WAKTU BALIK
"eh tu jinyoung"gumam hati haemin apabila ternampak jinyoung yg baru sahaja keluuar dari gate sekolah.niatnya ingin menegur jinyoung terhapus apabila teringatkan apa yg solbin beritahu
"budak pasif,ulat buku,pendiam dan pandai macam jinyoung tu nak ke layan budak hot,terkenal,dan diminati ramai macam kau ni?"
"Hmm..tkpelah lain kali je aq tegur dia."haemin pun berjalan menuju kearah drivernya yg sedang menunggu di seberang jalan.
RUMAH JINYOUNG
- JINYOUNG POV-
Aku melangkah lemah menuju kearah bilikku smbil Menggalas geg sekolah aku yang berat.aku mahu baring diatas katil empukku dan tidur.
"Hah penatnya hari ni"gumamku seorang diri.sejak kejadian 7 tahun lepas,aku tinggal seorang diri di rumah ni.ada abang pon,dah macam takde.
Baru je aku nak lelapkan mata tiba² satu suara menerpa kearah telingaku "jingyoung kene mandi dulu sebelum tido ye.omma tahu baejin penat tapi selesa ke tidur dalam keadaam kotor?"..serta merta aku bangun dan jalan menuju ke bilik air
Usai mandi,aku duduk diatas katil.suara tu...suara omma..ya memang suara itulah menjadi penemanku selama ini.omma tak pernah tinggalkan aku.omma sentiasa menasihatkan aku tentang baik buruk suatu perkara.
DUMM!!
Bunyi pintu utama rumah aku terhempas.aku tahu itu siapa.perkara ini sudah sebati di dalam hidup aku.abang akan balik dalam keadaan mabuk sambil membawa mangsanya iaitu perempuan² kelab malam yg seksi.
Setiap malam dia akan menukar pasangan tidurnya.
-END POV-
Pintu bilik jinyoung dikuak perlahan.mata jinyoung melirik kearah pintu.perempuan kelab yang abangnya kerap kali bawa balik,berdiri betul² di hadapan pintu biliknya sambil tersenyum.
jingyoung sangat mengenali perempuan itu malah dia juga tahu nama perempuan itu kerana perempuan itulah yang paling kerap abangnya bawa balik.shin ha..perempuan yang pernah menggodanya dahulu.
-FLASHBACK-
Dumm!
Pintu rumah terhempas kuat.jinyoung meluru keluar untuk melihat siapa yang membuat bunyi itu.dia melihat abangnya yang sedang mabuk dipimpin oleh seorang perempuan seksi.
Perempuan itu membawa abangnya masuk kedalam bilik.jinyoung hanya melihat sahaja apa yg berlaku.dia tidak berani menegur.jinyoung turun ke ruang tamu dan menonton televisyen.
Selepas 2 jam,kelihatan perempuan tersebut keluar dari bilik yang abangnya ditempatkan sambil membetulkan sedikit baju yang menampakkan sedikit belahan dadanya.fikiran jinyoung hanya memikirkan yang mereka sudah siap berasmara.pandangannya segera memandang ke televisyen semula.
Shin ha terpandang jinyoung yang sedang menonton televisyen."tu mesti adik yonghwa.hemm boleh tahan"getus shin ha didalam hati.dia berjalan menuju ke arah jinyoung dan berdiri di hadapan jinyoung.
"Hai.wanna enjoy a night with me?"kata shin ha menggoda kepada jinyoung.sangkanya yang jinyoung akan memberi respon tapi,sangkaannya meleset apabila jinyoung bangun dan pergi begitu sahaja meninggalkannya seorang diri terpinga pinga disitu."wow.lainnya perangai dia dengan abang dia.hmm adik tiri kan.bukan adik kandung."shin ha pun mencapai beg tangan dan blazernya lalu keluar dari rumah
-END FLASHBACK-
Shin ha ialah gadis muda yang sebaya dengan jinyoung.oleh kerana rupa paras jinyoung yg sangat kacak,shin ha menjadi lebih tertarik kepada jinyoung.