Katie
Connor stál otočený zády a jeho pěst byla celá od krve. Ve zdi byla velká díra... proboha co se to stalo?
,,Connore!"
,,Vypadni!" Zařval po mě.
,,Connore chci ti pomoct!"
Nečekaně se na mě otočil a chytil mě pod krkem.
,,Teď mě dobře poslouchej ty malá mrcho... Varoval jsem tě, ale ty asi očividně nedáš pokoj co? Jsi stejně otravná a nemožná jako ta tvoje kámoška! Jak že se to jmenovala? Ano, už vím... Charlie..."
Jen jsem na něj vykulila oči a trhaně se pokusila nadechnout. Byla jsem v šoku... Jak ji zná! Jak o ní může vědět! Nikdy jsem mu její jméno neřekla, tak jak to kurva ví!
,,Jak... jak o ní víš..."
Díval se mi hluboko do očí a stále mě pevně držel pod krkem. Už jsem myslela, že mě doopravdy uškrtí, ale z ničeho nic mě pustil. Začal si tahat za vlasy a pochodovat kolem dokola... nechápala jsem o co tady jde. Možná jsem jen pitomá, ale vážně nevím co si o tomhle mám myslet. Vždyť se mě pokusil zabít!
,,Do prdele..." zašeptal a otočil se na mě se smutkem v očích.
,,Katie... já... Moc se omlouvám... nechtěl jsem a nechci ti ublížit."
,,Co to mělo znamenat? A ta díra ve zdi a tohle všechno... já... nerozumím tomu."
,,Promiň... Zapomněl jsem ti něco říct..."
,,Co."
,,Často jsem dostával tyhle záchvaty agresivity... nedalo se to zastavit, když to přišlo, tak to přišlo... Naposledy se to stalo minulý rok. A dnes... Vůbec nevím proč se to objevilo zrovna teď... Zrovna když jsem s tebou."
,,Co myslíš tím, že zrovna když jsi se mnou?"
,,Prostě... Mám o tebe strach Katie... Já... Mil-mám tě hodně rád..."
Vím to... Vím, že se zasekl, ale chtěl říct, že mě miluje... panebože... To je snad sen!
,,A teď mi vysvětli ještě něco... Jak víš o.. o Charlie?"
V tu chvíli zbledl... Poznala jsem na něm, že neví co říct. Naštvala jsem se a zakřičela na něj.
,,Tak odkud to víš!"
,,Měla bys jít."
,,Žádný takový. Prostě mi to řekni!"
,,Nechci tě ztratit chápeš? Nejde to!"
,,Ztratíš mě jen tehdy, když ke mě nebudeš upřímný Connore... Tak dělej."
,,Já..."
,,Ty co?"
,,To já ji zabil Katie..." řekl a sklopil hlavu.
ČTEŠ
Tajemný | CZ ✔
Short Story,,Proč si pořád tak tajemný! Štve mě, když vím, že přede mnou něco tajíš!" ,,Jsem tajemný, protože mi to takto vyhovuje. Pokud s tím máš problém, můžeš jít." ,,Toto nemyslíš vážně!" ,,Myslím to smrtelně vážně." ,,Trhni si!" 🔓500 reads