-14-

132 10 3
                                    

JINYOUNG POV

Aku mencapai phone iphone 7s  berwarna hitam aku kat atas meja.iphone 7s je yg aku mampu setakat ni😁.aku bukak contact aku dan mencari satu nama.

Penat aku scroll finally jumpa jugak ape yg aku carimaklumlah budak hot kan.contact aku ade beribu..

END POV

HAEMIN POV

aku dah berdebar sangat ni.kenapa dia call aku?aku berdikir sejenak.nak angkat ke idok ye?

Aku membuat keputusan untuk tutup call tu tapi...tangan aku pegi tekan butang answer pulak..ah kecohh betol tangan aq ni.

"Haemin shii"panggil satu suara didalam talian.

"Nae.wae...waeyo call malam malam cam..camni?"jawab haemin tergagap gagap.

"Kenapa tak tidur lagi?kan omma dah cakap tidur sebelum pukul 12!"kata omma haemin dalam talian.

"Alah omma.homework banyak lah.cikgu nak esok."kata haemin lagi taknak mengalah.

"Macammanalah haemin kat sana.omma ade kat paris tau.jauh dari haemin.haemin jage² diri tu."pesan omma haemin.

"Nae omma"patuh haemin.kemudian dia mematikan talian.tertekan sebenarnye.

Aku mencampakkan phone aku kat atas katil.kuat jugak aku campak.harap tak crack lah phone aku tu.memanglah phone tu tak crack. sebab dia landing kat tempat yg aku biase landing.

Selesa pulak phone aku tu duk kat situ.macam tengah tidur je.merdeka jugak akhirnya phone aku.biasenye aku takkan lepas phone aku tu.'saat kegemilangan phone'

Aku turun kat bawah dan cari ape yg patut kat dalam almari.aku bukak peti.aku ambik sikit daging kisar dengan sayur.aku nak buat spagheti.tapi tak tahu lah jadi ke idoknye.

Selepas mendapatkan semua barang,aku mulakan memasak.lepas lama memasak,barulah aku perasan yg aku tak cukup satu bahan.

Sos spagheti takde😥.aku nak makan camne?takkan nak buang kan.mee pn dh lembut.so,aku pn naik atas ambik baju sejuk aku.aku pakai kasut converse aq dan pergi ke supermarket yg buka 24jam kat sebelah jalan.ambik mase dalam 5-6 minit lah jugak nak sampai supermarket tu.

END POV

JINYOUNG POV

"Anyeong jihoon shii"kata aku apbila talian disambungkan.

"Kau nak ape malam² camni.aq mengantuk ni butoh😩"kata jihoon.suaranya jelas kedengaran masih mamai.

"Taklah.aku rindu kau je.😞"kata aku.sebenarnya,aku nak kacau chingu² aku je..

Tuttt~

Panggilan dimatikan."aikk..dh tutup dah?"kata aku .kacau yg lain jugak lah.

Dan pada malam itu,mulalah story aku mengacau chingu² aku yg lain.heheeee

END POV

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

Author;sorry readers sekalian!chap ni pendek sbb author tkde idea.readers tolonglah author cri idea😌..please vote and comment!!😄

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SMILES || B.J.Y + K.D ||Where stories live. Discover now