8.bölüm : Osman! Yürü Gidiyoruz!

1.1K 73 59
                                    

Öncelikle merhaba!

Nasılsınız?

Şarjınız, tarih ve saat kaç?
Bende
23:00
29 Ağustos salı
%44

Neyse hadi bölüme!

- Erza'dan -

Mira "nasıl hâlâ bulamadınız?! O kız yurttan kaçırıldı! Hemen onu bulamazsanız burayı yıkarım lan!" dediğinde ben onu sakinleştirmek yerine ona destek oluyordum, kamki olmak buydu, adama döndüm ve "elinizde tek bir şey bile yoksa, seni burada döverim lan! Nerede bu kız?!" dediğimde adam "bayan Heartfilia en son geldiğinde bir stalker'dan yani bir takipçiden bahsediyordu, en son gösterdiği mesajda da adamın kendisini kaçıracağını yazmıştı, adam sürekli hat değiştirdiği için bulamadık" dediğinde aklıma gelen şey ile korku ile mira'ya baktım komisere döndüm ve "ülkeler arası uçak yolcu listesini istiyorum! Hemen!" dediğimde adam "ne işe yarar ki gitmemişlerdir" dedi adama bir bakış attım ve "adam sorma! Göster sayfayı!" dediğimde kafasını salladı ve bilgisayara girdi, ekranı bize döndürdüğünde arama yerine onun ismimi girdim, Amerika'dan geri dönüş yapmıştı, komisere loke ismini söyleyip olayları anlattım.

komiser "bütün ülkede aranıyor, mutlaka ki biri görmüştür, haber gelmesini bekleyeceğiz" dediğinde kafamı salladım, şu andan sonra yapabileceğimiz tek şey beklemekti...

4 gün sonra

Çalan telefonum ile açtım ve kulağıma götürdüm.

E- alo?

K - bayan Scarlet?

E - benim

K - bir benzinci kayıp ve aranıyor ilanlarını görmüş ve 5 önce onları gördüğünü söylüyor, gelseniz iyi olur!

O bunları dedikten sonra yüzüne kapadım ve kızlarla karakola gittik, umarım bu sensindir Lucy!

Adam sandalye de oturmuş bizi bekliyordu, adamın karşısına geçtim ve lucy'nin fotoğrafını göstererek "bayım, bu kızı gördünüz mü?" dediğimde biraz baktı ve "evet! Bu oydu, üst kolunu kaplayan yıldızlı dövmeden anladım, kesinlikle bu!" Dedi, telefondan loke'nin resmini buldum ve "yanında bu adam var mıydı?" dediğimde kafasını salladı ve "evet benzin alan buydu, kızı sorduğumda yeni nişanlandıklarını ve balayına giderken yolda uyuduğunu söyledi" dedi, ona şüpheyle baktım ve "nasıl bu kadar net hatırlayabiliyorsun?!" dediğimde "bizim oralardan pek kişi geçmez, geçenleri de ben bilirim" dediğinde tek şansımızın o olduğunu biliyordum, adama teşekkür ettim ve karakoldan ayrıldık, neredesin Lucy?!

Son 5 gün de hepimiz dağılmıştık, özellikle de juvia, juvia Lucy'yi öz kardeşi gibi seviyordu, diğer yandan natsu... En çok o çökmüştü, sürekli ters cevaplar veriyor, çok az yemek yiyor ve en fazla yarım saat uyuyordu hepimiz odada dururken mira birden ayağa kalktı "ay çok sıkıcısınız! Kalkın lan ayağa! Benzinci kawasaki tarafına gittiğini söyledi, kapın motorları arabaları aramaya gidiyoruz!" dediğinde gerard "saçma polis zaten arıyor!" dediğinde laxus "geri zekalısınız! Hepiniz! O kızın yardımımıza ihtiyacı var kalkın lan!" dediğinde natsu çoktan kapıdan çıkmıştı bile, bende çıktım ve garaja doğru ilerledim, garajı kapağı açılınca 5 motor önümüzdeydi, ben kızıl olana bindim, eldivenleri ve kaskı taktıktan sonra kontağı çevirdim, bekle bizi Lucy! Seni bulacağız!

Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin