno zavřená. Nevěděla jsem, co tu pohledávám, ale měla jsem z toho velmi špatný pocit.

Uslyšela jsem za sebou kroky, blížící se ke mě. Strachy jsem stála přikovaná uprostřed chodby a přemýšlela jsem, co mám dělat. Jestli mě tu někdo uvidí, jsem v háji.

,,Charlie, Charlie, Charlie... Ty se nikdy nepoučíš co?"

,,Connore? Co... Co ty tu děláš?"

,,To bych se měl ptát i já tebe, nemyslíš??"

,,Zeptala jsem se první!"

,,Charlie... Proč jsi vždy tak naivní... Opravdu si si myslela, že mě dostaneš?"

,,Já... Já... Nevím o čem mluvíš!"

,,Jsi velmi vtipná. Co to tam máš?"

Ukázal na moje roztřesené ruce, ve kterých jsem muchlala papírek s nějakým textem. Nevěděla jsem, co tam bylo.

,,To... To jsem našla, když sem..."

,,Nesnaž se mě zmást! Vím, že si mě chtěla prásknout!"

Nestihla jsem nic udělat a na mojí bílé tváři jsem pocítila ostrou bolest. Třepala jsem se strachy.

,,Stálo ti to za to ty mrcho?"

Znovu mě udeřil. Tentokrát do břicha. Byla to obrovská bolest.

,,Od první chvíle, co si prišla, jsem tě nenáviděl! Zničila si všechno! Byl jsem tu významný! Pak si se tu objevila ty a všechno zkazila..."

Chytil mě pod krkem a silně přirazil ke zdi. Škrtil mě. Nemohla sem se nadechnout. Před očima se mi přehrál celý můj život a upadla jsem do nekonečné tmy, ze které se už nikdy nevrátím...

Tak jo lidičky... Je tady nový příběh!😱😂 Z prologu to ještě asi moc nechápete, ale vše se postupem času vyjasní😉💕

Budu ráda za jakoukoli podporu.🙏💕

Báj!!💕

Tajemný | CZ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat