kapitola dvanáctá

138 9 0
                                    

,,Katie?" Zeptal se mě po chvíli.

,,Ano?"

,,Měl bych ti něco říct..."

,,Copak?"

,,Já..."

,,Nazdar Katie!" Ozvalo se za mnou.

,,Jeremy! Co tady děláš?"

,,Přijel jsem tě navštívit. Chyběla si mi..."

,,To tak."

,,Katie, to co se stalo... Opravdu jsem to nechtěl udělat."

,,Neřešme to ano? Nechci na to myslet. Proč si teda přijel?"

,,Chci tě zpátky Katie."

Jen jsem na něj koukala. Neměla jsem na to co říct. Chtěla jsem se k němu vrátit? Určitě ne.

,,Tak a dost. Co se to tu děje?" Ozval se najednou Noah.

,,Noahu, tohle je Jeremy... Můj ex. Jeremy, tohle je Noah. A být tebou, dám si na něj bacha."

,,Och jistě. Těší mě, Noahu."

,,Mě ne. A teď mi vysvětlete o co go!"

,,Víš Noahu... Tady Katie mě miluje a já miluju ji. Takže spolu zase začínáme chodit."

Vykulila jsem na něj oči, ale než jsem něco stačila říct, už ležel na zemi.

,,Ty hajzle!"

,,Přestaňte! Noahu nech ho!" Zakročila jsem, ale bez jediné šance. Ti dva se rvali jako lvi.

,,Noahu, okamžitě ho nech napokoji!!"

,,Takže já ho mám nechat napokoji? Počkat... Ty..."

,,Ano... Má pravdu! Vždycky jsem ho milovala a asi se k němu vrátím..."

Naštvaně se zvedl, vzal do ruky svůj piknikový koš a odešel. Ještě jsem na něj volala, ale neposlouchal mě.

,,Takže, my dva..."

,,Na to zapomeň! Řekla jsem to jen proto, abyste se přestali rvát!"

,,Ty zatracená svině!"

,,Nech mě napokoji!"

,,Miluješ mě. Řekni to!"

,,Nebudu říkat něco, co není pravda a teď mě pusť!"

Pustil mě a vlepil mi opravdu silnou facku, až jsem se svalila na zem. Okamžitě mi vyhrkli slzy. Co jsem komu udělala?

Ležela jsem na zemi ještě pár minut a nakonec jsem se rozhodla jít domů. Tvář mě bolela a celá hořela. Potřebovala jsem opravdu ledový obklad. Navíc jsem se praštila hlavou o zem. Achjo. Zase skvěle povedený den.

😑😒😒😒😅

Tajemný | CZ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat